Gå til innhold

The Osbournes


punkyB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har stor underholdningsverdi, men fy flate for noe begredelige barn uten folkeskikk og hølfighet!!! :o

Husk på at dette er underholdning, de har selv fortalt at de får manuskript til hvordan de skal oppføre seg ovenfor hverandre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det bare er meg, men jeg ser ikke noe feil i hvordan ungene oppfører seg. De er kanskje ikke sterile, snille små engler som drar i kirken og er kristene "åh halleluiah" - men det er alt fra pest og dyr. Jeg digger dem fordi jeg godt kan skjønne hvordan de får pansjonister til å reagere. 8) Mulig det er en mikstur imellom misunnelse og "ungdommen nå til dags" at det er så mange som hater dem.

Jeg håper det er litt av begge, for dinoasurene vil falle. :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig morsomt show! Ler meg ihjel. Liker pappa osbourne best da, han har noen eminente kommentarer innimellom all subbinga. Liker ikke ungene så godt, de er noen feite bortskjemte dritunger.

F.eks ifjor snakket sharon om at hundene ikke ville lære seg å bli husreine, hun lurte på om de skulle skaffe dem hundepsykolog for å hjelpe på litt. Ozzy kvekket da "du trenger ikke å skaffe dem en hundepsykolog, du trenger å dra deg opp før klokka ni og åpne ytterdøra!"

Sist kom ozzy rasende helt desperat "i am watching the telly, and i can't change the channel, i am watching the fucking breadbaking-channel. Two cunts baking bread!"

Gullkorn :ler:

:ler::ler: Er enig med alt du sier her Veslebråka. Må le når jeg tenker på den "fucking breadbaking-channel" episoden. Jeg har stor-sansen for Ozzy og synes faktisk han er den som er mest fornuftig av hele denne "gale" gjengen. Jeg synes familien virker veldig sammensveiset og de har en utrolig kjærlighet for hverandre.

Jeg vil ha et slikt kjøkken.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...