Gå til innhold

ENORME BRYSTER

Riktoria

Anbefalte innlegg

Jeg veier 68 kilo, og er 167 centimeter høy. Jeg føler vel egentlig at vekta er litt for meget, men når jeg ser på brystene mine, som er større en 75F (derfor antar jeg de er 75G, selv om jeg aldri i mitt liv har sett en så stor BH, og dermed ikke har fått prøvd en), blir jeg litt i tvil om at jeg kanskje veier for mye likevel.

Jeg har lest tråder her, hvor jenter med 70G i cupsize hevdet at deres bryster veide 1,5 kilo hver. Da må jo mine være mye tyngre! Spørsmålet er hvor mye, jeg skjønner liksom ikke helt hvordan jeg skal veie dem.

Gjennomsnittscup'en, den de mest sannsynlig tar med i betraktningen i BMI-utregninger, er jo C, i mitt tilfelle 75C. Disse ville veid 0,32 kilo, så det blir jo en god del å regne vekk dersom brystene mine faktisk er så tunge som jeg tror.

Hva ville dere tippet at de veide?

(Jeg skjønner at dette sikkert er vanskelig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest navnelapp

?? Kva får deg til å tru at brysta blir behandla særskilt i ei bmi-berekning? Herregud....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at de går utifra gjennomsnittsbryststørrelsen. Det blir jo helt absurd hvis de har jumbopupper med i kalkulasjonene, siden nesten ingen har dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMI tar jo ikke utgangspunkt i kjønn, kun høyde og vekt, så brystene hører nok ikke hjemme der. Men hvis du lurer sånn på dette kan du vel bare veie dem, som personen over meg også skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du må tenke på er at 75G ikke nødvendigvis er jumbopupper. Større enn gjennomsnittet, ja, men det trenger slett ikke se abnormt ut. Jeg har selv store bryster som jeg presser ned i for liten BH (har ikke råd til å betale 1000 kr for den størrelsen jeg trenger), men min svigermor som bruker 90 B-cup har mye større bryster enn meg, og jeg antar de veier en del mer også. Når du bare er 75 rundt (det er jeg også) blir jo ikke området puppene sitter på så veldig bredt, og det er derfor begrenset hvor store de kan være, om du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, skjønner. Jeg har en kjøkkenvekt, av typen mamma fant på loftet og ga til meg da jeg flyttet for meg selv. Jeg vet ikke hvor nøyaktig den er, liksom. Kan alltids prøve, da. Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, faen. Det fungerer ikke!:P

Når jeg bøyer meg nedover for å møte vekta med fordelene, påfører jeg nok vekta mer trykk en brystet alene. Tror nok kanskje dette må gjøres hos en lege...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kokeshi

Om du setter deg slik at puppene kommer i høyde med vekten og så slenger puppen oppi da? Da slipper du å bøye deg fram. Nå fikk jeg lyst å prøve jeg og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg for første gang i mitt liv veid puppene på kjøkkenvekt(!)

Størrelsen jeg ifølge mål skal bruke er 75H. Vekten pr pupp var ganske nøyaktig 1 kg, men vet ikke hvor nøyaktig det egentlig var, siden de ikke henger noe særlig, noe jeg tror gjør det lett å presse litt med overkroppen for å få veid hele puppen, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å sette vekta på et bord, og legge en og en pupp på?

:fnise: Jeg ser det for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å sette vekta på et bord, og legge en og en pupp på?

:fnise: Jeg ser det for meg!

Det var det jeg gjorde. Satte vekta på en høy benk. Det høres mye lettere ut enn det er. Bare prøv selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah! Jeg kan godt se for meg at det er vrient! Har ingen vekt her nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av en eller annen merkelig grunn vet jeg faktisk hvordan en veier pupper! Har ikke prøvd selv, og kan selvfølgelig ikke garantere at det blir helt riktig, men jeg fikk en gang fortalt at en kan fylle ei tilitersbøtte med vann (på et underlag som tåler vann, selvfølgelig), senke puppene nedi og deretter veie bøtten og se hvor mye vann som har forsvunnet. 1 liter vann veier 1 kilo, og slikt vil det være ganske greit å vite sånn ca hva brystene veier :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Må trykke anonymknappen for denne! :fnise:

Jeg vride faktisk tissen til kjæresten på kjøkkenvekta engang! :skratte: Jeg har en nysgjerrig natur!

Vil ogsä tro at du kan veie puppene dine slik, selv om bøttemetoden sikkert er mer nøyaktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror jeg i samme slengen vil anbefale noen å veie hodene sine også - før og etter at de tenker slike underlige tanker.... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...