¤Tiili¤ Skrevet 22. september 2003 #1 Del Skrevet 22. september 2003 Skal dere som har barn ha med de på bryllupsreise eller skal de dagene være spesielt for dere som nygifte? Jeg vet ikke enda hva jeg vil...Vil jo gjerne ha med dattera mi, men vil og nyte 10 dager sammen alene... Vanskelig, synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. september 2003 #2 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg ville definitivt ha reist alene. De jeg kjenner som har barn har reist alene. Litt ok å føle seg litt nygift og bortskjemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bookwormgirl Skrevet 22. september 2003 #3 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg tror nok man kan få en fin ferie selv om man har med barn. Men personlig tror jeg at jeg ville satset på en ferie med bare meg og mannen. Nå har jeg jo ikke barn selv, så problemstillingen er ikke helt der.... :oops: Kan dere ikke få til å ha et par dager på egen hånd først, og så ha resten av ferien med barn? Klart det blir vanskelig hvis man skal reise langt, men det finnes jo fine alternativer her i Norge også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 15. november 2003 #4 Del Skrevet 15. november 2003 Vi skal på sommerferie med barn i sommerferien, også tar vi 3-4 dagers bryllupsreise uten barn etter bryllupet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. november 2003 #5 Del Skrevet 16. november 2003 Kan vel ikke akkurat kalles bryllupsreise når man har med seg barn.... Jeg ville kalt det en vanlig ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 16. november 2003 #6 Del Skrevet 16. november 2003 Sett igjen unga hjemme! Ferie sammen med barna får dere alltids tid til seinere. Nyt livet i tosomhet på bryllupsreise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. desember 2003 #7 Del Skrevet 28. desember 2003 Eller hva med å sende mormor på reise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå