Gå til innhold

Strekkmerker på armene

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Hei!

jeg gifter meg om noen uker og skal ha kjole med stropper, ikke armer... Jeg er ei ganske stor jente (desverre... men sånn er det nå bare blitt!) og har tynn, lys hud, som strekker seg ganske fort har jeg merket. Jeg kjenner nå at jeg "gruer" meg til bryllupet fordi jeg har tydelige strekkemerker på overarmen rett ved armhulen. Dette synes jeg er stygt og skjemmende, så spørsmålet mitt er om noen har noen tips til hva jeg kan gjøre?

Har trent mye i det siste, men det er jo desverre ikke slik at strekkmerker forsvinner. Jeg tror ikke det finnes mirakelkurer, og tenker vel at resultatet blir at jeg bare må glemme dem, drite langt i alle strekkmerkene, men det er vanskelig når det er en dag der alle skal se på en...

Så om noen der ute har et tips eller to, mottas de med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sjal eller en slags pels stola, men finnes flere versjoner av dette. Gjelder kanskje å være litt på hogget så du får tak i noe i tide. Eller du kan jo kjøpe en slags bolero? de er ikke langermede og kan virke slankende i tillegg hvis du trenger det også. Etter et raskt søk på google fant jeg dette:

http://www.lisenett.no/bolero.shtml er også noe som de kaller "sjelevarmer" lenger nede på siden, veldig tynt aktig sjal/slør til å ha over skuldrene- nydelig, fikk lyst på sånn selv til jeg skal gifte meg en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...