Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

:hoppe: 9 uker!

Da er du snart over første målstrek, og dramaet for dette svangerskapet har du brukt opp, så plankekjøring inn til mål nå :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: 9 uker!

Da er du snart over første målstrek, og dramaet for dette svangerskapet har du brukt opp, så plankekjøring inn til mål nå :strix:

Hehe, ja enig!!!! Nok drama!! Nei vet du, nå har jeg en god følelse, jeg innbiller meg at det skal gå bra herfra og inn. Og jeg håååper jeg har rett!!! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listetid! :nigo:

Unnfangelsen finner sted omkring: 28. april 2010

Cypress får positiv test for 1. gang: 11. mai 2010

Hjertet begynner å slå: 23. mai 2010 :strix: På bryllupsdagen!!!

Cypress får en blødning og tror at bebissen er død: 31. mai 2010

Cypress er på ultralyd og ser et bankende hjerte: 1. juni 2010 :yvonne:

Embryoet beveger seg: 16. juni 2010

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 23. juni 2010

Alle indre organer er ferdig formet: 23. juni 2010

Risikoen for spontanabort avtar: 7. juli 2010

Kvalmen avtar for de fleste: 14. juli 2010

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 21. juli 2010

Fosteret svelger og tisser: 4. august 2010

Tid for ultralyd: 11. august 2010

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 18. august 2010

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 1. september 2010

Fosteret begynner å høre: 22. september 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 20. oktober 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 24. november 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 31. desember 2010

Antatt termindato: 21. januar 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å si grattis med 9 uker! Nå er du inne i den 10 uka. Ikke lenge til første etappe er fullført! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søtinger!! :klemmer:

Nå skal vi snart av sted på sommerfest med jobben. Jeg later som jeg har vondt i hodet i dag, og til alt overmål fortalte da en av sekretærene at hun hadde hørt at det var skikkelig farlig å blande paracet og alkohol. Den historien passet meg perfekt, for da hadde jeg liksom alt tatt smertestillende. Så da var det full forståelse for at jeg ikke kom til å drikke noe særlig. Yey!

Sannheten er selvfølgelig at jeg ikke skal drikke NOE, og ikke har tatt smertestillende, men pytt pytt. :nigo:

Ha en fin kveld alle sammen!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!! Utolig hvor frisk og rask man er etter en fest der man ikke har drukket noe!! :fnise: Jeg syntes selv at opplegget mitt gikk ganske bra i går. Til middagen satt jeg mellom to andre som tilfeldigvis heller ikke drakk noe særlig, så de la ikke merke til at mengden i glassene mine ikke minket. Men vi dro videre fra restauranten etterpå til et utested, og da kjøpte de noe vin og champagne-greier. Jeg tok i mot et glass som jeg holdt i, men da var jeg tydeligvis ikke flink nok, for da var det plutselig en av gutta som kom bort og spurte rett ut "Du, er du gravid eller??" Jeg ble helt paff og prøvde å tulle det bort, men han sa "du kan bare si det altså, det er takhøyde for sånt her!" Jeg innrømmet det allikevel ikke til han, men jeg er ikke sikker på om jeg overbeviste han. Men det var jo godt å høre at i hvert fall han ikke ville blitt skuffet over å ha en relativt nyansatt som forsvinner ut i permisjon såpass raskt. :jepp:

Men men, det var i hvert fall en utrolig morsom fest, jeg har ikke ledd så mye på leenge!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du koste deg :)

Skjønner du ble satt ut når en av de på jobben bare kom bort og spurte rett ut! Men jeg tror det er ganske vanlig at folk tenker det når man ikke drikker... Jeg har selv fått det spørsmålet av venner... Kanskje litt på tull da, men... Og en venninne av meg var i et bryllup forrige helg, hvor hun ikke gadd å drikke fordi det var et stykke å kjøre hjem. Hun har samboer og har jobbet i et år, er 27, så kanskje ikke så rart at folk begynner å tenke i de baner, men da var det en fremmed dame som hadde spurt om hun var gravid og før hun engang rakk å svare så hadde denne damen begynt å legge i vei om at hun håpet hun fikk en jente for hun hadde selv gutter og de var så late! :ler: Tror jeg hadde blitt litt snurt hvis en fremmed oppførte seg sånn overfor meg! Hehe... Men er i allefall en morsom historie da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, så morsomt at en av kollegaene dine faktisk spurte deg rett ut :fnise: Han blir kanskje ikke veldig overrasket når han får vite det om noen uker da nei :fnise:

Folk er gjerne mer observante enn man tror og, så kan jo være flere som har fått deg med seg, men som ikke kommenterte det. Men selvom de har mistanker, så kan de jo ikke vite med sikkerhet, så da er du "trygg" likevel :ler:

Forøvrig fint at det virker som det ikke var noen big deal om du faktisk var gravid. Tanken må jo ha slått dem når du søkte jobb - som nygift, barnløs og rundt 30-tallet... bør ikke slå ned som en bombe akkurat :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det bør virkelig ikke komme som noen bombe!! Årsaken til at jeg ikke vil si noe nå, er jo bare med tanke på at det er unødvendig at de vet det i tilfelle det ikke går bra. Det er jo ikke så jeg innbiller meg at de aldri skal få vite det... :fnise: Han kommer jo til å skjønne at jeg løy til han den dagen han får vite sannheten, men det er vel en løgn de fleste har forståelse for at man må servere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...