¤Pernille¤ Skrevet 4. juni 2010 #21 Del Skrevet 4. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 4. juni 2010 #22 Del Skrevet 4. juni 2010 Herlig! Jeg har faktisk tenkt på dette selv, da jeg er oppe i G/H-størrelser. Det hadde tross alt vært moro å vite hva man egentlig kunne "trukket fra" på vekta. Bøttemetoden skal utforskes, men da skal jeg være alene hjemme som noen andre påpekte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 4. juni 2010 #23 Del Skrevet 4. juni 2010 Og kroppstemperert vatn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #24 Del Skrevet 4. juni 2010 Denne tråden gjorde dagen min litt lysere(/morsommere)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #25 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg har E cup, jeg veide dem ved at jeg sto på vekta, og mannen holdt puppene. De veide omtrent 1 kg hver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 4. juni 2010 #26 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg har E cup, jeg veide dem ved at jeg sto på vekta, og mannen holdt puppene. De veide omtrent 1 kg hver. *ser det for seg* Stakkars meg som måtte veie helt alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2010 #27 Del Skrevet 4. juni 2010 *tenketenke*...om dere limer på en del Libresse med vinger, så kanskje de får et naturlig løft helt uten hjelp av hender, mens dere inntar vekta? Noen bedre forslag kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 4. juni 2010 #28 Del Skrevet 4. juni 2010 Å kjære ... nå har jeg rullet rundt på gulvet og ledd pup... rumpen av meg i et par minutter. Ser for meg helgens prosjekt: - Iskald vekt møter pupp - brrr ... - Iskaldt vann i bøtte møter pupp ... der forsvant ti liter vann da puppens eier sparket rundt seg i kuldesjokk. - Bandasjert pupp med innlagte isbiter etter nytt forsøk, denne gangen med for varmt vann. Resultat: hvem bryr seg, det er ikke verdt det ... (f... altså ... jeg er alt for nysgjerrig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2010 #29 Del Skrevet 4. juni 2010 Av en eller annen merkelig grunn vet jeg faktisk hvordan en veier pupper! Har ikke prøvd selv, og kan selvfølgelig ikke garantere at det blir helt riktig, men jeg fikk en gang fortalt at en kan fylle ei tilitersbøtte med vann (på et underlag som tåler vann, selvfølgelig), senke puppene nedi og deretter veie bøtten og se hvor mye vann som har forsvunnet. 1 liter vann veier 1 kilo, og slikt vil det være ganske greit å vite sånn ca hva brystene veier :-) I store trekk riktig. Men det er et par moment en må ha i bakhodet. Massetettheten til kvinnebryst er lavere enn vann. Det vil si at et fritt bryst vil flyte. Om en så har Arkimedes sin lov i bakhodet så betyr dette at en ikke skal senke brystene lenger end i vann enn at de flyter av seg selv. En skal med andre ord ikke presse hele brystet nedi vannet. Om noen er i tvil om hvordan det utføres så kan det sendes PM til undertegnede for personlig assistanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå