Gå til innhold

Fete og stygge kvinner

Gjest Girlygirl

Anbefalte innlegg

Gjest Girlygirl

Feite og stygge jenter, da helst i kombo er IKKE nødvendigvis så vakre på innsiden. Fy faen å jeg er dritt lei av å høre at disse er så gode og vakre på innsiden, hvorfor skal de være det bare fordi de ikke ser ut i måneskinn? i går fikk jeg nok en gang oppleve en tykk, stygg og bitter jente på sitt verste, da hun var helt ukjent for meg, men alikevel var frekk og jævelig. Først nektet hun å flytte seg slik at jeg måtte gå rundt et helt lokale for å komme meg ut. Så gav hun meg fingeren en time etterpå å lo med de to andre blubbene hun satt med. Dette var jenter oppe i 20 årene. Kjenner jeg blir så forbannet over at slike som meg skal bli stigmatisert over slik oppførsel, at det er akseptert oppførsel fra sånne jenter bare fordi de ser ut som de gjør og har ræva selvtillit, men så skal de appåtil bli rost i skyene for sin fantastiske og vakre personlighet.

Slank dere, begynn å tren, spis sunt, SMIL og vær hyggelig selv om det byr dere imot. Slik dere oppfører dere nå vil ikke gi dere en pen og snill mann eller øke selvtilliten deres i det lange løp, det er heller motbydelig og gjør dere enda styggere!

Dere som fyrer opp under sosialist propoganda om at slike er så vakre på innsiden: (selvsagt kan mange være det, men ikke ubegrunnet bare fordi de er stygge og feite) slutt med det. Det fyrer bare opp under at det er lov til å behandle andre som søppel fordi man selv ser ut som det.

Ja jeg er forbannet for dette er langt ifra første gangen slikt skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har utseendet noe med med personlighet å gjøre? Har aldri sidestillt de to. Selvfølgelig kan man være pen og snill, pen og bitch, stygg og snill eller stygg og bitch. De henger sjelden sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stillness

EDIT:

Ser du har fremhevet ordet 'akseptert',men hvor er det akseptert at folk oppfører seg på den måten egentlig?

For min del ihvertfall så er ikke dette noe som skaper medfølelse hos meg,dårlig selvtillit eller ikke.

Har litt dårlig selvtillit selv,men jeg behandler ikke andre mennesker på den måten.

Det som er grunnen til at noen ønsker å fremheve mindre pene mennesker(for noen) som gode og snille er vel fordi enkelte har en tendens til å gå etter utseende og bruke dette som en indikator på hvordan folk er på innsiden.

Utseende og personlighet har ingenting med hverandre å gjøre..

Endret av stillness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det verste er feite kvinner som popper som oppe små trange klær.. ÆSJ! jeg vår vemmelser når jeg ser dette. Fettet tyter ut og klærne sprenges...

Slank dere og velg klær som passer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Regner med at dere som har skrevet her er tynne, så det bekrefter vel snarere at tynne folk er onde små kryp som ikke tåler at mennesker faller utenfor A4-rammene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feite og stygge jenter, da helst i kombo er IKKE nødvendigvis så vakre på innsiden. Fy faen å jeg er dritt lei av å høre at disse er så gode og vakre på innsiden, hvorfor skal de være det bare fordi de ikke ser ut i måneskinn? i går fikk jeg nok en gang oppleve en tykk, stygg og bitter jente på sitt verste, da hun var helt ukjent for meg, men alikevel var frekk og jævelig. Først nektet hun å flytte seg slik at jeg måtte gå rundt et helt lokale for å komme meg ut. Så gav hun meg fingeren en time etterpå å lo med de to andre blubbene hun satt med. Dette var jenter oppe i 20 årene. Kjenner jeg blir så forbannet over at slike som meg skal bli stigmatisert over slik oppførsel, at det er akseptert oppførsel fra sånne jenter bare fordi de ser ut som de gjør og har ræva selvtillit, men så skal de appåtil bli rost i skyene for sin fantastiske og vakre personlighet.

Slank dere, begynn å tren, spis sunt, SMIL og vær hyggelig selv om det byr dere imot. Slik dere oppfører dere nå vil ikke gi dere en pen og snill mann eller øke selvtilliten deres i det lange løp, det er heller motbydelig og gjør dere enda styggere!

Dere som fyrer opp under sosialist propoganda om at slike er så vakre på innsiden: (selvsagt kan mange være det, men ikke ubegrunnet bare fordi de er stygge og feite) slutt med det. Det fyrer bare opp under at det er lov til å behandle andre som søppel fordi man selv ser ut som det.

Ja jeg er forbannet for dette er langt ifra første gangen slikt skjer.

Nå framstår du som fordomsfull. For deg bør jo andres dårlige oppførsel være et eksempel som får deg til å tenke at "slik skal ihvertfall ikke jeg være". Men istedenfor synker du tildels ned på deres nivå med å framstå som generaliserende og fordomsfull. Ønsker du å framstå som dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest stillness

Regner med at dere som har skrevet her er tynne, så det bekrefter vel snarere at tynne folk er onde små kryp som ikke tåler at mennesker faller utenfor A4-rammene....

Ser bare at det er to innlegg som ser ned på det ts kaller for feite og stygge mennesker så jeg skjønner ikke hvorfor du skriver dere.

Prøvde bare å svare(litt rotete kanskje) så objektivt jeg kunne på et idiotisk innlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Ser bare at det er to innlegg som ser ned på det ts kaller for feite og stygge mennesker så jeg skjønner ikke hvorfor du skriver dere.

Prøvde bare å svare(litt rotete kanskje) så objektivt jeg kunne på et idiotisk innlegg..

Ja, og jeg syns det var to innlegg som var direkte støtende og slemme, og dersom feite kvinner er stygge, så vil jeg si at de to innleggene gjør skribentene langt styggere enn eventuell vekt gjør. Man er faktisk aldri styggere utenpå enn det man er inni, og nei, jeg er ikke feit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Utseende og personlighet henger ikke sammen. Og hun TS skriver om, virker som hun har nok av selvtillit. Hvorfor viste hun deg fingeren forresten? (er jo som regel en grunn...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stillness

Ja, og jeg syns det var to innlegg som var direkte støtende og slemme, og dersom feite kvinner er stygge, så vil jeg si at de to innleggene gjør skribentene langt styggere enn eventuell vekt gjør. Man er faktisk aldri styggere utenpå enn det man er inni, og nei, jeg er ikke feit.

Joda,enig i den.

Enkelte må jo dra andre ned for å føle seg bedre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Min erfaring som tynn, er at det er temmelig vanskelig å møte en venninnegjeng der de fleste er temmelig runde. De er temmelig ille til å holde meg utenfor! Mine venner oppfører seg ikke slik når de møter nye mennesker (og vi er en gjeng med litt forskjellig vekt, selv om hoveddelen er helt normalvektige).

Og hvorfor går tykke damer så ofte i flokk? Det er jo bare urkomisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er feite kvinner som popper som oppe små trange klær.. ÆSJ! jeg vår vemmelser når jeg ser dette. Fettet tyter ut og klærne sprenges...

Slank dere og velg klær som passer!

Slike kommentarer som dette gjør at jeg skulle ønske jeg var feit, så skulle jeg kunne kle meg i små trange klær bare for å gi deg vemmelser.

Men du hadde sannsynligvis ikke turt å si det samme ansikt til ansikt? Ettersom du gjemmer deg bak anonymbruker slik at du kan spre rundt deg med edder, gallen og menneskeforakten din uten at noen vet hvor stygg og vemmelig du er på innsiden. :filer:

Idiot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Min erfaring som tynn, er at det er temmelig vanskelig å møte en venninnegjeng der de fleste er temmelig runde. De er temmelig ille til å holde meg utenfor! Mine venner oppfører seg ikke slik når de møter nye mennesker (og vi er en gjeng med litt forskjellig vekt, selv om hoveddelen er helt normalvektige).

Og hvorfor går tykke damer så ofte i flokk? Det er jo bare urkomisk!

Kanskje fordi de har opplevd flere som deg? Hvorfor skulle de bli venner med deg når du syns de er urkomiske?

Forøvrig er jeg ikke enig i observasjonen, jeg har venner i alle aldre og alle størrelser og alle kjønn... Ikke noen flokkmentalitet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynne mennsker kan være slemme og snille, samme med feite, stygge, pene, etc.

Insiden har da ikke noe med det ytre?? Og dessuten er smaken som baken, både når det gjelder personlighet og ytre.

Og som en skrev: TS, hvorfor gav hun deg fingeren....kanskje du fortjente det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AnonymBruker

Syns det er direkte trist å lese her på KG. Jeg er "feit". Altså er jeg ekkel, stygg, jeg gjør folk kvalme, jeg er møkkete, har for små klær og jeg burde helst låse meg inne mens jeg slanker meg så dere slipper å se meg. Når jeg leser tråden "hvem vil du ikke sitte ved siden av på bussen" er det rimelig deprimerende å lese at de aller aller fleste heller står enn å sitte ved siden av meg. Ok, jeg er feit. Jeg jobber med saken, jeg trener og spiser sunt men ting tar tid og det er ikke bare-bare å gå ned en del i vekt. Jeg dusjer hver dag, kjøper klær som passer til kroppen min. Jeg har god utdannelse, god jobb, gode venner og en nydelig samboer.

Trist å lese at de fleste av dere "fremmede" blir kvalm bare dere ser meg på gata...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er direkte trist å lese her på KG. Jeg er "feit". Altså er jeg ekkel, stygg, jeg gjør folk kvalme, jeg er møkkete, har for små klær og jeg burde helst låse meg inne mens jeg slanker meg så dere slipper å se meg. Når jeg leser tråden "hvem vil du ikke sitte ved siden av på bussen" er det rimelig deprimerende å lese at de aller aller fleste heller står enn å sitte ved siden av meg. Ok, jeg er feit. Jeg jobber med saken, jeg trener og spiser sunt men ting tar tid og det er ikke bare-bare å gå ned en del i vekt. Jeg dusjer hver dag, kjøper klær som passer til kroppen min. Jeg har god utdannelse, god jobb, gode venner og en nydelig samboer.

Trist å lese at de fleste av dere "fremmede" blir kvalm bare dere ser meg på gata...

Drit i de, la de kose seg med "kvalmen" sin. Det er jo tydligvis bare idioter som sitter og koser seg med et øyeblikks følelse av å være "ovenpå" ved å få andre til å føle seg små (og selvsagt gjøres dette bak anonymebrukere.. enda mer patetisk!).

Ufattelig teit og barnslig.. Så deres syn på andres kropp eller din kropp trenger du ikke forholde deg til eller bli deprimert av!

Hør på

istedet. :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner litt kva TS mener har selv møtt jenter som er store og lite sjarmerendes, og oppfører seg slik som om du er dritten dei har tråkket på og fått under skoen. Men eg trur ikke om dei hadde vært slanke og veltrente hadde vært hygglige personer.

Men du må da ha vært litt brysk mot ho? vise fing er ikke bare bare. Ja ei dame har vist fing til meg og (men ho var pen og kjekk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Lurer litt på hvorfor hun viste fingeren til deg?

Kunne nesten tro at du ba denne flytte den feite rævva si eller noe i den duren - for får jo et lite inntrykk at TS ikke liker feite jenter.

Har møtt folk i alle fasonger jeg har likt og ikke likt. Det er heller noe med personligheten enn kroppsfasongen som byr meg imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...