Gå til innhold

Qlaria - ppiller


Gjest haugesundsjente

Anbefalte innlegg

Gjest haugesundsjente

hei:) jeg var hos gynekolog idag og han ville at jeg skulle prøve en ny type P-piller. Qlaria. er det noen som har erfaringer med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest Marte

Hei=)

Det er en ppille hvor det blir brukt naturlig østrogen istedet for kunstig. Jeg har gått på dem i ca 4 mnd nå. Du må IKKE hoppe over noen piller, etter min erfaring så begynner hele mensen prosessen da. Jeg har det hver 3. uke med disse pillene, og synes ikke de er all verden. De er visst ganske ny på markedet etter hva legen min forklarte meg. Jeg synes ikke de er helt fantastisk, men liker at de er med naturlig østrogen da. Jeg skal gi de et par mnd til før jeg bestemmer meg om jeg vil bytte i alle fall. Uten om dette er det ikke noe negativt å si om dem, og siden vi alle reagerer forskjellig, bør du prøve dem. =)

Håper dette var til noe hjelp!

Marte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Linda

hei:) jeg var hos gynekolog idag og han ville at jeg skulle prøve en ny type P-piller. Qlaria. er det noen som har erfaringer med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda

hei haugesunds jenta,er Haugesunder jeg også og bruker Qlaria og er kjempe fornøy med dem.. Anbefales... :) Lykketil.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det er disse p-pillene jeg får på resept denne gangen, beskrivelsen passer iallefall etter hva gyn fortalte om dem.

Jeg skal ikke ha noen blødninger i det hele tatt, pga. endometriose, og tåler ikke alle typer p-piller og andre typer bare blør jeg kontinuerlig av.

Håper disse ikke er slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...