leirbål Skrevet 4. juni 2010 #21 Skrevet 4. juni 2010 Ts. Jeg har sett på begge bildene av neser som ligner din. Jeg spurte også mannen min, og vi er begge enige om at de er flotte! Når du er veldig opphengt i noe vil du automatisk føle at andre legger merke til det. Det er helt normalt å kikke på hele ansiktet, ikke bare øynene. Det betyr ikke at du ikke er fin med nesen din. Eksen din høres ikke snill ut som heller ville gi deg råd om forbedringer enn komplimenter. Men det betyr ikke at du ikke er veldig fin som du er. Jeg har sett mange ulike neser i mitt liv, men bortsett ifra en som var nesten borte pga. en ulykke har jeg aldri sett en som ikke var fin på personen. Hadde du har komplekser for noe vil du føle at alle legger merke til den delen av deg, selv om de ikke gjør det. Personlig synes jeg "Rachel" var finere før operasjonen. Og nei selvtillit er ikke et must. Tiltrekkende for mange, men andre bryr seg ikke. Når du får kjæreste fortell ham at du misliker nesen din, så han slipper å lure på hvorfor du reagerer som du gjør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå