Sequax Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #41 Del Skrevet 8. juni 2010 Gaby: pp 20 ? Da skal du se spira sitter snart! Pupsi: Takk for at du kikka innom boka mi! Skal ta "kikkerunde" selv, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. juni 2010 #42 Del Skrevet 8. juni 2010 Er bare å prøve deg på bilde her også Heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #43 Del Skrevet 8. juni 2010 Ehem..Hvordan setter jeg inn bilde ? Prøvde å trykke på " sett in bilde", naturlig nok, men der skal de plutselig ha en url-adresse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. juni 2010 #44 Del Skrevet 8. juni 2010 Den var litt verre. Har ikke lastet opp egne bilder så aner ikke hvordan det foregår :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #45 Del Skrevet 8. juni 2010 PIIIIIIIIIIIIIIIIIINGTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING!!! HELP, PLEASE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. juni 2010 #46 Del Skrevet 8. juni 2010 Nedenfor der du skriver (når du trykker på ''svar'') kan du legge til vedlegg. Trykk ''bla gjennom...'' og last opp bildet ditt. 4 uker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #47 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Ok, Belle...da prøver jeg å legge ut bilde: Endret 8. juni 2010 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #48 Del Skrevet 8. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #49 Del Skrevet 8. juni 2010 Wow! Jeg fikk det til!!! Man kan til og med trykke på bildet så det blir større!! ( her på den stasjonære pc'n har jeg ikoner også... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #50 Del Skrevet 8. juni 2010 Fire uker og fire dager...en liten, avlang bønne på en halv millimeter som svever omkring i livmorens trygge kosmos... I dag kommer min kjære hjem med svangeskapsbok ( er det noe som heter det, egentlig...? ) og kosttilskudd... Enda lyser det gravid på den fine testen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. juni 2010 #51 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Du fikk til bilde ja GLeder meg til jeg får se det samme på min test :rødme: *drømme seg bort* Endret 8. juni 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #52 Del Skrevet 8. juni 2010 "Velkomsttale" til min lille baby I din egen lille boble tar du fatt på livets vei, du svever lett av gårde, ingen tanker former seg. Du svever i ditt eget lille Intet og jeg tar i mot deg Mitt lille barn, der er du. Inne i magen min vokser du og blir til du tar næringa jeg gir deg, hjertet ditt begynner å slå, fingre og tær spretter ut; du er som et herlig, lite tre som suger til seg vårens milde sollys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #53 Del Skrevet 8. juni 2010 Du fikk til bilde ja GLeder meg til jeg får se det samme på min test :rødme: *drømme seg bort* Håper det blir snart! Jeg og babyen krysser 20 fingre og 20 tær ( bare de popper ut hos babyen... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 8. juni 2010 #54 Del Skrevet 8. juni 2010 Her er det også 4 x kryssing av fingre og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #55 Del Skrevet 8. juni 2010 Her er det også 4 x kryssing av fingre og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. juni 2010 #56 Del Skrevet 8. juni 2010 Snille dere er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #57 Del Skrevet 8. juni 2010 Snille dere er Hadde vært så morsomt om det klaffa for deg allerede i pp2!! Jeg kjente at kroppen oppførte seg annerledes allerede en ukes tid etter eggløsning. Følte at noe var i gjære, men tenkte at det kanskje bare var fantomsymptomer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. juni 2010 #58 Del Skrevet 8. juni 2010 Hadde vært så morsomt om det klaffa for deg allerede i pp2!! Jeg kjente at kroppen oppførte seg annerledes allerede en ukes tid etter eggløsning. Følte at noe var i gjære, men tenkte at det kanskje bare var fantomsymptomer Jeg hadde ikke klagd hvis det hadde stemt, så jeg får se de kommende dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #59 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg hadde ikke klagd hvis det hadde stemt, så jeg får se de kommende dagene Du skal se'n sitter i boksen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. juni 2010 #60 Del Skrevet 8. juni 2010 Fiiine bildet :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå