Gå til innhold

Synlige blodårer

HellyBelly

Anbefalte innlegg

Hei dere,

Dette er kanskje et rart tema, men jeg må spørre allikevel. Finnes det noen måte å dempe synlige blodårer på? Jeg har endel skjemmende blå blodårer på leggene og spesielt bak knærne.

Har ikke lagt merke til at andre unge kvinner /jenter har dette, eller tar jeg feil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De vises helt sikkert best for deg selv, jeg har også veldig synlige blodårer, har fått høre at dette er et tegn på at du er sunn. Man får visst ekstra synlige når man er veltrent.

Dersom du synes det er alt for skjemmende finnes det helt sikkert kremer mot dette - hør på apoteket eller en helsekostbutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

Jeg har "tydelige" blodårer. Kanskje ikke på beina, men på baksiden av håndleddet, i albue-leddet, og på armene og hendene når jeg har trent.

Jeg synes ikke det er skjemmende i det hele tatt, men det er kanskje ikke dette du mener?

Fullblodshester har det også sånn. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok heller denne spindelvev-aktige beskrivelsen som passer best. Jeg har noen synlige blodårer på armene etc etter at jeg har trent, og det plager meg ikke i det hele tatt (syns nesten er det litt kult?!)

Laserbehandling? Nei, da er det kanskje ikke så viktig allikevel..., er nok ikke så ille. :wink:

Jeg vet det finnes en slags krem for å "demme" blåmerker, så tenkte jeg at samme behandling kanskje ville hjelpe mot blodsprengte merker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har noen spindelvev-blodårer øverst på låret. Fikk dem etter at jeg ramla ned et tre da jeg var liten. Når jeg trener, forsvinner de, men når jeg fryser kommer de ekstra tydelig fram... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...