Livets datter Skrevet 22. september 2003 #1 Del Skrevet 22. september 2003 Har fått inntrykk av at det er noen som har opptil flere nick her inne, noe som iallefall forvirrer meg veldig. Hva er vitsen med dette? Er det for at man skal ha mulighet til å ha "spaltet personlighet"? Noen som tør å stå frem med alle nickene sine, samt gi meg en forklaring på hvorfor ett nick ikke er nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 22. september 2003 #2 Del Skrevet 22. september 2003 vet du hva? jeg tenkte jeg skulle lage en sånn tråd faktisk!! jeg føler akkurat samme. det er er noen som er veeeldig, ja.. men jeg er bare meg. verken mer eller mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 22. september 2003 #3 Del Skrevet 22. september 2003 Dette har jeg lurt på å...... Blir forvirra av sånt jeg Setter meg ned i godstolen å venter på å bli opplyst!!!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. september 2003 #4 Del Skrevet 22. september 2003 Er vel ikke mange som tør svare tenker jeg... Jeg har TO nick.... Har svart hvorfor i tråden "hør nå her...".. *Maskemannen (Resultat av min dårlige humor) *Juggernaut: Resultat av at jeg er her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 22. september 2003 #5 Del Skrevet 22. september 2003 :evil: Jeg har da OVERHODET ingen ting å gjøre med den bleikfisen jugenaut!!!! Jeg er hersker over sarkasmen og krangletrådenes nemesis! Så der!!! Forøvrig er Maiken min trofaste håndlanger!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. september 2003 #6 Del Skrevet 22. september 2003 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. september 2003 #7 Del Skrevet 22. september 2003 Du er da søt også *klapper Jugger kjærlig på hodet* :kysse: Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juggernøtt Skrevet 22. september 2003 #8 Del Skrevet 22. september 2003 Slettet. (Tyst!) -Tusenflyd, modulator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest champ Skrevet 22. september 2003 #9 Del Skrevet 22. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. september 2003 #10 Del Skrevet 22. september 2003 Knoll og Tott??? chimp og champ???? Hei, champ! Er du av hankjønn???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. september 2003 #11 Del Skrevet 22. september 2003 Er d deg, Maiken, din fjomp???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. september 2003 #12 Del Skrevet 22. september 2003 Er ikke Maiken, er ikke meg.... Er noen med enda dårligere humor enn meg.... Synes ikke dette VAR så festlig jeg!!!.... (Enda en grunn til å ta den kg-pausa jeg skrev om til deg tidligere i dag Chimp.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. september 2003 #13 Del Skrevet 22. september 2003 Opp m huet nådda, Lasse-vennen..... :kysse: Snart helga nå vettu!!! bruker røyke-smiley på deg nå jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. september 2003 #14 Del Skrevet 22. september 2003 *få tråden tilbake på rett spor igjen* Er bare Midnattsol, jeg. Også kjent som Middis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 22. september 2003 #15 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg har nok bare et nick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. september 2003 #16 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg bruker bare et nick - blir liksom for slitsomt med all den byttingen :blunke: men vil helst ha flere avatarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #17 Del Skrevet 22. september 2003 Ett nick og mange sider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. september 2003 #18 Del Skrevet 22. september 2003 Bare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 22. september 2003 #19 Del Skrevet 22. september 2003 Synes ikke dette VAR så festlig jeg!!!.... (Enda en grunn til å ta den kg-pausa jeg skrev om til deg tidligere i dag Chimp.... ) Bare bli her, du. Tror jeg trenger den KG-pausa mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. september 2003 #20 Del Skrevet 22. september 2003 *få tråden tilbake på rett spor igjen* Er bare Midnattsol, jeg. Også kjent som Middis. Jammen, jammen.......æ'kke MIN og LASSE sin skyld dette assa.....V'akke VI som bynte...... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå