Gå til innhold

Tjoho! Bryllupsdag - hva lager jeg til middag?

tuji

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med fylt kylling.

Få tak i en stor fersk kylling.

Fyll den med en liten rødløk i båter et eple i båter og en håndfull rosiner.

Gni kyllingen inn med salt og pepper leggi en smurt ovnsfast form og stek på ca 180 grader i en time.

Ta den ut og la hvile mens du lager coscos salaten eller koker ris.

Jeg pleier å servere med coscos salat og appelsinsalat.

Perfekt kjærlighets middag siden den passer seg selv i ovnen og man kan benytte fritiden til hyggelige ting på soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt jeg ikke så denne før. Jeg har blitt en mester i romantiske middager... Så jeg har noen oppskrifter på lur, hvis du trenger en annen gang! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumt jeg ikke så denne før. Jeg har blitt en mester i romantiske middager... Så jeg har noen oppskrifter på lur, hvis du trenger en annen gang! :-)

Du kan jo komme med tips til oss andre som har en romantisk annledning i vente... Værsåsnill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..trodde jeg hadde skrevet et svar til denne, jeg, men det har ikke kommet med. Jeg serverte enkel, men kjempegod pasta med krepsehalesaus, og det ble suksess. Sausen inneholdt en litt uvanlig blanding av krydder, og det satte spiss på det hele.

Mimret litt over middagen, og fikk fine blomster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo komme med tips til oss andre som har en romantisk annledning i vente... Værsåsnill?

Hva vil du ha oppskrift på da? Biff kjøtt, kylling, vegetar eller svinekjøtt?

Pasta, ris eller poteter som tilbehør??? Er litt dumt å legge ut mange oppskrifter og ingen er det du kunne tenke deg liksom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilsen A.

Hei, jeg hadde også bryllupsdag den 22.september!!

Vi hadde fondue med svinekjøtt og deilige sauser til!! Kjempegodt!!! :enig_animasjon:

Hilsen A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du ha oppskrift på da? Biff kjøtt, kylling, vegetar eller svinekjøtt?

Pasta, ris eller poteter som tilbehør??? Er litt dumt å legge ut mange oppskrifter og ingen er det du kunne tenke deg liksom :-)

Den som er mest romantisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Hei, jeg hadde også bryllupsdag den 22.september!!

Vi hadde fondue med svinekjøtt og deilige sauser til!! Kjempegodt!!! :enig_animasjon:

Hilsen A.

Er det mulig å få oppskrifter på de deilige sausene dine eller et sted hvor jeg kan finne oppskrifter på det. Jeg må ha de før torsdag.

På forhånd; TUSEN TAKK!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...