Gå til innhold

Fastlege i Oslo

Gjest Maria:

Anbefalte innlegg

Gjest Maria:

Fast bruker som er utlogget for øyeblikket:) Jeg bor nå i Oslo, men har fastlege på mitt hjemsted et lite stykke utenfor Oslo. Det er tungvint å måtte reise fram og tilbake, og jeg ønsker derfor å finne meg en fastlege i Oslo. Hvordan bør jeg gå fram for å finne en ok lege? Jeg har egentlig ikke lyst til å bare plukke et helt tilfeldig navn fra en liste. Dersom noen har noen tips om ok leger eller legesenter blir jeg glad:) Gjerne i nærheten av Oslo sentrum, men det er ikke noe krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Legene Syrstad & Kaltenborn & Vårvik Grønlandsleiret 23

Der går jeg, har brukt min i over 15 år. Veldig fornøyd. Har aldri opplevd å vente mer enn maks fire dage på å få time. Får alltid akkuttime på dagen når jeg trenger det. Sentralt ved T-bane, buss 37 og 60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria:

Legene Syrstad & Kaltenborn & Vårvik Grønlandsleiret 23

Der går jeg, har brukt min i over 15 år. Veldig fornøyd. Har aldri opplevd å vente mer enn maks fire dage på å få time. Får alltid akkuttime på dagen når jeg trenger det. Sentralt ved T-bane, buss 37 og 60.

Takk for tips! Hadde vært supert å ha en lege med så kort ventetid. Hvilken av legene ved senteret er det du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Takk for tips! Hadde vært supert å ha en lege med så kort ventetid. Hvilken av legene ved senteret er det du har?

Vårvik. Hun er kjempekoselig, midt i 50-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...