Gjest Hans72 Skrevet 3. juni 2010 #1 Del Skrevet 3. juni 2010 Først av alt vil jeg påpeke at jeg ikke er motstander av striptease som sådan: Overhodet ikke. Men hva i alle dager er det som har skjedd med dagens samfunn, når jentunger ned i barneskolealder drømmer om å bli strippere/glamourmodeller når de blir voksne? Er det foreldrene som har feilet totalt, er det påvirkningen fra diverse medier, eller er det andre faktorer som ligger til grunn for dette? Og er det bekymringsverdig i seg selv? Link: http://www.fullthus.com/blogg/2008/01/drommejobb-stripper/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 3. juni 2010 #2 Del Skrevet 3. juni 2010 Dette betyr bare at jentungene er smarte. De har forstått at de kan leve av å kle av seg. de har forstått hvor patetiske menn er som betaler for å få lov å se puppen deres. de er klar over hvilken makt de har over patetiske menn som betaler for å se dem vrikke på ræva. De har forstått at de ler hele veien hjem til banken mens de patetiske menn tar seg et runk i ensomhet. Dette er ikke annet enn den verden kvinner alltid har drømt om. faktisk litt overrasket over at det har tatt så lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 3. juni 2010 #3 Del Skrevet 3. juni 2010 Dette betyr bare at jentungene er smarte. De har forstått at de kan leve av å kle av seg. de har forstått hvor patetiske menn er som betaler for å få lov å se puppen deres. de er klar over hvilken makt de har over patetiske menn som betaler for å se dem vrikke på ræva. De har forstått at de ler hele veien hjem til banken mens de patetiske menn tar seg et runk i ensomhet. Dette er ikke annet enn den verden kvinner alltid har drømt om. faktisk litt overrasket over at det har tatt så lang tid. Jo da, du er faktisk inne på noe helt vesentlig her. Det jeg personlig reagerte på i artikkelen, var jentenes holdning til utdannelse. Nei, det er ikke videre fornutig å ikke ha en utdannelse man kan falle tilbake på dersom man skulle ønske det. Jeg har selv valgt bort "09-16 livet" for godt og vel 15 år siden, og er veldig glad for det, men jeg er ikke desto mindre glad for at jeg tross alt har en bachelor-grad i historie, som jeg kan bruke dersom jeg skulle ønske å skifte yrke. Dèt bør disse jentungene også tenke på. Skulle de få nok av livet som stripper i 20/40-årsalderen, vil det nelig være en(forsiktig sagt)kraftig "nedtur" å skulle leve på et minimum i flere år for å ta utdannelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #4 Del Skrevet 3. juni 2010 Men stripping som sådan er helt greit? Et slik liv vil vi ønske for våre døtre? Hjelpes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 3. juni 2010 #5 Del Skrevet 3. juni 2010 Men stripping som sådan er helt greit? Et slik liv vil vi ønske for våre døtre? Hjelpes! Spørsmålet er ikke om vi ønsker slik for våre døtre, men om vi ønsker sønner som er såpass evneveike at de betaler for å se på kvinner som kler av seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atdetvar Skrevet 3. juni 2010 #6 Del Skrevet 3. juni 2010 Oh GTFO brutal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 3. juni 2010 #7 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvor gammel må man være før det er greit å drømme om å bli stripper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 3. juni 2010 #8 Del Skrevet 3. juni 2010 Oh GTFO brutal. Ver vennleg å grei ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 3. juni 2010 #9 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvor gammel må man være før det er greit å drømme om å bli stripper? Gammel nok til å forstå at verden renner over av lettlurte menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rød Heltinne Skrevet 5. august 2010 #10 Del Skrevet 5. august 2010 Spørsmålet er ikke om vi ønsker slik for våre døtre, men om vi ønsker sønner som er såpass evneveike at de betaler for å se på kvinner som kler av seg. Jeg signere denne, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 5. august 2010 #11 Del Skrevet 5. august 2010 Jøss, faktisk enig med Brutal mann for engangs skyld. Så lenge det fins menn som vil kjøpe, ser jeg ikke problemet i at det fins kvinner som vil selge. Og omvendt, selvfølgelig. Om det er en jobb de ville trivdes i, så burde de da få lov til det. Når de blir gamle nok, vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #12 Del Skrevet 5. august 2010 Ja de drømmer hvertfall ikke å bli prostituerte :)så det er ett fremskritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realisten Skrevet 5. august 2010 #13 Del Skrevet 5. august 2010 Først av alt vil jeg påpeke at jeg ikke er motstander av striptease som sådan: Overhodet ikke. Men hva i alle dager er det som har skjedd med dagens samfunn, når jentunger ned i barneskolealder drømmer om å bli strippere/glamourmodeller når de blir voksne? Er det foreldrene som har feilet totalt, er det påvirkningen fra diverse medier, eller er det andre faktorer som ligger til grunn for dette? Og er det bekymringsverdig i seg selv? Link: http://www.fullthus.com/blogg/2008/01/drommejobb-stripper/ PedoBear Approves! Så det er helt greit! nuff' said!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #14 Del Skrevet 5. august 2010 Barn i dag vokser opp med media. I media ser de glattpolerte "glamourmodeller" og strippere (og lettkledde artister som beveger seg som stripperne), og menn som sikler over dem. Er det rart at jentene vil være godt likte, fullstendig perfekt utseende, rike og ettertraktede som disse menneskene når de vokser opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #15 Del Skrevet 6. august 2010 Sånne holdninger får barn når foreldrene ligger rundt med alle og ikke har respekt for egen kropp. Eplet faller ike langt fra stammen, og når foreldrene ikke eier moral, så gjør heller ikke barna det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå