Anie Skrevet 22. september 2003 #1 Del Skrevet 22. september 2003 ......vil bare fortelle deg (og evt andre som er nysgjerrig) at nå er det ikke lenge før jeg flytter til stoooooorbyen Hjelp :oops: :blunke: :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. september 2003 #2 Del Skrevet 22. september 2003 Hello stranger!!!... Glad på dine vegne jeg!!! Men det er lov å ringe ellers skrive mld også da veit du.... Pm er sendt forresten... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 22. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 22. september 2003 i know i know... Men det er lenge siden jeg har vært her på kg og hengt nå - har bare lest noen innlegg i ny og ned, derfor tenkte jeg kunne komme innom å slarve litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. september 2003 #4 Del Skrevet 22. september 2003 Hmm... lurer forresten på om jeg ikke angrer litt på valg som ikke ble gjort, og .. ja.. hehe.... kroppskondomen.... Du har det imidrtid fint nå, så da er alt som det skal være!... Sånn.. Nå fikk vi slarvet og hintet litt om ting som kanskje aldri har vært... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 22. september 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 22. september 2003 He he... og du... vet du hva .... jeg skal ha barn..... :o :oops: Nei - best jeg trekker det tilbake med en gang - slik at jeg ikke skremmer bort min tilkomne samboer :blunke: Nå skulle jeg egentlig har pakket ned litt, men jeg orker liksom ikke. Jeg hater denne delen med flytting - nemlig å pakke ting ned. Jammen er jeg glad for at jeg har litt tid på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. september 2003 #6 Del Skrevet 22. september 2003 He he... og du... vet du hva .... jeg skal ha barn..... :o :o :o :o :o :o :o DET kan da ikke være planlagt??????... Men velkomment VET jeg det er!.... DÆVEN!..... javel da sier jeg bare: :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 22. september 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 22. september 2003 Lasse det var en spøk...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. september 2003 #8 Del Skrevet 22. september 2003 :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå