meta Skrevet 16. januar 2004 #261 Del Skrevet 16. januar 2004 Helt fantastisk romantisk mann :D Min er heller ikke så fryktelig romantisk, men jeg smeltet visst jeg også Det blir kjempespennende å høre hvordan venninnen din reagerer i helgen da De fleste venninner må jo bare bli glad syns jeg :D Min venninne fikk tårer i øynene og ble skikkelig rørt. Det var SÅ koselig å fortelle henne det. Lykke til og GOD HELG!! Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. januar 2004 #262 Del Skrevet 16. januar 2004 Lollipop, sa du?? :o *fryser* :x Er sommeren endelig her? ... *ser ut og fryser mer* Leke vil jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. januar 2004 #263 Del Skrevet 16. januar 2004 Hva med å leke spør-fem-spørsmål-leken? Du må svare og stille 5 spm i retur. Helst innen tre sekunder, for hvis vi kjeder oss blir graviditetsfeen så glad, og vi vil jo erte henne opp litt så hun kommer i action. OK: 1. Hvilket kjønn har Mette Marits baby? 2. Hvorfor blir de gamle damene på jobben så sjokkerte når Havsulen kommer med nye, ganske så knæsje røde striper i håret? 3. Hva skal Lillen spise i kveld? (trenger tips) 4. Hvorfor forteller sjefen min så mye om sitt privatliv at jeg vet mer om henne enn om min beste venninnes familieliv? 5. Hva ønsker Lillen at mannen skal gi henne i overraskelsesgave snart? 1. Nummer 2 i arverekken blir en jente! 2. a) Det er lenge siden 1968 B) Det er lenge siden pønketid. De forstår ikke at moter kommer i retur. Rødt er knæsjt! 3. Oi! Det var et vanskelig spørsmål! Det blir vel noe med kjøttdeig...spagetti eller taco. Kjedelig! 4. Kanskje sjefen din savner venner? Eller er hun veldig åpen? Jeg er trønder, så jeg kan svare på et spørsmål med et nytt spørsmål... 5. Mannen til Lillen skal gi henne supersperm i overraskelse! Spørsmål til Havsulen: 1. Er det greit at jeg svarer her inne? (vær ærlig... ) 2. Hvorfor ble vi ikke gravide samtidig? (Det er uhørt... :x ) 3. Hva spiste dere forrige helg? (Trenger tips... ) 4. Har du vasket dusjforhenget? Og i såfall; hvordan? 5. Hvor mange vet at dere er gravid? (sett bort fra alle her inne...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 16. januar 2004 #264 Del Skrevet 16. januar 2004 God helg havsulen!!! Kos deg med lollipop du *brrrrrr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #265 Del Skrevet 16. januar 2004 1. Er det greit at jeg svarer her inne? (vær ærlig... ) 2. Hvorfor ble vi ikke gravide samtidig? (Det er uhørt... ) 3. Hva spiste dere forrige helg? (Trenger tips... ) 4. Har du vasket dusjforhenget? Og i såfall; hvordan? 5. Hvor mange vet at dere er gravid? (sett bort fra alle her inne...) 1. Greit! Ikke bare det: lurt også! 2. Irriterende, urettferdig og dumt. Ikke minst unødvendig. Men: når du blir gravid, noe som skal skje om meget kort tid, kommer vi ikke til å tenke på tidsforskjellen. Logikk som følger: a er lik b c er lik b Ergo: a er lik c Med andre ord: lillen er gravid (om kort tid) havsulen er gravid Ergo: lillen og havsulen er det samme 3. Kyllingsalat med brune bønner, sukkererter, rød paprika, agurk, tomat og ruccolasalat. Hvitløksbagutter til. 4. Nei! Men det skal i vaskemaskinen, for det har en lapp på seg som sier at det kan vaskes der, thank heaven. 5. Skal vi se: våre foreldre og forlovere, min venninne A, min fysioterapeut, min lege. Hm... ikke mange! Må bli flere! Er 10 + 6, snaaart uke 12! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #266 Del Skrevet 16. januar 2004 1. Er det tøft eller tøft at Mette Marit føder ei jente? Tenk: vår nye dronning får Sven O som bestefar, Ari Behn som onkel - kan det bli bedre? 2. Skal Lillen bo i leid leilighet veldig mye lenger? 3. Hvem er den flinkeste røykeslutteren på denne planeten? 4. Hvilken film er den neste du skal se på kino? 5. Skal Kipa føde snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. januar 2004 #267 Del Skrevet 16. januar 2004 "Der fikk du deg litt av en overraskelse, ditt Fehode!" Hun trodde vi ikke hadde bedre ting å gjøre enn å tenke og lure på graviditet og fremtidig graviditet hun! Tusen takk for hjelpen, Havsulen! Jeg føler meg veldig kvalm og oppblåst med en gang Tror nesten jeg må spy! M-m! Nemlig! 1. Det kan aldri bli bedre enn det nei! Og så kan vi sitte hjemme og elske alle de skuffede konservative, som ville ha en kongssønn til vårt rike! 2. Lillen håper på å flytte i vår, sammen med Mann og Mage. 3. Det er mange som mener at det er Lillen, så jeg ligger godt ann i valgkampen. Mannen snuser, og mamma og samboeren hennes har sprukket et par ganger :x Men; desto bedre for undertegnedes valgkamp; Lillen kan man stole på! 4. Vi skal forhåpentligvis se 3'ern idag! (ringenesblabla) 5. Kipa skal føde når kroppen er klar, for da blir fødselen som en drøm (ikke mareritt...), og det er veldig snart! ... 1. Hvilken film er best? (kan godta 3 svar her) 2. Når har Havsulen termin...egentlig? (dvs; når tror du du føder?) 3. Hva slags bolig har du? (har du sagt det til meg før?) 4. Hvorfor har du ikke msn? 5. Har Mannen tatt pause i oppussing for å hjelpe deg litt i huset nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. januar 2004 #268 Del Skrevet 16. januar 2004 2. Irriterende, urettferdig og dumt. Ikke minst unødvendig. Men: når du blir gravid, noe som skal skje om meget kort tid, kommer vi ikke til å tenke på tidsforskjellen. Logikk som følger: a er lik b c er lik b Ergo: a er lik c Med andre ord: lillen er gravid (om kort tid) havsulen er gravid Ergo: lillen og havsulen er det samme Jeg digger denne! Den var knall! Skjønner ikke hvor du får det fra... ...det verste er at det virkelig er logisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #269 Del Skrevet 16. januar 2004 1. Hvilken film er best? (kan godta 3 svar her) 2. Når har Havsulen termin...egentlig? (dvs; når tror du du føder?) 3. Hva slags bolig har du? (har du sagt det til meg før?) 4. Hvorfor har du ikke msn? 5. Har Mannen tatt pause i oppussing for å hjelpe deg litt i huset nå? 1. Dancer in the dark. Ingen over, ingen ved siden. 2. 17. august. 17.08.2004, hvilket er en tirsdag, sjekket jeg nå. Og det er en super bursdagsdato for mor og far som kan slippe bursdagsgjestene ut i hagen. 3. Rekkehus! Og det er fint! Hadde sikkert vært mer praktisk med alt på ett plan, men det må man jo være trillionær for å få i Oslo. Har liten hage utenfor huset, og en stor hage i marka like ved! :D 4. Fordi jeg kun er på nett via jobb. Har modem hjemme, så det gidder jeg bare i nødstilfeller (les: må betale regning) Men: snart skal jeg få hjemmePC, en bærbar snerten sak. Og da vil jeg ha MSN. Gleder meg til det, da kan vi leke der, ikke sant? 5. Ikke ennå. Har forhåpningen til helgen! Har printet ut listen jeg laget, og lagt den på benken. Så får vi se hvordan den blir mottatt... God helg, superLillen! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. januar 2004 #270 Del Skrevet 16. januar 2004 God helg, Havsuper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 16. januar 2004 #271 Del Skrevet 16. januar 2004 God helg' date= Havsuper! Jeg vet du har de beste intensjoner Lillen, og du er bare så søøøt! Men havsuper? For meg høres det fryktelig kvalmt ut Jeg mener.. Det er vel ikke bare meg som synes at hav smaker skikkelig ekkelt? *flire og løpe ut herfra med en sint Lillen i hælene* Men Havsulen du, her har jeg ikke vært på lenge :oops: Fy meg. Var hele tre sider å oppdatere seg på gitt :o Men nå er jeg ajour, og det er godt å lese at alt er bra Og så søt en mann! Kjære vene.. Skikkelig romlemantisk sak det der. Du får ha en god helg! Selv om du nok ikke leser dette før på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. januar 2004 #272 Del Skrevet 17. januar 2004 Der har du sannelig rett, Jolie! Jeg er sint, og kommer og tar deg! :evil: Du ødelegger alt! Typisk deg! Jeg skal aldri mer si at du er super ihvertfall! Dessuten så uttaler jeg ikke navnet Hav-super. Havsuper [hafsuper] ...fordi jeg innbiller meg at havsul uttales med f. Men det er bare slik jeg uttaler det! Og jeg kan ikke alltid ha rett heller... Prøver meg på en Havsuper-ligning: Hav = me like! Super = me like! Hav + super = like + like = me love! Beklager at jeg har forsøplet dagboken min med et innlegg til Jolie, also known as Kverulant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 17. januar 2004 #273 Del Skrevet 17. januar 2004 GOD HELG !! Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 17. januar 2004 #274 Del Skrevet 17. januar 2004 Altså.. Unnskyld til dere begge to. Supre Havsulen og Supre Lillen. Jeg er så lei meg for kveruleringen min atte. Helt sant :hjerte: :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. januar 2004 #275 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg bare tuller og bruker Havsulens dagbok til å formidle alt tullet med! Det er jo jeg som skal unnskylde... Men moro har man det! Er så gla i dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 19. januar 2004 Forfatter #276 Del Skrevet 19. januar 2004 Fredag kom jeg hjem til grønnsåpelukt i gangen! Mannen hadde vasket badet (og dusjforhenget, Lillen!) Og mer skal det ikke til for å få Havsulen i strålende humør. :o Har jeg virkelig blitt så enkel? Lørdagsovernattingsbesøk av vennepar G og K ble kjempekoselig! Vi spiste skalldyrpai og snakket og snakket og drakk vin (alle minus meg, da). De spurte ikke, selv om de nok hadde sine mistanker, men det gjorde at vi rakk å snakke masse om alt som har skjedd i deres liv siden sist, før vi fortalte om babyen i magen. Har nemlig erfaring med at når man først har fortalt det, er det vanskelig å slutte å snakke om det! Det er så mye de lurer på nemlig! Venninne G ble helt forstyrret, og ville se graviditetsbøkene våre, og gikk til sengs med Lennart Nilsson Hans bok har jo fantastiske bilder, og hun ble kjempefascinert. I går gikk vi totimers tur til kakaohytta i skogen. Og så fikk mannen lurt meg til å se Ringenes Herre To Tårn. Utvidet versjon, så klokka elleve måtte jeg kapitulere (pleier jo å sovne halv ti, da!). Skal se den siste timen i kveld. Måtte innrømme at jeg synes den var spennende, selv om jeg lukket øynenen under slagene. (les: omtrent hele tiden) Og hvis det skulle være noen tvil: Tullejenter og kverulanter i form av Lillen og Jolie er alltid hjertelig velkomne! Alltid! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. januar 2004 #277 Del Skrevet 20. januar 2004 Det er ikke så vanskelig å bli i strålende humør av ferdig shinet baderom! Det skal du ikke tenke på... Og grønnsåpelukten i seg selv kan jo få opp humøret! Herlig mann! Er venninne G så interessert fordi hun er prøver? Eller har hun barn?? Moro med slike engasjerte venninner! Den kakaohytta høres så koselig ut! Skulle ønske vi og hadde en slik en, og at vi slapp å gå så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. januar 2004 #278 Del Skrevet 20. januar 2004 Har visst ikke vært innom boken din siden før helgen :oops: Men da er det jo ekstra godt å lese at du har hatt en deilig helg!! Og at du blir i godt humør av shinet hjem skjønner jeg kjempegodt!! Er jo det deiligste som fins å komme hjem til vasket og ryddet hjem uten å egentlig forvente det :D (hint hint alle mannfolk som sniker seg inn her) Ha en fin kveld :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 21. januar 2004 Forfatter #279 Del Skrevet 21. januar 2004 I dag skal jeg til jordmor! Klokka 13:30! Og jeg har ikke fortalt sjefen min at jeg er gravid ennå. Er veldig i tvil om jeg bør fortelle det i dag. Synes jeg har brukt opp lege/tannlege kvoten min for en stund, og av en eller annen grunn føles det feil å juge om hva jeg skal. MEN jeg vet at i det jeg forteller, blir det mye styr! Jeg tror ikke sjefen min vil si noe negativt til meg, men jeg vet at det blir mye å organisere for henne. Hun må jo begynne å tenke på ansette en vikar etc! Masse tankeprosesser som settes i gang. Og akkurat nå har vi det travelt. Dessuten blir det et samtaleemne med en gang jeg har sagt det. Da må jeg finne meg i at hun også deltar, lurer og spør om hva som skjer med meg, og det føles rart. Hm... er i tvil! Er 10 + 3 i dag. Var på leseklubb med venninner i går kveld. Vi hadde lest "Ut og stjæle hester" av Per Petterson, og diskuterte den på kafé. Kjempegøy! Neste bok blir "På vei til en venn" av Nils Fredrik Dahl. Gleder meg! Venninne H lå over, og fikk vite. Hun har også veldig lyst på barn! Nå! Fikk låne babybøker av meg. Venninne G er ikke prøver nå, Lillen. Men hun har veldig lyst. Merkelig dette, de dukker opp som paddehatter når jeg forteller, disse lyst-på-barn-venninne mine. Det har ikke vært noe tema før, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 21. januar 2004 #280 Del Skrevet 21. januar 2004 1. Er det tøft eller tøft at Mette Marit føder ei jente? Tenk: vår nye dronning får Sven O som bestefar, Ari Behn som onkel - kan det bli bedre? 1. Det kan aldri bli bedre enn det nei! Og så kan vi sitte hjemme og elske alle de skuffede konservative, som ville ha en kongssønn til vårt rike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg