Pingting Skrevet 29. september 2010 #441 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg tror "gal" er ordet du leter etter, Pingu. Hmmm. Ja. Det var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. september 2010 #442 Del Skrevet 29. september 2010 Ja, fordi... du er max kul... og ...sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. september 2010 Forfatter #443 Del Skrevet 29. september 2010 Jeeeeei! Jeg er max kul!!! ( "og sånn"-terminologien hopper vi glatt over ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. september 2010 #444 Del Skrevet 29. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. september 2010 Forfatter #445 Del Skrevet 29. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. september 2010 Forfatter #446 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg har ei drittbikkje. Ei tispe uten sidestykke! En møkkaschæfer av et drog! Sånn! Måtte bare få sagt det.... God morgen, alle sammen!! Likin' the sunshine!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. september 2010 #447 Del Skrevet 30. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. september 2010 #448 Del Skrevet 30. september 2010 Hva skjer nå, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. september 2010 Forfatter #449 Del Skrevet 30. september 2010 Faenskapet er jo ikke stabilt!! Hu er mer enn vanlig nervøs; er omplasseringsdyr som er mistenksom til alt og alle...( inkludert oss som har hatt a de siste 5 årene )Idag knurra jævelskapen til meg da jeg tok a litt hardt i halsbåndet...... Hu har bare å oppføre seg når lillemann kommer, altså...ellers.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 30. september 2010 #450 Del Skrevet 30. september 2010 *liste seg inn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. september 2010 Forfatter #451 Del Skrevet 30. september 2010 Hei, Inwe!! Koselig med et nytt fjes!! Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 30. september 2010 #452 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Å, uff. Det er så vanskelig når hundene gjør sånt. Fortsetter det når babyen nærmer seg/kommer, så ville jeg omplassert henne igjen, tror jeg.. Synd, men det er vel gjerne sånn det må bli..? Sier du at vi andre har gamle fjes? Kaller du oss gamle? Endret 30. september 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. september 2010 Forfatter #453 Del Skrevet 30. september 2010 Å, uff. Det er så vanskelig når hundene gjør sånt. Fortsetter det når babyen nærmer seg/kommer, så ville jeg omplassert henne igjen, tror jeg.. Synd, men det er vel gjerne sånn det må bli..? Sier du at vi andre har gamle fjes? Kaller du oss gamle? Hello, Old Face!! En ting er sikkert angående bikkja: hu blir ikke omplassert igjen...til det er hu for aggressiv, ustabil og nervøs. Takler a ikke babyen blir det takk og farvel for hennes del.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 30. september 2010 #454 Del Skrevet 30. september 2010 Det letter jo ikke avgjørelsen akkurat. Men man gjør det man må, om det kommer til det punktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. september 2010 Forfatter #455 Del Skrevet 30. september 2010 Ja... Bikkja er ødelagt, har vært det siden vi fikk henne...stakkaren har vært gjennom mye dritt...men det føles så JÆVLIG UTAKKNEMLIG når vi som bare har vært snille med henne får sånn oppførsel tilbake!! Håper, håper hun oppfører seg greit når den lille kommer....Men det tror jeg hun gjør, faktisk! Hun er veldig beskyttende, så den lille blir nok passa på! ( antageligvis til den grad at vi ikke kan vente besøk på noen år....) Æsj, så kjipt humør jeg har idag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 30. september 2010 #456 Del Skrevet 30. september 2010 Håper humøret bedrer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. september 2010 Forfatter #457 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg også..... *vilbarekrypeunderdynaogblider* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 30. september 2010 #458 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Det virker ihvertfall som dere har gjort det dere kan, om dere må gå til stykket å avlive henne. Ikke sikkert hun har det så godt heller, så da kan det være til det beste, desverre. Men nå har ikke jeg no særlig greie på bikkjer. Vet ikke hvor mye innsats som må til å avlære en slik adferd, eller til å få henne trygg igjen. Håper dere finner frem til en løsning dere er konfortable med. Endret 30. september 2010 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. september 2010 #459 Del Skrevet 30. september 2010 Oi. Nei det hørtes ikke noe enkelt ut. Prøv å ikke ta sorgene på forskudd ihvertfall (men samtidig være realistisk. Vanskelig, I know). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. september 2010 Forfatter #460 Del Skrevet 30. september 2010 Det virker ihvertfall som dere har gjort det dere kan, om dere må gå til stykket å avlive henne. Ikke sikkert hun har det så godt heller, så da kan det være til det beste, desverre. Men nå har ikke jeg no særlig greie på bikkjer. Vet ikke hvor mye innsats som må til å avlære en slik adferd, eller til å få henne trygg igjen. Håper dere finner frem til en løsning dere er konfortable med. Vi har kommet langt med henne, men hun har noe med psyken som dessverre er kronisk og ikke noe å gjøre med. Hun blir verre og verre med årene ( når det gjelder aggresjon, asosialitet og nervøsitet ) så det er som du sier; har hun det ikke bra lenger, får hun få slippe. Skal til veterinæren utpå høsten og høre hva hun sier... Oi. Nei det hørtes ikke noe enkelt ut. Prøv å ikke ta sorgene på forskudd ihvertfall (men samtidig være realistisk. Vanskelig, I know). Nei...det skal ikke være lett. Liv og død-businessen er alltid hard! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå