Gå til innhold

fitteost

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei, jeg lurer på om jenter får fitteost hvis de ikke vasker seg på noen dager.

På gutter kommer det et slags hvitt stoff som har litt ostekonsistens etter noen dager, smegma kalles det tror jeg. Får jenter og sånn ost på fitta om de ikke vasker seg en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å?

Both females and males produce smegma. In females, it collects around the clitoris and in the folds of the labia minora (also called the clitoral hood); in males, smegma is produced and can collect under the foreskin.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg aldri hørt om, men takk for info.

Vi jenter og kvinner vasker oss gjerne ofte nok til at vi slipper å oppleve det ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jenter og kvinner vasker oss gjerne ofte nok til at vi slipper å oppleve det ;)

Vær ikke for sikker på det, du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kvinner får det etter bare noen timer så hjelper ikke om en dusjer morgen og kveld. Kommer fra utflod, noe alle kvinner har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

De fleste kvinner får det etter bare noen timer så hjelper ikke om en dusjer morgen og kveld. Kommer fra utflod, noe alle kvinner har.

Jeg har aldri opplevd sånn :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd sånn :nigo:

Heldiggrisen! Det oppleves som beslektet med å oppdage en halv makk i eplet du spiser. Bare noen klikk eklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Uh, nei? Dessuten er nok ikke smegma og utflod det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så du mener menn ikke er like flink å vaske kuken som kvinner er å vaske gropa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så du mener menn ikke er like flink å vaske kuken som kvinner er å vaske gropa?

Jeg mener kvinner har et mer hysterisk forhold til renslighet enn menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitteost er like ekkelt som kukost. Går jeg ned på ei og ser antydning til brie der, så blir det ikke noe på henne.

Men ja. Begge kjønn får ost om de ikke vasker seg på et par dager. Kjønnsost er hakket eklere enn bæsj synes jeg. Hvis noen sto med en pistol mot hodet mitt og jeg måtte velge mellom å spise en bæsj eller en like stor mengde kjønnsost, så hadde jeg nok valgt bæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitteost er like ekkelt som kukost. Går jeg ned på ei og ser antydning til brie der, så blir det ikke noe på henne.

Men ja. Begge kjønn får ost om de ikke vasker seg på et par dager. Kjønnsost er hakket eklere enn bæsj synes jeg. Hvis noen sto med en pistol mot hodet mitt og jeg måtte velge mellom å spise en bæsj eller en like stor mengde kjønnsost, så hadde jeg nok valgt bæsj.

Liker du ikke brie, eller? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...