monja Skrevet 22. september 2003 #1 Del Skrevet 22. september 2003 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/ar...rticleID=630188 Ikke akkurat moteløver disse her nei . Men når det skal nevnes synes jeg uniformene til "landkrabbene" er helt OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alathea Skrevet 22. september 2003 #2 Del Skrevet 22. september 2003 Vel. Jeg har sett bedre eksempler hos andre lands politiuniformer. De var jo ikke akkurat rasende lekre nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 22. september 2003 #3 Del Skrevet 22. september 2003 Eh jah. Foretrekker nok landkrabbevarianten jeg også her ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 22. september 2003 #4 Del Skrevet 22. september 2003 Men jøsses, alt man skal henge seg opp i. Skal politiet være pene å se på eller hjelpe folk i nød? (Ok, veldig snevert syn på politiets oppgaver, jeg vet) La heller pengene brukes på å få flere synlige politifolk ut i gatene, enn å 'oppgradere' uniformen til de få synlige som er nå. Ifølge denne moteeksperten burde politiet "bli mindre autoritære for å nå de unge, og bryte med det sorte for å komme nærmere folket". Hva vet vel hun om det? Dama kan vel holde seg til det hun kan best, istedet for å fortelle politiet hvordan de skal gjøre jobben sin. Men ok, jeg skal ikke fortelle noen hva de skal gjøre jeg heller. Bare mitt syn på saken. (Vi må be dama om å finne KG, slik at hun kan lufte sine tanker her istedet for å gå til avisen om det. Slik som oss andre ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå