Gjest brutal_mann Skrevet 8. juni 2010 #41 Skrevet 8. juni 2010 Hvis du faktisk oppnådde fantasitilstanden, kunne du fremdeles kalle deg BM, blid mann . Hvem sier at jeg ikke er blid? Men hadde jeg klart å lure en kvine til å dele livet sitt med meg så hadde jeg forsvunnet herfra. nettopp fordi jeg hadde vert opptatt med å dele mitt liv med henne.
Gjest brutal_mann Skrevet 8. juni 2010 #42 Skrevet 8. juni 2010 Åh, en martyr :rødme: Om å lure en kvinne til å dele regninger, kroppskontakt og fri tilgang til pupper gjør meg til martyr så bring it on!
Marabou Skrevet 8. juni 2010 #43 Skrevet 8. juni 2010 Om å lure en kvinne til å dele regninger, kroppskontakt og fri tilgang til pupper gjør meg til martyr så bring it on! Neneh. Du forsaker alt for å beære oss med ditt nærvær
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #44 Skrevet 8. juni 2010 Jeg foretrekker å sove alene. Så selv om jeg har kjæreste, hadde jeg ikke kunnet relatere selv om jeg var var singel. Er det virkelig ikke digg å få en hel seng for seg selv som man kan bre seg ut i? Jeg vet ikke om noe som er deiligere enn nettopp det. Men viss du var singel og alltid måtte sove alene, ville du ikke savnet noen da? Ikke alltid så gøy å ligge alene i en stor seng kveld etter kveld, men annerledes når man ligger ved siden av noen kveld etter kveld, da kan det vært godt å være litt alene.
Maxi Skrevet 9. juni 2010 #45 Skrevet 9. juni 2010 Jeg vet hvordan det føles. Jeg er ikke singel, men jeg lever i et avstandsforhold hvor jeg ser min kjære veldig sjelden. Ukene etter at vi har vært sammen er helt forderdelige, jeg savner noen å dele seng med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå