Gjest brutal_mann Skrevet 10. juni 2010 #21 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvor liten må en person være for å skrive like mye vrøvl som TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #22 Del Skrevet 10. juni 2010 Feite og stygge jenter, da helst i kombo er IKKE nødvendigvis så vakre på innsiden. Veldig mange vakre kvinner er sammen med menn som er langt lavere på skalaen. Hvor får mennene selvtilliten fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #23 Del Skrevet 14. juni 2010 Må desverre si at det er mange slanke folk som er drittsekker også... Da var du vel bare uheldig med personen, tror alle str kan ha sine dager. Og hvorfor kraftige kanskje holder seg samla er vel at de har mer til felles, eller noe. Ikke kult å høre på en som er slank klage på at ho har lagt på seg en kilo eller to. Ikkw veit jeg. Nei, nå skal jeg ta på meg klær som er to nr for lie, og gå ut å kvalme meg til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 23. juni 2010 #24 Del Skrevet 23. juni 2010 Ja, og jeg syns det var to innlegg som var direkte støtende og slemme, og dersom feite kvinner er stygge, så vil jeg si at de to innleggene gjør skribentene langt styggere enn eventuell vekt gjør. Man er faktisk aldri styggere utenpå enn det man er inni, og nei, jeg er ikke feit. Et innlegg på et forum kan vel ikke gjør noen stygge`? Det går vel fint an å være stygg på utsiden, og allikevel ha en fin og attraktiv personlighet. Stygg og pen er vel karakteristikker på utseende, den greia med å være pen og stygg på innsiden begriper jeg ikke. Den er både upresis, overfladisk og veldig svart/hvit. Ts generaliserer i alt for stor grad selvføgelig, men jeg må si jeg kan kjenne meg igjen i frustrasjonen til en viss grad. Istedenfor og generalisere over "feite" og "stygge" eller hva det enn måtte være vil jeg heller si følgende; Det er mange mennesker som uppfører seg ufyselig fordi de av forskjellige grunner ikke føler de oppfyller idealene, og derfor har et behov for å "jekke ned" de som i deres øyne gjør nettop det. Dette har jeg selv opplevd ved flere anledninger uten at jeg vil beskrive meg som noe idealmenneske overhodet. Dette er direkte irriterende, lyser av misunnelse og dårlig skjult manglende selvtilit. Hadde en barndomsvenn som med årene falt litt ut av det sosialt og de gangene jeg besøkte han brukte han enhver anledning til å finne punkter han kunne "slå meg i noe" på. Sier seg selv at det ble adios etter ikke altfor lang tid. Ufyselige mennesker finner man i alle størrelser, farger og fasonger, men jeg må si at de som prøver å kompensere for mangler de føler de har selv, og kanskje ikke en gang er reele, med å oppføre seg som en dust er en gruppe jeg misliker spesielt. Det ooooooser liksom eder og galle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margaret Skrevet 1. juli 2010 #25 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg er en kvinne med heldigvis et ganske bra utseende, og jeg innrømmer at jeg har mange mindre heldige medsøstre. Men i omtrent alle tilfeller er det eneste som skal til en dusj, en frisørtime, litt sminke og som så mange har nevnt før meg, klær som faktisk PASSER! Det styggeste jeg ser er jenter/kvinner som går fra senga til skolen/jobben, er ustelte, stinker svette/billig parfyme/røyk, og ikke kan kle seg. De har fem cm ettervekst, klint sminke over gårsdagens sminke, går i joggebukser og for små g-strenger, (kan dere ikke bare la være? G-streng var status i åttende), sure tryner og for korte topper og jakker. Dårlig holdning, dassete ganglag... Dette blir å generalisere, men vet dere hva? Utseendet teller faktisk ganske mye for både selvfølelsen og intrykket man gir andre. Ingen stoler på en som til stadighet er ustelt og sur. Det må være lov å være forskjellig størrelse. Ingen er like. Selv har jeg 10 kg igjen å gå ned, men kler meg deretter. Passe, samstemte klær, fine sko, bruker passe stor BH og vanlige truser, for hygienens skyld. Barberer armhuler, ben og andre steder annenhver dag og bruker deodorant, diskret sminke og LITT parfyme. Jeg går aldri ut uten å ha dusjet og pusset tennene først, av hensyn til andre, og trener mye for formen, humørets og elegansens skyld. Summa summarum finnes det ikke stygge kvinner, bare late. Ha litt standard til dere selv! Forsvar dere heller med et velstelt utseende og god holdning istedet for å være sure og bitchete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. juli 2010 #26 Del Skrevet 8. juli 2010 Kan du ikke gå ut uten å ha dusjet?? Uff det høres superstressende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 8. juli 2010 #27 Del Skrevet 8. juli 2010 Min erfaring er at utseendet ikke har noe med personlighet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lolita___ Skrevet 8. juli 2010 #28 Del Skrevet 8. juli 2010 Finnes dritsekker og frekke mennesker i alle farger og former:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. juli 2010 #29 Del Skrevet 8. juli 2010 Verkar ganske fordomsfullt å setje det at dama var tjukk i samanheng med at ho oppførte seg dårleg. Klart ein kan bli irritert når ein møtar uhøflege folk, men om desse folka er stygge eller pene er vel det same? Like kjipt uansett, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filantropen Skrevet 8. juli 2010 #30 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg er en kvinne med heldigvis et ganske bra utseende, og jeg innrømmer at jeg har mange mindre heldige medsøstre. Men i omtrent alle tilfeller er det eneste som skal til en dusj, en frisørtime, litt sminke og som så mange har nevnt før meg, klær som faktisk PASSER! Det styggeste jeg ser er jenter/kvinner som går fra senga til skolen/jobben, er ustelte, stinker svette/billig parfyme/røyk, og ikke kan kle seg. De har fem cm ettervekst, klint sminke over gårsdagens sminke, går i joggebukser og for små g-strenger, (kan dere ikke bare la være? G-streng var status i åttende), sure tryner og for korte topper og jakker. Dårlig holdning, dassete ganglag... Dette blir å generalisere, men vet dere hva? Utseendet teller faktisk ganske mye for både selvfølelsen og intrykket man gir andre. Ingen stoler på en som til stadighet er ustelt og sur. Det må være lov å være forskjellig størrelse. Ingen er like. Selv har jeg 10 kg igjen å gå ned, men kler meg deretter. Passe, samstemte klær, fine sko, bruker passe stor BH og vanlige truser, for hygienens skyld. Barberer armhuler, ben og andre steder annenhver dag og bruker deodorant, diskret sminke og LITT parfyme. Jeg går aldri ut uten å ha dusjet og pusset tennene først, av hensyn til andre, og trener mye for formen, humørets og elegansens skyld. Summa summarum finnes det ikke stygge kvinner, bare late. Ha litt standard til dere selv! Forsvar dere heller med et velstelt utseende og god holdning istedet for å være sure og bitchete. Heilt enig! Eg legger ofte merke til uslepne diamanter. Det er jenter som har komt i litt feil miljø, den negative gjengen uten mål og meining med livet. Der livet består av daffing, og sofaen. Går i trashy kle, ustelte, og ser rett og slett rusjne ut. Den mentale helsa for å kalle den det, reflekterast ofte av utsjånaden. Hadde dei fiksa seg, og justert klestilen, og komt i eit litt bedre miljø, så hadde dei blomstra. Og ja eg kjenner fleire sånne, så det er ikkje berre basert på kva eg ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evalilja Skrevet 8. juli 2010 #31 Del Skrevet 8. juli 2010 Og hvorfor går tykke damer så ofte i flokk? Det er jo bare urkomisk! LOL! Den var du ikke heldig med.. Du kan ikke virkelig mene det? De fleste tilfeller, ihvertfall i voksen alder, er det tilfeldig tror jeg :gjeiper: Tulle svar til tulle tråd. hihihihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lolita___ Skrevet 8. juli 2010 #32 Del Skrevet 8. juli 2010 Går tykke damer i flokk?Aldri lagt merke til det så mye rart folk skal påpeke da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå