Livets datter Skrevet 22. september 2003 #1 Skrevet 22. september 2003 ..og isåfall; i hvilken forbindelse?
Gjest lmari Skrevet 22. september 2003 #2 Skrevet 22. september 2003 Jeg er i avisen nesten hver dag, jeg - fordi jeg skriver den!! Åhja, det var SÅNN du mente, ja!! Har vært en gang på TV i en enquete om den nye rektoren på Universitetet i Oslo. Og i avisen i forbindelse med at jeg ledet åpningen av et idrettsarrangement en gang. Og så har jeg vært der som elevrådsleder på ungdomsskolen og litt sånne småting - litt fotballresultater osv. Og så har jeg vært på lokalradio TO ganger - ble intervjuet i forbindelse med at jeg var redaktør for russeavis, og en gang var jeg med på å spille Trivial Pursuit på direkten. Ikke noen stor kjendis, altså!!
Gjest Tex Skrevet 22. september 2003 #3 Skrevet 22. september 2003 Jeg har vært på tv og i avisen flere ganger. Har hatt danseshow og dansekurs på tv, og vært intervjuet i avisen.
Gjest Tex Skrevet 22. september 2003 #4 Skrevet 22. september 2003 ..også har jeg spilt inn radioreklame og flere programintroduskjoner.
Gjest care Skrevet 22. september 2003 #5 Skrevet 22. september 2003 Når jeg var yngre var jeg i avisen p.g.a av at jeg svømte aktivt og spilte handball... i senere tid har jeg fått slippe til med kommentarer i avisen fra min forrige jobb :blunke: artig det
Gjest Ellisiv Skrevet 22. september 2003 #6 Skrevet 22. september 2003 Jeg har vært i avisen, var med på en danseforestilling for noen år siden. Moro å se bilde av seg selv.
Ugla Skrevet 22. september 2003 #7 Skrevet 22. september 2003 Jepp, mange ganger! :oops: (...blandede følelser...) TV: Publikum i underholdningsprogram. Avisen: Mest i jobbsammenheng... Radio: Har blitt noen timer til sammen, opp gjennom åra (uten å nevne grunn!)...
tuji Skrevet 22. september 2003 #8 Skrevet 22. september 2003 Jeg ble lurt trill rundt på et Pål Tarjei Aasheim-program...
Suzy Skrevet 22. september 2003 #9 Skrevet 22. september 2003 JADA! I avisen fordi jeg jobba der, på radio fodi jeg jobba der og på tv fordi jeg jobba der - og nå i ettertid - i avisa og på radio fordi det er jobben min å få stedet jeg jobber omtalt... Suz :blunke:
Gjest sunshine-t Skrevet 22. september 2003 #10 Skrevet 22. september 2003 joo... ang. dansingen jeg har holdt på med. og drill i norge og tyskland. har vært på tv ang samme tingene også. men kan ikke si at jeg ble gjenkjent i flere mnd etterpå..
philippa starck Skrevet 22. september 2003 #11 Skrevet 22. september 2003 joo... ang. dansingen jeg har holdt på med. og drill i norge og tyskland. Driver du med drill?? Sportsdrill eller korpsdrill?
monja Skrevet 22. september 2003 #12 Skrevet 22. september 2003 Jepp, optil flere ganger.....og i Svensk Se&Hør :D
Ugla Skrevet 22. september 2003 #13 Skrevet 22. september 2003 Glemte... Omtalt og/eller bilde i: ...ukeblad ...fagblad ...bok (høres mye ut... blir nesten flau jeg... :oops: :oops: )
Alathea Skrevet 22. september 2003 #14 Skrevet 22. september 2003 Ja det har jeg, men jeg vil ikke si hvor.
Gjest Kira Skrevet 22. september 2003 #15 Skrevet 22. september 2003 Japp. Vært på TV engang for en lang tid tilbake ang. dansing. Men regner med at jeg var rundt 12-13 år eller noe. Så har jeg vært i avisen ang. pusekatter. :blunke:
Tilde Skrevet 22. september 2003 #16 Skrevet 22. september 2003 Har vært i radio og avis i jobbsammenheng...
Labella Skrevet 22. september 2003 #17 Skrevet 22. september 2003 Har vært i noen aviser og ett ukeblad, som privatperson, men i forbindelse med en politisk sak for noen år siden. Har også takket nei til noen aviser i samme forbindelse... Var også "illustrasjon" til en stor artikkel i et magasin da jeg var veldig liten - til og med forsidepike
Gjest Zirine Skrevet 22. september 2003 #18 Skrevet 22. september 2003 I avisen mange ganger, på tv i debattprogram (som deltaker)
Azi Skrevet 22. september 2003 #19 Skrevet 22. september 2003 Ja 2 ganger. Den enne gangen var det for mange hundre år siden. Eller kanskje ikke så lenge, men det føles slik ihvertfall. Det var når jeg gikk i 8klasse tror jeg det var. Og om at det var mye mobbing på skolen vår og skolen gadd ikke å gjøre noe med det! Den andre var når jeg ble så dårlig av vannet hjemme. For 2år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå