Helene Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 3. juni 2010 Mitt råd er å være deg selv, kos deg og prat med mennesker, men ikke regn med at alle samtaler du har med menn, er starten på en flørt eller noe mer. Avvent situasjonen, og se hva som er hva. Dette har du helt rett i. Jeg har blitt veldig avventende og forsiktig de siste årene for ikke å kunne misforståes. Jeg tar sjeldent det første skrittet. Det har noe med alder å gjøre tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. juni 2010 #22 Del Skrevet 3. juni 2010 Dette har du helt rett i. Jeg har blitt veldig avventende og forsiktig de siste årene for ikke å kunne misforståes. Jeg tar sjeldent det første skrittet. Det har noe med alder å gjøre tror jeg Noe jeg tror er lurt, all den stund man er på markedet, ser jeg ikke noe galt i å være åpen når man møter noen, og ha det hyggelig osv, (som jeg skrev over) men altså være bevisst på at det finnes noen som er ute etter eventyr, og er ikke du det, så vær tydelig på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 3. juni 2010 #23 Del Skrevet 3. juni 2010 Problemet for deg og andre som ikke er interessert i slikt, er at denne taktikken lykkes pga mange billige kvinnfolk. Billig og billig...det er ikke vår skyld at gifte menn gir oppmerksomhet til single kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 3. juni 2010 #24 Del Skrevet 3. juni 2010 Billig og billig...det er ikke vår skyld at gifte menn gir oppmerksomhet til single kvinner? Nå er jeg ikke tilhenger av ordet billig. I alle fall ikke som en merkelapp på kvinner. Men jeg skulle gjerne sett at kvinner var MYE mer villige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 4. juni 2010 #25 Del Skrevet 4. juni 2010 Nå er jeg ikke tilhenger av ordet billig. I alle fall ikke som en merkelapp på kvinner. Men jeg skulle gjerne sett at kvinner var MYE mer villige. Som kjent stor forskjell på laus og raus også... . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. juni 2010 #26 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Billig og billig...det er ikke vår skyld at gifte menn gir oppmerksomhet til single kvinner? Nei, forsåvidt ikke direkte. Men tror du gifte/opptatte menn gadd å kaste bort tiden på dette hvis de selv ikke oppnådde noe med det? Og dermed er det single (og gifte/opptatte) kvinners skyld allikevel (dvs implisitt skyld). Det er her det berømte (beryktede) uttrykket "man må være to for å danse tango" kommer inn i bildet vettu. Endret 4. juni 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 4. juni 2010 #27 Del Skrevet 4. juni 2010 Men tror du gifte/opptatte menn gadd å kaste bort tiden på dette hvis de selv ikke oppnådde noe med det? Ja. Jeg VET at gifte menn gidder å kaste bort tiden sin på dete, uten å oppnå noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. juni 2010 #28 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Ja. Jeg VET at gifte menn gidder å kaste bort tiden sin på dete, uten å oppnå noe. Det at de kanskje ikke oppnår noe med akkurat deg, betyr jo ikke at de ikke oppnår det de vil med et annet kvinnfolk vettu. 5 minutter etterpå ... Endret 4. juni 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 4. juni 2010 #29 Del Skrevet 4. juni 2010 Det at de kanskje ikke oppnår noe med akkurat deg, betyr jo ikke at de ikke oppnår det de vil med et annet kvinnfolk vettu. 5 minutter etterpå ... Du snakker ut fra erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 4. juni 2010 #30 Del Skrevet 4. juni 2010 Holde seg til tema, kanskje Steinar? Kan du ikke lage en egen (eventuelt lage nok en) vendetta mot kvinner som ikke vil pule deg tråd? Så langt jeg ser spør ikke TS om din personlige mening om at alle kvinner er billige, men om hvorfor enkelte menn selv om de er opptatt, sjekker oss opp. OG du trenger ikke svare "it takes two to tango". Personlig lurer jeg også på det TS spør om, da jeg stadig opplever det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 4. juni 2010 #31 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg tror gifte menn legger an på single kvinner, rett og slett fordi de ønsker seg litt oppmerksomhet og spenning i hverdagen. Det er ufattelig inattraktivt med menn som har liten selvinnsikt. De beste damene har nemlig ikke behov for oppmerksomhet fra opptatte menn. Vi er for gode til å dele på en mann. Jeg mener, herregud. Dersom jeg skal ha en mann, så skal han være bare min, min og min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. juni 2010 #32 Del Skrevet 4. juni 2010 Du snakker ut fra erfaring? Selv er jeg en engel selvfølgelig, men jeg vet av erfaring at det ofte kan være slik, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 4. juni 2010 #33 Del Skrevet 4. juni 2010 Dersom det ikke var tydelig nok; jeg kunne aldri ha tenkt meg en opptatt mann. MIN! Jeg vil kunne kalle ham mannen MIN. "Dette er Peer. Mannen til en annen dame." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. juni 2010 #34 Del Skrevet 4. juni 2010 Holde seg til tema, kanskje Steinar? Kan du ikke lage en egen (eventuelt lage nok en) vendetta mot kvinner som ikke vil pule deg tråd? Så langt jeg ser spør ikke TS om din personlige mening om at alle kvinner er billige, men om hvorfor enkelte menn selv om de er opptatt, sjekker oss opp. OG du trenger ikke svare "it takes two to tango". Personlig lurer jeg også på det TS spør om, da jeg stadig opplever det samme. Svaret er åpenbart, my dear Miss Watson hehe Akkurat som det finnes en del billige kvinnfolk, så finnes det allikevel betydelig flere desperate mannfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. juni 2010 #35 Del Skrevet 4. juni 2010 Dersom det ikke var tydelig nok; jeg kunne aldri ha tenkt meg en opptatt mann. MIN! Jeg vil kunne kalle ham mannen MIN. "Dette er Peer. Mannen til en annen dame." Hmmmmm - du høres jaggu ego ut da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå