Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Litt :kose: og :duskedame: ang. jobben...

Så utrolig flaks på passkontoret! :tommelopp:

Merket du at hun var stiv selv eller? I såfall på hvilken måte? Godt å få bekreftelse hos fysioterapeut. Når skal dere til manuellterapeut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt :kose: og :duskedame: ang. jobben...

Så utrolig flaks på passkontoret! :tommelopp:

Merket du at hun var stiv selv eller? I såfall på hvilken måte? Godt å få bekreftelse hos fysioterapeut. Når skal dere til manuellterapeut?

Ja, jeg merket godt at hun var stiv. Jeg merker det mest når jeg bærer henne, da spenner hun seg veldig, og står som en bue med overkroppen lent bakover. Hun legger aldri hodet frem og hviler på brystet. Til gjengjeld er hun veldig sterk i ryggen. Litt rart å få beskjed om at vi ikke skal legge henne på magen mer en periode, for det får man jo banket inn helt fra starten at man skal gjøre så mye som mulig. Men men, hun er tydeligvis mer enn sterk nok. Vi skal til manuellterapeuten på torsdag. Han holder til like ved der mamma jobber, så da tenker jeg hun blir glad hvis hun får besøk av barnebarnet på jobben! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere får dette sjekket hos manuellterapaut. Murmel var også veldig stiv, og alle kommenterte hvor sterk han var i nakken. Men viste seg at han bare var stiv, for etter besøk hos manuellterapaut var han mye mindre sterk enn andre babyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, ja kanskje hun bare er stiv, ikke sterk. Det finner vi vel ut.

Nå snudde hun seg NESTEN fra rygg til mage! Moro å se henne åme seg rundt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg merket godt at hun var stiv. Jeg merker det mest når jeg bærer henne, da spenner hun seg veldig, og står som en bue med overkroppen lent bakover. Hun legger aldri hodet frem og hviler på brystet. Til gjengjeld er hun veldig sterk i ryggen. Litt rart å få beskjed om at vi ikke skal legge henne på magen mer en periode, for det får man jo banket inn helt fra starten at man skal gjøre så mye som mulig. Men men, hun er tydeligvis mer enn sterk nok. Vi skal til manuellterapeuten på torsdag. Han holder til like ved der mamma jobber, så da tenker jeg hun blir glad hvis hun får besøk av barnebarnet på jobben! :)

Såpass ja! Men da blir det nok godt for henne å komme til manuellterapeuten på torsdag... Og stas for bestemor å få besøk :hjerte:

Jøss, ja kanskje hun bare er stiv, ikke sterk. Det finner vi vel ut.

Nå snudde hun seg NESTEN fra rygg til mage! Moro å se henne åme seg rundt!!

:hoppe: for nestenrulling! Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fortsatt fingrene angående jobb! :klemmer:

Så bra at du hadde flaks på passkontoret :)

Den ferieturen hørtes herlig ut! :sol: Får håpe det ikke blir for varmt for lille A ja, men det går nok bra med air-condition og bading som du sier :)

Så kjekt at A nesten greier å rulle :hjerte:

Ha en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En "liten" snikleser som står frem :sjenert:

Tenkte det var på tide å etterlate et lite spor her i dagboka di. Har følgt med siden starten og har liksom ikke klart å slutte å lese her :gjeiper: Bedre _veldig_ seint enn aldri :fnise:

Endret av Badekar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "liten" snikleser som står frem :sjenert:

Tenkte det var på tide å etterlate et lite spor her i dagboka di. Har følgt med siden starten og har liksom ikke klart å slutte å lese her :gjeiper: Bedre _veldig_ seint enn aldri :fnise:

Jøss, så hyggelig! :velkommen: Har du bok selv?

Funnet ut hva det blir til på tirsdag? :)

Svarte deg i boka di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går rullet A fra rygg til mage for første gang!! Ut fra hva jeg leser, så er det veldig tidlig, så tidlig at jeg lurer på om det ikke "telles". Og i dag snudde hun seg jammen fra mage til rygg også!! Det er nok ikke såå unormalt, så den skal hun få for. ;) Men det er så moro å se på henne på babygymmen nå, hun ligger virkelig og vriiiir seg, og blir kjempefrustrert når hun ikke får til å snu seg. Nesten så hun begynner å gråte når det ikke går. Vi fikk jo beskjed fra fysioen om å ikke trene på mageleie en stund, så hun ligger bare på ryggen. Og det syns hun tydeligvis er megafrustrerende. Må le litt av henne da.

Hun har begynt å lage så mye lyder! Hun kan ligge og pludreblåse i spyttet sitt, og plutselig skrike kjempehøyt! Veldig kult! Jeg liker så godt at det er litt mer som skjer, enn bare at hun ligger der.

I dag har mannen og jeg 2 års bryllupsdag! :rodmer: Det blir vel ikke feiret med brask og bram akkurat, men kanskje vi kan lage noe litt ekstra til middag. Vet ikke helt hva, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdagen, to år har jammen gått fort :strix:

Endret av Spatula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdagen! :hjerte:

Om hun fortsetter å snu seg, må du jo telle det med. Murmel snudde seg én gang fra rygg til mage da han var ca 4 mnd. men det ble med den ene gangen, så det var nok et uhell. Nå jobber han iherdig for å lære det da.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med bryllupsdag! :bursdag: Det bør absolutt feires :Nikke:

Og tidlig rygg-til-mage-rulling også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med bryllupsdagen! :strix:

Og gøy med pludrelyder, tidlig mage-ryggrulling (som jo kan ha vært et uhell i.o.m. at det er såpass tidlig :fnise:, men du får følge med videre) og mer aktivitet! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Gratulerer med bryllupsdagen :)

Jeg merker også mere pludring og kontakt med Mathilde, veldig artig. Også ser hun så veldig hemmelighetsfull ut når hun ligger på stellebordet og flirer i vei med de herligste glisene :fnise:

Spennende å se om de finner ut av det med lille A :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...