DDuck Skrevet 9. juni 2011 #3421 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg syns JT er en dott Men jeg har bare møtt han i kurs sammenheng da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #3422 Del Skrevet 9. juni 2011 Haha - OPTIKEREN skulle det være ja!!! Damn you auto correct!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 9. juni 2011 #3423 Del Skrevet 9. juni 2011 Haha - OPTIKEREN skulle det være ja!!! Damn you auto correct!! Hehe, jeg ler av dere Hva slags briller er det da? Har du linser nå, slik at du ikke er avhengig av de brillene enda? Synes JT kan være en dott jeg, men dyktig er han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. juni 2011 #3424 Del Skrevet 9. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #3425 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg syns JT er en dott Men jeg har bare møtt han i kurs sammenheng da Du har møtt han du og altså?? Han var utrolig jålete da. Jeg sa i en bisetning at det var veldig varmt i butikken, og da sa han at han ikke orket å se på seg selv i speilet, for han mente han så så svett og fæl ut. Har var litt blank riktignok, men hallo, snakk om jålebukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #3426 Del Skrevet 9. juni 2011 Hehe, jeg ler av dere Hva slags briller er det da? Har du linser nå, slik at du ikke er avhengig av de brillene enda? Synes JT kan være en dott jeg, men dyktig er han Jeg har linser ja, pluss er par gamle briller som jeg sikkert har hatt i 8 år. Litt feil styrke på dem, og plasten begynner å bli litt skjør. Men i følge JT var fasongen på dem "ikke krise". Thank you liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. juni 2011 #3427 Del Skrevet 9. juni 2011 "Ikke krise" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. juni 2011 #3428 Del Skrevet 9. juni 2011 Du har møtt han du og altså?? Han var utrolig jålete da. Jeg sa i en bisetning at det var veldig varmt i butikken, og da sa han at han ikke orket å se på seg selv i speilet, for han mente han så så svett og fæl ut. Har var litt blank riktignok, men hallo, snakk om jålebukk... Ja har vært på litt sånn hårkurs med han... men han snakket mest om seg selv og sin egen suksess da Og svett... MHM!! Etter kurset (der han snakket konstant om seg selv) var han pissblaut nedover både rygg, brystkasse og under armene... Kjempe lurt å ha en lyseblå skjørte på seg slik at det vises skikkelig godt da Men men... han er jo flink i yrket sitt uansett om han er en svetting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 9. juni 2011 #3429 Del Skrevet 9. juni 2011 Dersom optikeren visste at du nettopp har vært gravid og ennå ammer, hadde jeg seriøst klaget på det der altså. Jeg var hos optiker noen uker etter Murmel ble født og ble advart mange ganger, både mens jeg bestilte timen og under timen, om at synet forandrer seg når man er gravid/ammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 10. juni 2011 #3430 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg bruker også linser og briller og fikk beskjed av optikeren min (da jeg var på kontroll i svangerskapet) at det ikke var vits å bytte styrke på noe så lenge jeg var gravid eller ammet. Jeg føler jeg ser dårligere og gleder meg veldig til å få justert linsene mine, men jeg gir ikke opp amming helt enda kjenner jeg.. Så morsomt kommentar - ikke helt krise Vi har ikke begynt med grøt i det hele tatt, bare et par smaksprøver av avokado og banan. Gjør det veldig sjeldent da, men skal snakke med hs på tirsdag hvordan vi skal fremover med introdusering av vann evt også. Han blir så svett og varm at jeg har lyst at han skal få litt vann også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 10. juni 2011 #3431 Del Skrevet 10. juni 2011 "Ikke helt krise" synes jeg hører han.. Tror han sliter litt med den svettingen gitt, men som dere andre sier så kan han yrket sitt inn/ut Håper du får en fin pinsehelg Cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 10. juni 2011 #3432 Del Skrevet 10. juni 2011 Så nyttig å vite at synes kan forandre seg mens man er gravid. Jeg bruker også linser, og hopper normalt litt opp og ned i styrke. Men da vet jeg på neste kontroll at det er like greit å la ting bero Har aldri møtt JT, men må si at jeg ikke har helt sansen for han slik han fremkommer på tv og i media. Men dyktig må jo mannen nesten være for å bli såpass mye brukt som han blir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. juni 2011 #3433 Del Skrevet 10. juni 2011 Da lærte jeg enda noe nytt angående graviditet/amming. Kjekt å vite. Godt brillene du har ikke er "krise" sånn at du kan bruke dem litt til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #3434 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg hadde med lille A på kontrollen og hun spurte om jeg ammer! Men ikke et pip om at det hadde noen betydning! Irriterende. Greit nok med linsekontrollen forsåvidt, for det er til linser jeg skal bruke nå. Men briller er jo litt dummere å bestille nå da!! Godt jeg fant ut det før jeg bestilte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 10. juni 2011 #3435 Del Skrevet 10. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. juni 2011 #3436 Del Skrevet 10. juni 2011 Forandrer synet seg under graviditet og amming? Hmm det ante jeg ikke... Har du merket noe til det? JT, virker som han kan det han holder på med, dog litt spesiell Særlig den kommentaren "ikke krise" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 10. juni 2011 #3437 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg bruker også linser og briller og fikk beskjed av optikeren min (da jeg var på kontroll i svangerskapet) at det ikke var vits å bytte styrke på noe så lenge jeg var gravid eller ammet. Jeg føler jeg ser dårligere og gleder meg veldig til å få justert linsene mine, men jeg gir ikke opp amming helt enda kjenner jeg.. Så morsomt kommentar - ikke helt krise Vi har ikke begynt med grøt i det hele tatt, bare et par smaksprøver av avokado og banan. Gjør det veldig sjeldent da, men skal snakke med hs på tirsdag hvordan vi skal fremover med introdusering av vann evt også. Han blir så svett og varm at jeg har lyst at han skal få litt vann også.. Vann kan du bare begynne å gi altså. Så lenge han er over 4 mnd. trenger du ikke koke det heller. Om han er vant til å få mme/mm fra flaske, kan det være en idé å gi vann fra noe annet, så han vet hva som kommer. Jeg anbefaler denne, som er som en mellomting mellom tutekopp og flaske: http://www.mambaby.com/index.php?StoryID=26959&RefStoryID=26972&ProductID=395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 10. juni 2011 #3438 Del Skrevet 10. juni 2011 Vann kan du bare begynne å gi altså. Så lenge han er over 4 mnd. trenger du ikke koke det heller. Om han er vant til å få mme/mm fra flaske, kan det være en idé å gi vann fra noe annet, så han vet hva som kommer. Jeg anbefaler denne, som er som en mellomting mellom tutekopp og flaske: http://www.mambaby.com/index.php?StoryID=26959&RefStoryID=26972&ProductID=395 Hei! Bare husk:Barn under 1 år ønsker gjerne å få litt lunk på vannet, og at faktisk tilsette litt sukker i begynnelsen hvis han ikke vil ha vann. JO tidligere du begynner jo lettere er det når du gir grøt og vann osvosv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 10. juni 2011 #3439 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg har ikke tilsatt sukker, veldig bevisst. De færreste liker noe de får smake for aller første gang, men det er viktig i mine øyne å lære seg å like vann. Så jeg har tilbydt og tilbydt, og til slutt drakk han det. Først når vann var noe han likte, har jeg tilsatt noe, f.eks. bittelitt eplejuice på dager det har vært veldig varmt og han ikke har spist så mye som vanlig. Han har alltid fått kaldt vann da, spurte barnelegen, og han mente det var helt unødvendig å ikke gi kaldt vann. Gir man fra springen, skal man ALLTID gi så kaldt vann man får og la det renne litt, så hvis man vil gi lunkent må det kokes først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 10. juni 2011 #3440 Del Skrevet 10. juni 2011 Vi koker alltid først uansett., har aldri brukt sukker i her, siden han drikker så mye, men legen min sa de kan fint få sukker i , ulempen er jo at da kan de vennne seg til den smaken! Vel du finner raskt ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg