Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #1 Del Skrevet 5. juni 2010 Skal hente noen syklister på Voss i dag, skal være der kl. 2. Når skal jeg begynne å kjøre fra Bergen sentrum sånn omtrent? Tar det 1 time eller mer halvannen time? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #2 Del Skrevet 5. juni 2010 PS, bare for å ta det med i beregningen, jeg kjører ikke grisete, og aldri forbi noen. :D (med mindre de kjører 40 i 80-sonen. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 5. juni 2010 #3 Del Skrevet 5. juni 2010 Vent til du får svar her, så rekker du det sikkert... Eventuelt så er Google maps et fint tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 5. juni 2010 #4 Del Skrevet 5. juni 2010 Det tar cirka 1 time. Jeg vil likevel tro at det kan være mye trafikk dit i dag - du er sikkert ikke den eneste som skal hente noen ferdig utslitte syklister etter Bergen - Voss så beregn god tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hapzen Skrevet 5. juni 2010 #5 Del Skrevet 5. juni 2010 Heisann, jeg ville nok beregnet 1,5 t pga myyye trafikk på en slik tid. Jeg kjører forbi og kanskje "litt" fort og jeg kan bruke 50min kanskje... og da kjører jeg GRIS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå