Gjest Helene_Mari Skrevet 25. juni 2010 #61 Skrevet 25. juni 2010 Selv er jeg 18, og jeg må si at de yngre brukerne er mye høfligere og mindre frekke en de eldre. Ser for eksempel godt vokse damer som mobber tynne, hvis man har et uvanlig navn eller at de yngre har en annen mening, for vi er jo " så unge at vi ikke har peiling "
leirbål Skrevet 25. juni 2010 #62 Skrevet 25. juni 2010 Kryr av de uansett hvor man er Siden det plager deg at vi gravide er på andre forumer enn de som handler om graviditet og spedbarn, skal vi ikke mene noe om andre ting enn babyer og morgenkvalme da? For vi skriver om samliv i samlivsforumet, religion i det forumet ol. Ofte kan du kun vite at vi er gravide om vi har en ticker som viser det. Og det kan da ikke være så ille? Tilbake til temaet, jeg synes mange unge her inne er reflekterte og kloke. Noen er det ikke, men det gjelder jo alle aldre.
Focklop Skrevet 25. juni 2010 #63 Skrevet 25. juni 2010 Selv er jeg 18, og jeg må si at de yngre brukerne er mye høfligere og mindre frekke en de eldre. Ser for eksempel godt vokse damer som mobber tynne, hvis man har et uvanlig navn eller at de yngre har en annen mening, for vi er jo " så unge at vi ikke har peiling " Kan ikke være mer enig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå