ninuska_ Skrevet 3. juni 2010 #21 Skrevet 3. juni 2010 (endret) Hva menes med "unge" da? Jeg er 20, og derfor ung, og ny her i tillegg :gjeiper: Eller er det enda yngre det er snakk om? Jeg er ikke mye eldre, og jeg har vært på KG i mange, mange år - jeg husker ikke hvor gammel jeg var, men jeg var under 18. Jeg føler ikke jeg har tatt skade av det akkurat Endret 3. juni 2010 av ninuska_
Lillemeg25 Skrevet 3. juni 2010 #22 Skrevet 3. juni 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor det er så negativt. Folk som er unge må da å få lov til å være medlem. Er ingen regel som sier at dette kun er en side for godt voksne. Jeg synes det er bra det er unge her og ikke bare gammle folk.
Teriyaki Skrevet 3. juni 2010 #23 Skrevet 3. juni 2010 Jeg kom hit da jeg nylig var fylt 16, og det har gått helt fint. Hadde allerede begynt å ha sex og sånt, så selv om jeg var veldig fersk på den siden av livet, så var det ikke ukjent. Gjennom de 3,5 årene jeg har vært på kg, så har jeg lært en ting eller to om mange forskjellige ting. Så for min del har det bare vært positivt. Er man helt ned i 13-årsalderen derimot synes jeg det er for ungt.
Sæzzy Skrevet 3. juni 2010 #24 Skrevet 3. juni 2010 (endret) Virker som det er en del 16-17 åringer her til tider... Endret 3. juni 2010 av Sæzzy
Tipp-Topp-93 Skrevet 4. juni 2010 #25 Skrevet 4. juni 2010 Virker som det er en del 16-17 åringer her til tider... Jeg er nok en av de : p
Gjest Trajan Skrevet 4. juni 2010 #26 Skrevet 4. juni 2010 Det finnes ingen større barn en voksne mennesker..
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #27 Skrevet 4. juni 2010 Jeg har ikke lagt merke til det. Hvordan ser man alderen på folk? Hvis de kaller seg Jente93 så skjønner jeg det jo, men.. Jeg har ikke sett noe slikt. Hva slags foraer er det "disse" oppholder seg i da?
Sæzzy Skrevet 4. juni 2010 #28 Skrevet 4. juni 2010 (endret) Jeg har ikke lagt merke til det. Hvordan ser man alderen på folk? Hvis de kaller seg Jente93 så skjønner jeg det jo, men.. Jeg har ikke sett noe slikt. Hva slags foraer er det "disse" oppholder seg i da? Man kan jo ikke vite det med 100% sikkerhet, men i enkelte tråder står det jo alderen, og som du selv sier så kan man se det på noens kallenavn. Og i noen tråder lurer man på alderen, mtp tema i tråden. Men dette kan jo selvsagt bare være en ekstremt umoden voksen. Endret 4. juni 2010 av Sæzzy
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #29 Skrevet 4. juni 2010 :søvn: Er det bare meg, eller virker det som om det har kommet mange unge brukere her i det siste på KG? Du er ikke alene, og det er utrolig slitsomt med så mange umodne.
loppekasse Skrevet 4. juni 2010 #30 Skrevet 4. juni 2010 Syns det er greit med unge innpå her, jeg. Kanskje jeg også blir regnet som ung siden jeg akkurat har kommet meg til mitt 21 år. Dette er da vel en finfin plass for unge å spørre om ting de lurer på, som de ikke vil spørre om andre steder Selvom de kanskje er 14-15 år
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juni 2010 #31 Skrevet 5. juni 2010 :søvn: Du er ikke alene, og det er utrolig slitsomt med så mange umodne. Komisk nok er de unge brukerene mindre slitsomme en de frekke og spydige voksene som slenger mye unøvendige kommentarer.
Alvina Skrevet 5. juni 2010 #32 Skrevet 5. juni 2010 Hva mener du med unge da? Jeg er 15år, og har vært aktig på dette forumet siden rett etter jeg fylte 14år. Men jeg lagde ikke bruker før en god stund etterpå. Jeg merker ikke at jeg diskuterer med voksne her engang, syns dere diskuterer helt likt som tenåringer. ps: det var ikke ment frekt Hehe. Ja, du er inne på noe her. Jeg synes ikke det gjør noe om det er variasjon i alderen på et fora som kg, om ikke en aldersgruppe blir i overtall. De fleste her er vel i 20-30 årene.
Frøken:* Skrevet 5. juni 2010 #33 Skrevet 5. juni 2010 Jeg er nok en av de unge her, er snart 18 år. Jeg er veldig glad i KG forumet, det er mye interessant å lese her
Gjest Tidssone Skrevet 5. juni 2010 #34 Skrevet 5. juni 2010 Hvorfor mener noen at de ikke burde lese om sex? De kan jo lese om emnet sex hvor som helst på nettet; da er det bedre at de leser om det her.. til en viss grad. Jepp. På seksualitet her inne, kan fjorten, femtenårige jenter lese at de fleste damer fantaserer om å bli voldtatt og at det er heeeelt normalt dersom kjæresten deres kjører på med hardhendt behandling i senga uten å ha spust dem om de liker det. For det sier mennene her inne og da må det jo være sånn. Analsex, sex alle tenkelige steder osv er helt vanlig, akseptert og likt. De lærer alt om sex. Bortsett fra å sette sine egne grenser, muligens?
Gjest Tidssone Skrevet 5. juni 2010 #35 Skrevet 5. juni 2010 Pluss alt det fine de får "lære" om kropp og helse. Alle trådene om hva en dame skal være i menns øyne. Mmmmmmm.
estrella Skrevet 5. juni 2010 #36 Skrevet 5. juni 2010 Jepp. På seksualitet her inne, kan fjorten, femtenårige jenter lese at de fleste damer fantaserer om å bli voldtatt og at det er heeeelt normalt dersom kjæresten deres kjører på med hardhendt behandling i senga uten å ha spust dem om de liker det. For det sier mennene her inne og da må det jo være sånn. Analsex, sex alle tenkelige steder osv er helt vanlig, akseptert og likt. De lærer alt om sex. Bortsett fra å sette sine egne grenser, muligens? Da kan jeg jo skyte inn at siden som er beregnet til jenter i 14-15 årsalderen, libresse.no, har like mye "sexinformasjon" som kvinneguiden. Disse "ungene" har mest sannsynlig alt debutert..og hvis ikke så er de faktisk så pass "oppegåendes" i hodet at de skjønner hva som er vanlig/ok og ikke normalt når det kommer til sex. Jeg har vært her inne i en del år nå. Ble medlem lenge før jeg debuterte seksuelt, leste mye omkring akkurat det emnet her inne, men kan ikke si at jeg har tatt skade av det. Jeg
Teriyaki Skrevet 6. juni 2010 #37 Skrevet 6. juni 2010 Komisk nok er de unge brukerene mindre slitsomme en de frekke og spydige voksene som slenger mye unøvendige kommentarer. Enig her. Har mange ganger blitt sett ned på av de som er eldre pga. alderen min, og fått spydige kommentarer rundt det i tillegg til å ha blitt fortalt at jeg ikke har rett på den meningen jeg har fordi jeg er for ung til å ha en slik mening. Det er så utrolig latterlig. Man skal dømmes utifra det man skriver og mener, ikke utifra alderen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #38 Skrevet 21. juni 2010 Veldig mange unge blir kastet inn i voksenlivet. For mange kan det hjelpe å lese om slike ting som er her inne. Det er mye interessant. Mye her inne kan hjelpe andre. Ved å lese om andre som har opplevd det samme som seg selv så hjelper jo det. Selv er jeg 17år og har vel blitt kastet inn i voksenlivet for lengst. Jeg syns ikke at det er rart at noen på rundt 14 er her inne å leser. Jeg ser mer på hvilke meninger de har, det har nok litt mer å si enn alderen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #39 Skrevet 21. juni 2010 Jeg aner ikke hvor gamle folk er her, men det er mye umodne svar og spørsmål/kommentarer. Helt utrolig, og det er både kvinner/jenter og menn/gutter. Det er mye rart å lese her, og man må ikke være ung for å ta alt blodig alvorlig. Tro ikke alt du leser, så går det bra. Og det de ikke kan lese her, leser de et annet sted.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juni 2010 #40 Skrevet 21. juni 2010 Da kan jeg jo skyte inn at siden som er beregnet til jenter i 14-15 årsalderen, libresse.no, har like mye "sexinformasjon" som kvinneguiden. Disse "ungene" har mest sannsynlig alt debutert..og hvis ikke så er de faktisk så pass "oppegåendes" i hodet at de skjønner hva som er vanlig/ok og ikke normalt når det kommer til sex. Jeg har vært her inne i en del år nå. Ble medlem lenge før jeg debuterte seksuelt, leste mye omkring akkurat det emnet her inne, men kan ikke si at jeg har tatt skade av det. Jeg Den har vel omtrent mer også. Og selv tror jeg kg er langt sundere for ei på 13 enn libresse egentlig også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå