Gå til innhold

The Osbournes


punkyB

Anbefalte innlegg

For en familie sier jeg bare. Satt akkurat og så på programmet om de på TvNorge.

Mye man kan si om de men kjedelig er de hvertfall ikke !!

Han pappa Osbourne ser jo veldig gammel ut - beveger seg som ei krøkke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sett så mye på programmet at jeg har helt bakgrunn for å uttale meg , men de virker da egentlig som en veldig uvanlig vanlig familie. Foreldrene er bekymret for at ungene drikekr for mye og kjfter på de - for noen forbilder de selv er da ...... :blunke:

Ellers så skjedde det ikke så mye - pappa Osbourne spiste ca. 30 burritos i løpet av programmet - trente 3 ganger - mamma O. ryddet i kjøleskapet og kjeftet på datteren. Datter O var dritings 2 ganger og spydde 1. Sønn O så vi ikke så mye til egentlig.

100 hunder drev og vimset rundt omkring - og det var alltid en bønsj med venner/ ansatte rundt omkring.

Er jo litt spes. å lage realityshow med sin egen familie - men de er jo ingen gjennomsnittsfamilie. Vet ikke om det er det du synes er motbydelig - eller hvordan de oppfører seg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt å følge med den på MTV, men har ikke hatt mulighet til det så lenge jeg har boikotta ViaSat :ler: Nå får vi tilbake sendingen på tirsdag, og da er det mer The Osbournes på meg :ler:

Synes familien er herlig jeg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig morsomt show! Ler meg ihjel. Liker pappa osbourne best da, han har noen eminente kommentarer innimellom all subbinga. Liker ikke ungene så godt, de er noen feite bortskjemte dritunger.

F.eks ifjor snakket sharon om at hundene ikke ville lære seg å bli husreine, hun lurte på om de skulle skaffe dem hundepsykolog for å hjelpe på litt. Ozzy kvekket da "du trenger ikke å skaffe dem en hundepsykolog, du trenger å dra deg opp før klokka ni og åpne ytterdøra!"

Sist kom ozzy rasende helt desperat "i am watching the telly, and i can't change the channel, i am watching the fucking breadbaking-channel. Two cunts baking bread!"

Gullkorn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for Sharon hadde Ozzy nok vært død. At han går som ei krøkke og ser sliten ut vet vi vel alle grunnen til.

Synes han er flink, jeg. Trener og greier. :ler:

De har enda en datter, men hun ville ikke være med i programmet. Kanskje hun skjemmes.

Synes de er morsomme og ser gjerne på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Osbournes er genialt. Har vært hektet siden jeg så det første gangen på SkyOne i Irland, og fulgt med ever since.

Jeg blir faktis i godt humør av å se det programet. :kul:

Hvilket minner meg om.... jeg savner Hale & Pace :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ozzy ruler, han. Synes det er gøy å se noe på tv'en som ikke tilsvarer den firkantede tilværelsen mange av oss andre lever i forhold til the Osbournes. De spriter opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker ozzy så godt. først når det gikk orka jeg ikke se på. følte at folk skulle sitte og le av han, en stakkar som ikke vet sitt eget beste osv. men så så jeg litt, hørte hans fine kommentarer osv. resten av familien kan jeg dy meg for, men ozzy gjør meg skikkelig glad! dessuten minner han meg om morfaren min når han subber sånn rundt. han er søt da når han står og gjør stemmeoppvarming til en operakasett! og han synger fint syns jeg! veldig fint til å være så gammel og så herja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også serien.

Denne familien er storartet (med unntak av barna kanskje?).

De (voksne) har en utrolig sans for humor, festlige kommentarer og selvironi. Selv om man kan SE at de ikke er fattige akkurat, så er de ikke jålete og hovne.

Muligens er noe av det som vises skuespill, men det er jo underholdning. Jeg ler så tårene triller enkelte ganger, men jeg ler ikke av dem på en måte. Det er f.eks ikke at Ozzy subber rundt som et vrak som er morsomt, men disse små (og store) tingene de gjør og sier med fullt overlegg.

Og de har valgt å gjennomføre dette. Ingen har tvunget dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har enda en datter, men hun ville ikke være med i programmet.  Kanskje hun skjemmes.  

daaahhh..

you think...??

Toppen av idiotisk tv syns jeg.....

Ser heller på Ingrid Espelid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aimee heter hun eldste datteren, hun ble ikke med fordi hun ville skape seg en seriøs karriere, og ikke flyte på å være reality-kjendis eller datteren til ozzy osbourne. Hun trodde hun ville tape på det. Ironisk nok ble det kelly som fikk platekontrakt.

Ozzy har også en sønn fra før han ble sammen med sharon, han var på besøk i jula eller var det thanksgiving ifjor. Han bor i england hos moren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...