Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #1 Skrevet 4. juni 2010 Hver natt savner jeg sånn å ligge tett inntill noen. Merker at det tærer veldig på å være så mye alene, og aldri kunne slappe av skikkelig. Nettene er fulle avspørsmål og skremmende tanker. Jeg prøver å fokusere på mulighetene fremtiden bringer fremfor begrensningene, men om natten når jeg ligger alene i senga føles det som jeg er siste mennesket igjen på jorden....
Gjest saedgiver Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Du bor i Norge ... det er en hel verden av jenter som vil ligge med deg bare for å komme til Norge eller til og med gifte seg, bare finne noen skjønnhet i Thailand, vil de kanskje til og med gifte seg med deg ..
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Vanskelig å finne kjæreste altså? Kan det være aktuelt med kjæledyr?
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #5 Skrevet 5. juni 2010 Du bor i Norge ... det er en hel verden av jenter som vil ligge med deg bare for å komme til Norge eller til og med gifte seg, bare finne noen skjønnhet i Thailand, vil de kanskje til og med gifte seg med deg .. Jeg er jente din dust!
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #6 Skrevet 5. juni 2010 Vanskelig å finne kjæreste altså? Kan det være aktuelt med kjæledyr? Nei, det kan ikke sammenlignes.
Marabou Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 Hver natt savner jeg sånn å ligge tett inntill noen. Merker at det tærer veldig på å være så mye alene, og aldri kunne slappe av skikkelig. Nettene er fulle avspørsmål og skremmende tanker. Jeg prøver å fokusere på mulighetene fremtiden bringer fremfor begrensningene, men om natten når jeg ligger alene i senga føles det som jeg er siste mennesket igjen på jorden.... Den første tida etter det ble slutt med eksen var det mange slike netter ja. Og morgener. Og ettermiddager. Og kvelder. DØGN. Men nå har det gått seg til, kjenner innimellom savnet etter å ha noen der, men ikke slik at det er forstyrrende. Har hatt single perioder før og lært meg å trives alene, på godt og vondt. Aberet med det er at jeg ikke akkurat står på for å finne noen heller..
Alladin Skrevet 5. juni 2010 #8 Skrevet 5. juni 2010 Ja, jeg savner kroppskontrakt noe sinnsykt. Har vert singel i kun 4 mnd, men kjenner jeg holder på å dø av lengsel. Sporadisk kroppskontakt har jeg hatt i min singel tilværelse, men det er ikke det samme. Det å vite at jeg har noen å legge meg med og våkne sammen med betyr mange ganger mye mer enn den sex'en som jeg og min KK har.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #9 Skrevet 5. juni 2010 Ja, jeg savner kroppskontrakt noe sinnsykt. Har vert singel i kun 4 mnd, men kjenner jeg holder på å dø av lengsel. Sporadisk kroppskontakt har jeg hatt i min singel tilværelse, men det er ikke det samme. Det å vite at jeg har noen å legge meg med og våkne sammen med betyr mange ganger mye mer enn den sex'en som jeg og min KK har. Ja det er sånn jeg også har det. Jeg har jo litt dater og sånn, så av og til har jeg noen der, men de aller fleste nettene sover jeg alene. For meg handler det ikke om sex, men det å føle den tryggheten. Jeg har vært singel mange år så for meg handler det ikke om tilvenning, men at jeg har et udekket behov som tærer på. Har jo alltid hatt dette behovet da jeg sov veldig mye i mamma og pappa sin seng når jeg var barn. Hender tantebarna mine er her også og da legger jeg meg helt intill de fordi jeg på en måte føler min egen eksistens bedre når jeg kjenner at det er andre mennesker i nærheten. Jeg har altså på ingen måte noen problemer med å sove alene, men å gjøre det hver natt er trist..
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #10 Skrevet 5. juni 2010 Nettene er fulle avspørsmål og skremmende tanker. Jeg prøver å fokusere på mulighetene fremtiden bringer fremfor begrensningene, men om natten når jeg ligger alene i senga føles det som jeg er siste mennesket igjen på jorden.... Ok, om du plages så mye som det virker som, vil jeg anbefale deg å søke hjelp. Løsningen er ikke nødvendigvis å ha en kjæreste for å få trygghet, den må du finne i deg selv. Kjæreste er bare en quick-fix.. Vil du bli en sånn dame som holder seg til en dårlig kjæreste bare fordi du er redd for skremmende tanker om natten? Ta heller tak i problemene dine framfor å tro at mangel på kjæreste er problemet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #11 Skrevet 5. juni 2010 Ok, om du plages så mye som det virker som, vil jeg anbefale deg å søke hjelp. Løsningen er ikke nødvendigvis å ha en kjæreste for å få trygghet, den må du finne i deg selv. Kjæreste er bare en quick-fix.. Vil du bli en sånn dame som holder seg til en dårlig kjæreste bare fordi du er redd for skremmende tanker om natten? Ta heller tak i problemene dine framfor å tro at mangel på kjæreste er problemet. Mangel på kjæreste ER problemet. Det og en rekke andre problemer som jeg også er fullt klar over og bevisst på. Hadde jeg vært en sånn som tok en dårlig kjæreste bare for å ha en så hadde jeg ikke vært singel i 6 år. Har jo hatt en del tilbud også som jeg ikke har vært interessert i så det er ikke sånn at jeg tar hvem som helst bare fordi jeg er ensom. Jeg har andre problemer enn at jeg mangler kjæreste og av den grunn blir det for mye for meg å takle alene, og savnet etter en kjæreste blir ekstra stort. Du fremstår som veldig atal og arrogant når du antar at jeg ikke tar tak i mine egne problemer bare etter det lille du har lest om meg her.
Ethereal Skrevet 5. juni 2010 #12 Skrevet 5. juni 2010 Jeg foretrekker å sove alene. Så selv om jeg har kjæreste, hadde jeg ikke kunnet relatere selv om jeg var var singel. Er det virkelig ikke digg å få en hel seng for seg selv som man kan bre seg ut i? Jeg vet ikke om noe som er deiligere enn nettopp det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #13 Skrevet 5. juni 2010 Jeg foretrekker å sove alene. Så selv om jeg har kjæreste, hadde jeg ikke kunnet relatere selv om jeg var var singel. Er det virkelig ikke digg å få en hel seng for seg selv som man kan bre seg ut i? Jeg vet ikke om noe som er deiligere enn nettopp det. Nei, absolutt ikke. Sover mye bedre når jeg sover litt trangt.
Marabou Skrevet 5. juni 2010 #14 Skrevet 5. juni 2010 Jeg foretrekker å sove alene. Så selv om jeg har kjæreste, hadde jeg ikke kunnet relatere selv om jeg var var singel. Er det virkelig ikke digg å få en hel seng for seg selv som man kan bre seg ut i? Jeg vet ikke om noe som er deiligere enn nettopp det. Alle er forskjellige. Selv er jeg ikke så glad i å ligge klistret oppå hverandre natta lang (spesielt om sommeren hvis det er varmt i rommet). Men det er veldig godt å kjenne følelsen av at kjæresten ligger inntil, eller rett ved siden av som man bare kan smyge seg inntil eller strekke ut en arm og kjenne varm hud. Fankern, ikke det jeg trengte å tenke på akkurat nå snart natta her Fornektelsen lenge leve..
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #15 Skrevet 5. juni 2010 Alle er forskjellige. Selv er jeg ikke så glad i å ligge klistret oppå hverandre natta lang (spesielt om sommeren hvis det er varmt i rommet). Men det er veldig godt å kjenne følelsen av at kjæresten ligger inntil, eller rett ved siden av som man bare kan smyge seg inntil eller strekke ut en arm og kjenne varm hud. Fankern, ikke det jeg trengte å tenke på akkurat nå snart natta her Fornektelsen lenge leve.. Ja, enig, Det handler ikke nødvendigvis om å ligge klistrert i hverandre. Dersom det f.eks er veldig varmt kan jeg nøye meg med å ha en hånd plassert på magen til den andre. Det er bare følelsen av å ha noen der. Spesiellt de dagene man er lei seg...
Marabou Skrevet 5. juni 2010 #16 Skrevet 5. juni 2010 Ja, enig, Det handler ikke nødvendigvis om å ligge klistrert i hverandre. Dersom det f.eks er veldig varmt kan jeg nøye meg med å ha en hånd plassert på magen til den andre. Det er bare følelsen av å ha noen der. Spesiellt de dagene man er lei seg... Nemlig
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #17 Skrevet 6. juni 2010 Mangel på kjæreste ER problemet. Det og en rekke andre problemer som jeg også er fullt klar over og bevisst på. Hadde jeg vært en sånn som tok en dårlig kjæreste bare for å ha en så hadde jeg ikke vært singel i 6 år. Har jo hatt en del tilbud også som jeg ikke har vært interessert i så det er ikke sånn at jeg tar hvem som helst bare fordi jeg er ensom. Jeg har andre problemer enn at jeg mangler kjæreste og av den grunn blir det for mye for meg å takle alene, og savnet etter en kjæreste blir ekstra stort. Du fremstår som veldig atal og arrogant når du antar at jeg ikke tar tak i mine egne problemer bare etter det lille du har lest om meg her. Hei! Var ikke meningen å være frekk. Beklager. Jeg skal ikke legge meg opp i dine problemer, men jeg har veldig opptatt av at man skal ordne opp med seg selv før man går inn i en kjæresterelasjon med en annen. Og hvis du har store problemer med nettene når du er alene, har du et problem! Ja, det kan løses med kjæreste, men det kan også løses ved å finne tryggheten i seg selv. Er selv singel, men sliter ikke med slike tanker - så vet at det er mulig. Men håper du finner deg noen og ønsker deg lykke til!
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #18 Skrevet 6. juni 2010 Hei! Var ikke meningen å være frekk. Beklager. Jeg skal ikke legge meg opp i dine problemer, men jeg har veldig opptatt av at man skal ordne opp med seg selv før man går inn i en kjæresterelasjon med en annen. Og hvis du har store problemer med nettene når du er alene, har du et problem! Ja, det kan løses med kjæreste, men det kan også løses ved å finne tryggheten i seg selv. Er selv singel, men sliter ikke med slike tanker - så vet at det er mulig. Men håper du finner deg noen og ønsker deg lykke til! Mennesket er et flokkdyr. Vi trives best i flokk eller i par. Det finnes unntakt som trives best i en hyle mutters alene, men det gjelder ikke meg. Det JEG trenger er å ha folk rundt meg, og det alle beste da ville ha vært en kjæreste. Jeg kunne godt ha vært alene en helg i ny og ne, og noen kvelder i uka, men jeg trenger likevel den tryggheten av å vite at det er minst ett menneske som trenger meg, og som vil være sammen med meg uten at jeg alltid må være sistevalget. Hørt "Kanskje du behøver noen" av CC cowboys? Sånn føler jeg det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #19 Skrevet 6. juni 2010 Mennesket er et flokkdyr. Vi trives best i flokk eller i par. Det finnes unntakt som trives best i en hyle mutters alene, men det gjelder ikke meg. Det JEG trenger er å ha folk rundt meg, og det alle beste da ville ha vært en kjæreste. Jeg kunne godt ha vært alene en helg i ny og ne, og noen kvelder i uka, men jeg trenger likevel den tryggheten av å vite at det er minst ett menneske som trenger meg, og som vil være sammen med meg uten at jeg alltid må være sistevalget. Hørt "Kanskje du behøver noen" av CC cowboys? Sånn føler jeg det. Ok, da skjønner jeg. Jeg skulle gjerne hatt noen jeg og, selv om jeg er en som trives best alene. Så sånn sett er vi nok litt ulike. Skjønner jo nå at mitt første innlegg var litt vel korttenkt og krasst.
Gjest Tidssone Skrevet 6. juni 2010 #20 Skrevet 6. juni 2010 Hver natt savner jeg sånn å ligge tett inntill noen. Merker at det tærer veldig på å være så mye alene, og aldri kunne slappe av skikkelig. Nettene er fulle avspørsmål og skremmende tanker. Jeg prøver å fokusere på mulighetene fremtiden bringer fremfor begrensningene, men om natten når jeg ligger alene i senga føles det som jeg er siste mennesket igjen på jorden.... Har du prøvd å lage deg en profil på et sjekkested på nett? Dersom det holder å ha en kk som kan holde rundt deg dann og vann, er dette finfine steder for formidling av en slik type kontakt. Og hvem vet, kanskje du finner en permanent løsning der? Det finnes mange mennesker som hver kveld sovner og føler seg som det siste mennesket på jorden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå