Gå til innhold

Savner dere kroppskontakt

Fremhevede innlegg

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg føler meg aldri som det siste mennesket på jorden, selv om jeg innimellom savner kroppskontakt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Forleden natt hadde jeg mareritt og drømte at jeg ble bundet og kom meg ikke løs. Jeg våknet av at jeg hylte. Det som hadde skjedd, var at jeg på en eller annen måte hadde tullet meg inn i dynen. - I slike tilfeller hadde det vært godt og trøstende å ha delt seng med noen :) . Det er selvfølgelig et savn ikke å ha en kjærlig og god partner uansett.

Skrevet

Jeg kan savne kroppskontakt, men absolutt ikke med hvem som helst.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å lage deg en profil på et sjekkested på nett?

Dersom det holder å ha en kk som kan holde rundt deg dann og vann, er dette finfine steder for formidling av en slik type kontakt.

Og hvem vet, kanskje du finner en permanent løsning der? Det finnes mange mennesker som hver kveld sovner og føler seg som det siste mennesket på jorden.

Jeg har en profil på et nettsted, men er absolutt ikke noe interessert i en KK. Synes uansett det er like vanskelig å treffe noen på nettet som andre steder. Det er så mange ting som skal klaffe, og det er der problemene oppstår.

Skrevet

Jeg har en profil på et nettsted, men er absolutt ikke noe interessert i en KK. Synes uansett det er like vanskelig å treffe noen på nettet som andre steder. Det er så mange ting som skal klaffe, og det er der problemene oppstår.

Jepp, det er alle disse tingene som skal klaffe som er problemet.

Hvilke ting syns du er vanskeligst da?

Gjest KateW
Skrevet

Jeg savner kroppskontakt, for meg er det ikke aktuelt å få en elsker for å "oppnå" dette. Allikevel har jeg ikke problemer med å forstå de som gjør det, men det er ikke meg. Jeg er god til å klemme på venninner og kompiser, og bli holdt rundt når det trengs, og da går det bra. Selv om jeg savner, er det også noe jeg har lært meg å leve uten på et vis. Desto bedre blir det når jeg får det... :Nikke:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jepp, det er alle disse tingene som skal klaffe som er problemet.

Hvilke ting syns du er vanskeligst da?

Det er to ting som er vanskelig. 1. Falle for han. 2. Få han til å falle for meg. Disse tingene er de vanskeligste.

Skrevet

Det er to ting som er vanskelig. 1. Falle for han. 2. Få han til å falle for meg. Disse tingene er de vanskeligste.

hehe Ja, sånn kan du jo si det.

Men det er ikke alltid vanskelighetene stopper der heller.

Skrevet

Har du prøvd å lage deg en profil på et sjekkested på nett?

Dersom det holder å ha en kk som kan holde rundt deg dann og vann, er dette finfine steder for formidling av en slik type kontakt.

Og hvem vet, kanskje du finner en permanent løsning der? Det finnes mange mennesker som hver kveld sovner og føler seg som det siste mennesket på jorden.

jeg fant drømmemannen på nettet:-)

syntes det var flaks for jeg er ganske kresen. og riktignok endel frosker jeg luket ut etter litt skriverier, men den første daten jeg gikk på var match:-))

sikkert mange frosker der, men jammen er det prinser også.

jeg syntes å sjekke på nettet er genialt. når jeg har møtt en kjæreste på vandlig måte

så har det oppstått en kjemi, men det har vist seg over tid at vi har vesentlig forskjellig syn når det kommer til verdier eller annet som er viktig i et forhold.

på nettet så er det bare å skrive ned nøyaktig hva du ønsker av en partner og så er det bare å ta en titt på de som ønsker det samme og ser litt ok ut. man kan skrive lenge før man eventuelt bestemmer seg for å gå ut med vedkommende. og viser det seg at dere er for forskjellige under denne skrivingen eller på date, så er det bare å gå videre. da kaster man ikke bort så mye tid på frosker og tull.

når det kommer til kroppskontakt så syntes jeg det er fantastisk deilig å ligge inntil min kjæreste om nettene, men det err deilig å breie seg alene også.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hehe Ja, sånn kan du jo si det.

Men det er ikke alltid vanskelighetene stopper der heller.

For meg stopper det der ;) Vil du diskutere mer om dette kan du fortsette i en av de x antall trådene du har laget selv.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

den første daten jeg gikk på var match:-))

jeg syntes å sjekke på nettet er genialt.

Selvfølgelig gjør du det. Jeg ville også syntes Lotto var genialt om jeg fikk full pott på første forsøk.

Skrevet

på nettet så er det bare å skrive ned nøyaktig hva du ønsker av en partner og så er det bare å ta en titt på de som ønsker det samme og ser litt ok ut. man kan skrive lenge før man eventuelt bestemmer seg for å gå ut med vedkommende. og viser det seg at dere er for forskjellige under denne skrivingen eller på date, så er det bare å gå videre. da kaster man ikke bort så mye tid på frosker og tull.

Smart!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg savner kropskontakt. Men ikke bare den fysiske biten, jeg savner å ligge i trygge armer som tilhører noen som bryr seg om meg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvem savner ikke kroppskontakt? :klø: Men igjen, skulle undertegnede oppnå denne fantasitilstanden så hadde jo KG blitt en BM fattigere. Jeg kan jo ikke gjøre alle her inne så vondt. Så jeg velger singellivet og henger på KG til døden skiller oss (meg og KG) ad...

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Hvem savner ikke kroppskontakt? :klø: Men igjen, skulle undertegnede oppnå denne fantasitilstanden så hadde jo KG blitt en BM fattigere. Jeg kan jo ikke gjøre alle her inne så vondt. Så jeg velger singellivet og henger på KG til døden skiller oss (meg og KG) ad...

Hvis du faktisk oppnådde fantasitilstanden, kunne du fremdeles kalle deg BM, blid mann :ler: .

Endret av Belladonna
Skrevet

Åh, en martyr :rødme:

Gjest Eurodice
Skrevet

Ja, jeg savner kropskontakt. Men ikke bare den fysiske biten, jeg savner å ligge i trygge armer som tilhører noen som bryr seg om meg.

Å ligge i noens trygge armer er da høyst fysisk :) .

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Å ligge i noens trygge armer er da høyst fysisk :) .

Joa, det med armer er vel fysisk, men "trygg" biten finner jeg ikke i alle armer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...