Gå til innhold

fitteost

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Kvinner: Det er viktig at dere vasker dere skikkelig før dere skal være intim med en mann, det er utrolig lite delikat å få ostelukt slengt i trynet. Det finnes mange retningslinjer på internett for hvordan vaginaen deres skal vaskes, og vær så snill og følg disse om dere skal møte en mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har lyst på museost bilder, jeg fant en link til massevis av bilder?

Neitakk, vi er forsynt, takk... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smaker ikke Brie, men Gorgonzola... :spise:

Bare det ikke ser ut som Gorgonzola, så... For da har man gått lenge uten å vaske seg, da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare det ikke ser ut som Gorgonzola, så... For da har man gått lenge uten å vaske seg, da :lur:

Jammen, er ikke glufsa selvrensende, da? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Kvinner: Det er viktig at dere vasker dere skikkelig før dere skal være intim med en mann, det er utrolig lite delikat å få ostelukt slengt i trynet. Det finnes mange retningslinjer på internett for hvordan vaginaen deres skal vaskes, og vær så snill og følg disse om dere skal møte en mann!

Vaginaen er inni fitta, den blir ikke vasket fordi den renser seg selv. Les; utflod.

Fitta vasker vi på utsiden, lepper, rundt åpningen(vagina) og klitten +rassen tilslutt, men det er teknisk sett ikke fitta. Vasker man seg ikke får man smegma/kjønnsost rundt klitten og dette KLØR.

Vil også legge til at gutters smegma både smaker og lukter minst like ille som jenters. Så pass på å vask dere hver dag dere også, i tillegg også før sex. I tillegg er det fint hvis dere begynner å vaske dere i rumpa litt oftere, ikke særlig digg å lukte dritt eller gammel rumpesvette når man går ned på en gutt. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Vaske seg rundt klitten? Jeg var nytt for meg..med klut da eller? Det må gjøre vondt. Jeg skyller bare der jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Fitteost er like ekkelt som kukost. Går jeg ned på ei og ser antydning til brie der, så blir det ikke noe på henne.

Men ja. Begge kjønn får ost om de ikke vasker seg på et par dager. Kjønnsost er hakket eklere enn bæsj synes jeg. Hvis noen sto med en pistol mot hodet mitt og jeg måtte velge mellom å spise en bæsj eller en like stor mengde kjønnsost, så hadde jeg nok valgt bæsj.

Jeg blir utrolig imponert over temadiskusjon og ordbruken gitt veldig barnslig.. Håper dere er fjortiser hele bunten :flau::hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, er ikke glufsa selvrensende, da? :popcorn:

Jo, men ikke utenpå. Det som kommer ut av vagina er vel mer som kremost enkelte dager og løype andre dager :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har opplevd hvite prikker/oste ting i min vulva ja. Hvis jeg ikke dusjer hver dag. Det er ikke så mye, men det lukter jo hvis man skal se etter. Jeg kjenner at jeg bør dusje, og det føles bra igjen etterpå. :)

Selvfølgelig bør man være rein mellom beina om man skal ha finings i senga, det samme gjeller mannen også. Jeg har opplevd sterk kjønnslukt av mannen hvis han ikke har dusjet siden i går morges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så at jeg fikk det etter jeg ble gravid, siden klitten ble veldig mye større, og da samlet det seg der, enda jeg ofte vasket meg 2 ganger om dagen. Jeg kom ikke ordentlig til og måtte bruke q-tips, men likevel kom det hver dag. Men etter fødselen og klitten ble liten igjen har jeg ikke hatt antydning engang. Det var veldig irriterende, ikke var det enkelt å fjerne når magen ble større heller. Heldigvis luktet det ikke noe. Men veldig flaut da sambo så det, og jeg på det tidspunktet ikke visste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...