DDuck Skrevet 5. juni 2011 #3401 Del Skrevet 5. juni 2011 Gratulerer med dåpsbarnet Håper dere får en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juni 2011 #3402 Del Skrevet 5. juni 2011 Gratulerer med dåpsbarnet Håper dagen blir fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 5. juni 2011 #3403 Del Skrevet 5. juni 2011 Gratulerer så mye med dåpsbarnet! Ønsker dere en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. juni 2011 #3404 Del Skrevet 5. juni 2011 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. juni 2011 #3405 Del Skrevet 5. juni 2011 Gratulerer med dåpsbarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. juni 2011 #3406 Del Skrevet 6. juni 2011 Gratulerer med dåpsbarnet! Hadde dere en fin dag i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. juni 2011 #3407 Del Skrevet 6. juni 2011 Håper dagen deres var vellykket i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #3408 Del Skrevet 6. juni 2011 Hei jenter! Takk for alle hilsner og gratulasjoner!! Vi hadde en veldig fin dag i går! Været var flott og dåpsbarnet en liten engel (stort sett i hvert fall... Det er ikke så enkelt å være blid hele tiden når man blir sliten og trøtt og de gamle tantene ikke skjønner at man bare vil sove... ) Vi hadde selskapet etter kirken hjemme hos mine foreldre, og det var helt utrolig praktisk - for meg! Mamma hadde dekt alle bord kjempefint på forhånd og ordnet alt så bra. Så det var jeg veldig fornøyd med og taknemlig for! Maten vi fikk levert var også veldig god heldigvis! Sånt er alltid litt spennende.. Det hadde vært kjedelig om den var stusslig. Vi byttet faktisk leverandør tidligere i uka, fordi vi hørte om noen som hadde brukt de vi opprinnelig hadde bestilt fra i forrige uke, og de var skikkelig misfornøyd. Så da var vi ikke så interessert i å få levert mat derfra. Heldigvis var det ikke noe problem å avbestille. Lille A fikk masse fine gaver også, en trip trap stol, masse smykker, bøker, klær, bestikk, en sparebøsse og litt penger. Heldige Lille A som var så heldig og fikk så masse fint!! Hun fikk forresten to helt like sett med barnebestikk fra Georg Jensen Dette Jeg er så i tvil om vi skal bytte det ene, eller om det kanskje er greit å ha to?? Får man bruk for to sett?? *** I dag skal jeg noe jeg håper blir ganske gøy! Jeg gikk forbi en brillebutikk her i nærheten på fredag, og så at de får Jan Thomas på besøk i dag, og man kunne bestille time hos han for å få hjelp til å plukke ut briller. Jeg har tenkt lenge at jeg hadde lyst på nye uansett, så da tenkte jeg at DÉT skal jeg jammen gjøre!! Så jeg har time der etterpå! Lurer på hvordan han er "i virkeligheten"!! Gleder meg ganske masse kjenner jeg!! Jeg håper han er flink i hvert fall! Nye briller er jo ikke akkurat billig, og jeg har egentlig ikke råd til å gjøre det akkurat nå, men jeg får låne litt av sparekontoen min for å få det til. Det er jo ikke hver dag man kan få hjelp fra en "proff" til å velge ut mener jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. juni 2011 #3409 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Gratulerer med vel overstått dåpsdag Godt å lese at det ble en fin dag Høres ut som lille A fikk mye fint, det er veldig koselig med dåpsgaver da Jeg ville byttet det bestikksettet tror jeg, men det kommer jo an på om du vil bruke det daglig og vil bytte på eller ikke. Ha en fin dag Så spennende med hjelp fra Jan Thomas til briller!! Skjønner godt at du vil benytte deg av det. Regner med du rapporterer her etterpå! Endret 6. juni 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. juni 2011 #3410 Del Skrevet 6. juni 2011 Gratulerer med dåpsbarnet på etterskudd Godt og høre at dagen gikk bra og at lille A fikk mye fint Ikke alltid like lett å være liten og trøtt når alle tanter skal kose hele tiden Lykke til med Jan Thomas brilleavtalen i dag, gleder meg til rapport Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #3411 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg tenkte egentlig babyer likte best å spise av plastbestikk, men det er kanskje ment for litt større barn uansett. Det er jo lett å vaske det, så det er vel egentlig ikke behov for to sett, så det er kanskje hyggeligere med noe annet. Jeg finner sikkert noe annet fint hun kan få. Jeg så de hadde en søt kopp med en bamse gravert på også, som kostet omtrent det samme. Kanskje det hadde vært noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. juni 2011 #3412 Del Skrevet 6. juni 2011 Plast i starten ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. juni 2011 #3413 Del Skrevet 6. juni 2011 Vi fikk akkurat samme Georg Jensen bestikk. Synes det er så fint!! Vi kommer ikke til å bytte det, men bruke plast i starten og la han bruke det her litt senere når han blir eldre. Så bra dagen var vellykket! Det er alltid mange tanter som ikke helt skjønner at de små er slitne og trenger å sove, men heldigvis er det ikke så ofte Så morsomt med hjelp fra Jan Thomas!! Jeg bruker linser (og briller) selv, så skulle gjerne fått hjelp av han ja.. Men nå kjøpte jeg meg akkurat briller for et år siden eller noe, så tror lommeboken er fornøyd for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. juni 2011 #3414 Del Skrevet 6. juni 2011 Hyggelig å høre at det ble en vellykket dåpsdag, på tross av ivrige tanter og så mye fint hun fikk! Stas med proff hjelp! Blir spennende med rapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. juni 2011 #3415 Del Skrevet 6. juni 2011 Gratulerer med dåpen. Så fint at dagen var bra. Fant du noen fine briller i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 6. juni 2011 #3416 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg er også spent på brillene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. juni 2011 #3417 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvordan gikk brilleprøvingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. juni 2011 #3418 Del Skrevet 9. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #3419 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg er dårlig på dagbokskriving om dagen.. Har mistet litt piffen. Brilleprøvingen med JT var moro. Han var en kul fyr, og jeg ble imponert over hvor godt øye han har for hva man kler. Men vi endte opp med to briller, og jeg klarer ikke bestemme meg. Så sa en i barselgruppa at synet forandrer seg så lenge man ammer, så da burde jeg vel vente med å kjøpe briller til jeg er ferdig med det. Litt irriterende at pittoresk jeg var hos ikke sa noe om det. Bare kontrollen kostet over 600 kr, og for nye briller må jeg slenge på en ekstra null bak det tallet. Ikke interessert i å måtte bytte glass igjen etter kun noen måneder!! I går ga jeg Lille A fruktmos for første gang. En liten teskje. I dag fikk hun to skjeer. Hun ELSKET det!! Tenkte på etterpå at det vel er vanligst å gi grøt først , men jeg tror det er Neytiri som har fått meg på tanken å gi frukt. Og i Spedbarnsboken står det at det ikke spiller noen rolle hva man velger å starte med. Så da kjører vi på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. juni 2011 #3420 Del Skrevet 9. juni 2011 Autocorrect..? Pittoresk..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg