Gå til innhold

Det burde vert flere mannlige strippere med og uten mage.

Gjest green tea

Anbefalte innlegg

Gjest green tea

også flere duter med på senen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Siden stripping er lovlig i Norge skulle jeg tro at antallet fulgte loven om tilbud versus etterspørsel. Hvis det kommer mange tilskuere på show med mannlige strippere så vil sannsynligvis flere menn søke seg til stripping. Jeg vil imidlertid ikke tro at så mange menn med stor mage passerer nåløyet, jeg vil tro at arrangørene tror publikum vil ha veltrente menn.

Eneste måten å endre på det er vel om publikum ber om menn med mage. Neste gang du skal ha fest får du kontakte et byrå og be om en mannlig stripper med mage. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

"duter"????

Mener du "gutter"? Gutter er vel per definisjon under 18 år, og bør da ikke drive med profesjonell stripping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

"duter"????

Mener du "gutter"? Gutter er vel per definisjon under 18 år, og bør da ikke drive med profesjonell stripping.

Tipper ts mente "duder". Dudes??

Ingenting i mot mannestripp jeg heller.Gjerne flere på scenen samtidig også, kan gjrne danse litt tett også... :) Ta litt på hverandre og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg er i prinsippet enig i en slags likt fordelt "greie" her i verden, men jeg hadde aldri i verden ønsket å se mannlige strippere (eller kvinnlige for den delens skyld) i det hele tatt.

Så utrolig harry å se på fremmede mennesker som skal forsøke å se "sexy" ut og kle av seg. De ser bare tåpelige ut og jeg blir flau, på deres vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne tenkt meg å prøvd eit strippekurs engang. Hadde vert rått for å ha testa det, og utfordre seg litt. Sett om eg får det til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...