Gå til innhold

Lizzie's skriblerier


lizzie88

Anbefalte innlegg

Denne dagboka blir å handle om meg, mitt og alt annet spennende som skjer rundt meg.

Jeg er ei frøken fra NordNorge, som har forvilla meg nedover til Trøndelag.

Jeg er 22 år, og har en flott forlovede som er 25. Han er student, og skal studere enda en god stund. Jeg derimot er nyutdannet barnevernspedagog, har fullstilling i en familiebarnehage. Er i ett vikariat fram til Juni 2011, med mulig forlengelse.

Vi ønsker oss ett lite knøtt, så vi får se hva som skjer framover :) :rødme:

Ta gjerne en titt innom bloggen min: Lizzie's blogg

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Summertiiiime :rødme:

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaah, våkner opp og er tett i systemet :kjefte:

Jaja!

Idag blir det siste innspurt på lesefronten, eksamen imorgen nemmelig! Avsluttende eksamen sådan... IIIIK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i all verden er motivasjonen min tatt veien??

Har eksamen imorgen, og har ikke lyst til å lese, eller til å ta den eksamen. Er i litt sånn "Whatever" mood idag :tristbla:

Jeg MÅ bestå på den, siden den er avsluttende og alt... Siden vi flytter, så har jeg ikke tenkt meg tilbake for å ta en konte eksamen heller da-.-

Men, det er positivt at jeg har funnet meg sommerjobb i en omsorgsbolig da :jepp: !

Selv om det kun er til 18.juli, så er det bedre enn ingenting, og det gir igjen penger til å flytte for :gjeiper:

Også på toppen av kransekaka har jeg oppkjøring 1.juli :sukk:

Stress.no sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

Back again!

Nå veier jeg 75 kg, og har spist ei brødskive til frokost, en halv porsjon middag(litt slapp i formen).

Også har jeg gått en times tur, der jeg har jogget litt tidvis, og tatt 25 situps :) Vært riktig så flink!

Og jeg skal ikke belønne meg selv med sjokolade eller noe sånnt. Bare være flink!

Også har jeg fått meg jobb, der jeg begynner 1.oktober.I en familiebarnehage i Stjørdal :) Er skikkelig spent, og gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobb :) Bra det er flere her som prøver å gå ned litt, jeg har hatt en liten periode der jeg ikke har gått på vekta, så vet ikke helt hvordan det ligger an (buksene er litt slappe da, kan kanskje være et godt tegn ;) ) Har ikke tenkt så mye på det i det siste heller *ta seg i nakken*

Lykke til med trening og riktig mat :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg spist litt av hvert, men for det meste sunt.

Ramser liksågodt opp jeg:

*Skyr til frokost

*Cookie og kaffe mocca til lunch :sjenert:

* Wok til middag, bestilte fra en wokplass, så den var skikkelig sterk. Hehe, har spist den til kvelds også, siden jeg ikke fikk til å spise ferdig til middag;)

Er ikke sterk mat bra for noe??

Har skeia ut med 3 ruter sjokolade, og litt brus. Håpløse meg altså!

Mosjon:

To timers trasking på kjøpesenter, og en times gange tilbake :) Er stiv i leggene mine, men skal ta meg 25 situps før jeg legger meg uansett :)

Trooor jeg er rimelig fornøyd med dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, gud som jeg hater at naboen vegg i vegg har gitarøvelse med kompisene sine :kjefte: !

Jeg slapper jo av på sofaen! Oooog, det er ikke reint sjeldent de øver heller. Hadde bare Jan Fredrik Karlsen kunne kommet å oppdaget de, og tatt de med seg!

Skal heldigvis bare bo her i 9 mnd til.... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Voivoi, det er lenge siden jeg kloddra ned noe her ;) Og siden jeg har fått sjefen på facebook, og hun forguder bloggen min, så trenger jeg en plass for å tømme hodet mitt :) Min egen dagbok blir snart flittigere brukt!

Well!

Jeg trives mye i den nye jobben min, og i neste uke, så beveger jeg og min samboer oss i vår første skikkelige prøveperiode :) Vet at det kan ta lang tid, men men :) Må da begynne en plass =)! Kjenner at livmora mi vil ha beibis og jeg døøøøør av misunnelse når mine venninner popper ut den ene etter den andre beibien :sjenert: .

Har da fast jobb, og sambo skal studere i minst 6 år til, så det er litt vell lenge å vente synes jeg. Da er han over 30 år, og det synes vi begge to er for sent... :gjeiper:

Vi er på tur å flytte fra vår leilighet på Ranheim, til Hegra. Vi mangler bare noen til å flytte inn i denne kåken vi bor i :)

Også synes jeg at sjefen min er ett rothue-.- Men, det får være så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg funderer på om jeg får for lite i lønn? Ca 125 kr får jeg i lønn, som assistent i en barnehage, men jeg har da utdannelse til å få mer??

Har jobbet som ringevikar i 2 barnehager i forje mnd. Der fikk jeg 122 i timen i den ene, og 167(!!) i timen i den andre.

CONFUSED :rope: ! Skjønner pent lite jeg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er flyttinga igang, og bananeskene er på plass :) Skal begynne å pakke ner imorgen, må bare finne en plass å starte :sjenert: . Vi skal være ute her ifra til den 1.nov, så dette blir ett stressfullt flyttekjør. Menmen, skal vell få det til :D

Blir spennende å flytte til Hegra, og jeg gleder meg masse :) Vi spare sååå mye penger på å flytte dit, at det er helt sykt. Vi er kommer opp i rundt 2000 i mnd :lur:

Og nå mandag setter vi igang med den første skikkelige prøveperioden, skal lage som vane å dusje hver morgen disse dagene, slik at det ikke blir sånn ekkel sperm crap :( Hater det!

Men, vi får ta det som det kommer *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, hva skjer?

Jeg er bare ikke fan av at han av og til blir oppslukt i spillene sine på pcen og nedprioriterer meg :sjenert:

Blir litt sånn lei meg da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og sambo spist ribbe til middag :) Han laga ribba, og jeg tilbehøret :) Det ble heeelt perfekt, sprø svor, perfekt potet, og god saus.

Vi sitter her begge to med en supermett mage, og ser på Istid 3 :skratte: ! De filmene er så morsomme :D

Prøveperioden er i gang, og jeg lå i 15 min med rumpa høyt etter sengekosen. Følte meg en smuuule dum der jeg lå, men blir det beibi av sånn, så er det verdt det :yvonne: !

Fikk også gitt penger til TVaksjonen, hele 25 kr. Men, jeg har så lite peng akkurat nå, så det føltes som mye for meg ^^

Fornøyd med at jeg fikk gi i det hele tatt :fnise:

Nå er det litt avslapping før jeg skal pakke ned enda en eske med flyttelasset vårt. Skal hente nøkkelen imorgen etter jobb, og jeg gleder meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...