MarianneE Skrevet 22. september 2003 #1 Del Skrevet 22. september 2003 ......hvor gammle sånn sirka er babyer når de smiler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 22. september 2003 #2 Del Skrevet 22. september 2003 Når jeg fikk mitt første barn, så smilte han skikkelig allerede etter etpar dager. Jeg husker jeg sa til jordmoren at det kanskje bare var mageknip eller noe slikt, for det hadde jeg hørt om. Men hun svarte: si meg, smiler du når du har mageknip? Hun mente iallefall bestemt at babyer smiler fra de er bare noen dager gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 22. september 2003 #3 Del Skrevet 22. september 2003 Mitt barn smilte også etter et par dager. Mener å huske at babyer gjennomsnittlig smiler bevisst etter fire uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #4 Del Skrevet 22. september 2003 Før trodde man at når barn "smilte" var det en grimase fordi man hadde vondt i magen. Nå vet man at barn smiler fra første stund. Men det "sosiale" smilet kommer ikke før om noen uker. Mine barn har smilt svært tidlig alle sammen. Og jeg har klart å framprovosert smil etter noen uker. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. september 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 22. september 2003 Takk for hjelpen, mammaer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 22. september 2003 #6 Del Skrevet 22. september 2003 Bevisst: fra mellom to og seks uker, har jeg lest. Datteren min skrek i fem uker, men såååå kom smilene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #7 Del Skrevet 23. september 2003 14 dager...sånn ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå