lillen Skrevet 15. desember 2003 #181 Skrevet 15. desember 2003 Det fineste ved å lese i din bok for tiden, er GLEDEN! Du stråler jo allerede! Helgen hørtes kjempekoselig ut. ...og puppene hørtes ømme ut!? Klemmer, og ønsker om en fin uke!
GadgetGirl Skrevet 15. desember 2003 #182 Skrevet 15. desember 2003 Først og fremst: Gratulere med de lykkelige omstendighetene! Jeg blir så glad hver gang noen skriver at de er blitt gravide at jeg nesten får vanskligheter med å puste! Det er nok vissheten om at det en gang kan bli meg som gjør det:-) Gleder meg til å følge med på mirakelet. Takk for velkomsthilsen i boka mi!
Kipa Skrevet 15. desember 2003 #183 Skrevet 15. desember 2003 Her triller tårene etter den rørende måten dere fortalte det til besteforeldrene på....Herlig!! For en fantasktisk førjulsgave dere alle sammen har fått!! Mange klemmer fra Kipa
bizzy Skrevet 16. desember 2003 #184 Skrevet 16. desember 2003 Åhhh, så koselig måte å fortelle på da, ble rent rørt jeg! Har jo blitt utrolig lettrørt i det siste.... hvordan skal det da bli dersom jeg etterhvert får den etterlengtede positive testen :o Stakkars mannen min Jaja han blir vel fornøyd uansett hvis det kan føre til større bryster, er litt brystfiksert.... Men så lenge det er mine er det greit Kos deg med juleforberedelsene og den store lille hemmeligheten :blunke: :klem2:
havsulen Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #185 Skrevet 16. desember 2003 Var på juleverksted hos vennepar L og S i går, vi lagde dorullnisser, perlehjerter, lenker og brente mandler sammen - OG: jeg begynte å strikke veske, det var gøy! Det gikk 30 ganger fortere enn heklingen jeg har holdt på med de siste årene. Var kanskje ti stykker der. Merket at mannen ofte så på meg over bordet og smilte underfundig, kanskje over vår lille, store hemmelighet? Føler meg om mulig enda mer knyttet til ham nå. Tenkte på det da vi dro fra mine foreldre i helgen. Det er mannen som er min nærmeste nå, nærmere enn mine foreldre. Ble litt uggen på bussen hjem fra jobb i dag, og før frokost og lunsj i dag. Kan ikke kalles kvalm, er mer miniuvel. Tror det skjer når jeg er sulten, skal begynne å spise litt før jeg drar hjem fra jobb. Puppeglade menn har mye å glede seg over når det gjelder gravide kvinner, ja Bizzy! Min synes også det er flott. :oops: Takk for hilsner Kipa, Lillen og Gadgetgirl, det er så koselig!
jolie Skrevet 16. desember 2003 #186 Skrevet 16. desember 2003 Er så glad, jeg: du er jo gravid! Synes det er skikkelig flott og gleder meg til å følge deg resten av svangerskapet og fram til fødselen. Og videre selvfølgelig! Vi kommer hele H-N-gjengen og feirer bursdager til smånurk assa. Vi er jo som tanter å regne! Oppdater ofte! Er så gøy å lese! :D
havsulen Skrevet 18. desember 2003 Forfatter #188 Skrevet 18. desember 2003 Svømte i går - måtte ta pauser! Jeg pleier å kunne svømme 45 minutter fram og tilbaken uten pause, men i går merket jeg at kroppen føltes annerledes. Må snakke med legen om treningen, nå tenker jeg bare at jeg lytter til det kroppen sier. Så lenge det føles bra, er det bra både for meg og for litte Embrian (Min manns kallenavn for embyoet...) , håper jeg. :D Besøk av venninne S og S i går, vi gikk en times tur i skogen, før en skikkelig julekakeorgie. Hyggelig! Vi har alltid så mye å prate om, men jeg husker at jeg satt og funderte på hvordan de ville ha reagert om jeg hadde fortalt dem det jeg vet! :o Har blitt bittelitt uvel om kvelden, tror det er fordi jeg er sulten. Går momentant over hvis jeg spiser litt salt kjeks.
bizzy Skrevet 18. desember 2003 #189 Skrevet 18. desember 2003 Vanskelig å holde på hemmeligheten :blunke: Syns du er sporty jeg! Kan du ikke smitte meg litt da? Det trengs nemlig Ta god vare på deg selv nå da! :klem2:
marre Skrevet 18. desember 2003 #190 Skrevet 18. desember 2003 Hei Takker for hilsen i min dagbok .... jeg ser jo at det ikke er så lenge siden du meddelte den gode nyheten selv heller og at vi nok har termin rundt samme tidspunkt ..spennende ... SUPER MASSE GRATULERER !!!!!!!!!!! god klem fra meg ..... skal nok snike meg innom her ganske ofte fremover ....
havsulen Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #191 Skrevet 19. desember 2003 Jolie: H-N-tantene setter jeg allerede stor pris på! En aldri så liten bursdagsfest hadde vært ...supert! Hadde to vennepar på besøk i går kveld, til juleverksted, gløgg og kaker. Kjempekoselig! Vi lagde marsipan, julekurver, engler, kort og dorullnisser i timesvis rundt langbordet. MEN: en av jentene tok plutselig digitalkamerat vårt for å undersøke hvordan hun kunne se på de tidligere bildene hun hadde tatt (fra den kvelden, trodde jeg!) Men tror dere ikke hun bladde seg tilbake til bilder vi har tatt før! Og der lå bildet av den positive testen! :o Hun bladde fort videre, så på meg, sa ingenting. Det var mange i rommet, så hadde hun sagt noe hadde alle fått vite. Jeg er helt sikker på at hun skjønte! Hadde ikke forberedt meg og ble så fortumlet at jeg ikke fikk snakket med henne, og plutselig hadde de reist. Hun er samboeren til min manns forlover, og ikke en av mine nære venninner. Lurer på om hun forteller det videre! Ojojojoj. Snakket med mannen om det, og han har jo tenkt å fortelle det til forloveren sin snart, så det er ingen krise. Men at det skulle skje på den måten! Første legekontroll i dag! Det var ikke jeg som ba om time så tidlig, altså. Det var damen på legekontoret som foreslo tidspunktet da jeg ringte og sa jeg var gravid. Alt var bra! Livmoren pleier å være som en plomme, nå er den som en mandarin! Travel lege, men hyggelig. Fikk ikke spurt om alt jeg lurer på, men det får jeg forsøke å finne ut av selv. Hun søker fødeplass på Ullevål.
lillen Skrevet 19. desember 2003 #192 Skrevet 19. desember 2003 Ups..sorry! Ikke meningen å le, men litt komisk måte å finne det ut på! Jaja...ikke no krise! Leger er alltid travle... Når er neste time? Jeg er ikke voksen...og jeg har visst det lenge! Tror ikke det er mange her inne som er voksne (håper for alles skyld at de ikke er... ) Kos deg med mandarinen! Lillen
Jinx Skrevet 20. desember 2003 #193 Skrevet 20. desember 2003 Kjempe flott måte å fortelle besteforeldrene om graviditeten ved å gi dem baby sokk/er.. Det tipset jeg om her inne for en stund siden Det høres ut som du stråler fortiden.. En lysfontene ?? Skjønner ikke at du klarer å holde på hemmeligheten jeg.. Nyt graviditeten - selv om den er lang, går det likevel fort.. Klem Jinx God Jul!
Kipa Skrevet 20. desember 2003 #194 Skrevet 20. desember 2003 Dere har vel fått den flotteste julegaven litt på forskudd dere... Du har en deilig tid foran deg, selvom jeg håper min snart er over og han kommer om ikke så lenge..men ikke før neste år, for nå i julen skal jeg kose meg med god mat og slappe av og lade opp til å bli en super mamma..hi- hi.. Kos deg og nyt graviditeten!! Håper du får en riktig god jul!
meta Skrevet 21. desember 2003 #197 Skrevet 21. desember 2003 Syns det hørtes vanvittig koselig ut å fortelle foreldrene på den måten :D Ikke rart de ble glade!! GOD JUL til deg og vesle spiren Klem fra Meta :klem2:
hanni Skrevet 21. desember 2003 #198 Skrevet 21. desember 2003 GOD JUL, havsulen! Håper du får en kjempefin og hyggelig julefeiring! Klem fra hanni
Zianta Skrevet 21. desember 2003 #199 Skrevet 21. desember 2003 God jul og godt nytt år til deg og dine!
Ionaa Skrevet 21. desember 2003 #200 Skrevet 21. desember 2003 oioi...man blir utrolig satt ut av sånne avsløringer. Jeg rødma faktisk når jeg leste det og skjønte veldig åssen du følte det. Og hvilken skjønn måte å fortelle besteforeldrene på...vi hadde litt lyst til å bruke den vi også..men endte opp med noe annet. Kjenner godt til saltkjeks ja...det er en livredder God Jul Havsulen!!! Blir nok en spesielt koselig jul iår tenker jeg...thihi Juleklem
Anbefalte innlegg