Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

I dag har vi vært på veldig hyggelig bryllupstitting. :) Lille A klarte ikke å sove noe særlig stakkars, så hun gråt store deler av tiden. Jeg vet at alle barn gjør det til tider, men jeg føler meg allikevel som en litt håpløs mor når det skjer. I kveld skulle vi egentlig på bursdag til en onkel, men jeg meldte avbud slik at A skulle få en rolig kveld. Det tror jeg var riktig for henne. Hun sovnet litt etter kl 19, og har ikke kommet med et kny siden da. Hun er herlig og da, lille bebissen min... :rodmer: Så nå slapper vi av på sofaen i stedet. Deilig for mor også det kjenner jeg!

I morgen skal vi - nok en gang - prøvekjøre en bil, for nå begynner jeg å bli alvorlig lei av "familiebilen" vår.. Det funker ikke med bil med bare to dører og forsete som må vippes frem når man har baby!!! Håper en avtale om innbytte er i boks i løpet av neste uke i hvert fall.

Vi har bestilt en ny lenestol som jeg liksom skal amme i også. Nå som ungen er over tre måneder gammel er det kanskje på tide å få den også... :fnise: Så den skal vi hente i morgen.

Bortsett fra det er helgen behagelig fri for planer! :nigo:

Og forresten - jeg fikk en veldig spennende jobbtelatert epost i dag!! :hoppe:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe når jeg fortalte mannen min åssen bil du kjørte sist gang jeg traff deg så spurte han hvlrdan i all verden du fikk barnesetet in, men hun satt jo bak da!

Skal du kvitte deg med den og få my da?

Spennende med jobbrelatert epost! Er det noe ny jobb?

Bla iphone skriving er ikke lett til tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du ble hjemme i stedet .. Hvordan gikk resten av kvelden og natten?

Spennende med eposten! Er det den jobben du snakket om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe når jeg fortalte mannen min åssen bil du kjørte sist gang jeg traff deg så spurte han hvlrdan i all verden du fikk barnesetet in, men hun satt jo bak da!

Skal du kvitte deg med den og få my da?

Spennende med jobbrelatert epost! Er det noe ny jobb?

Bla iphone skriving er ikke lett til tider...

Ja, vi skal selge cabrioleten og kjøpe stasjonsvogn. Vi kjøpte den vi har nå for en del år siden, og tenkte at hvis vi skal kunne kjøre cab noen gang, så blir det enten nå, eller om 20 år! Så da valgte vi å gjøre det da, og det var veldig deilig så lenge det varte. Men nå er det en annen livsfase gitt!! Vi skulle gjerne ha solgt den tidligere, men det er helt umulig å selge sånt på vinteren..

Ja, jeg har søkt en ny jobb. Jeg prøver ikke å få for store forhåpninger, for da blir jeg skuffet hvis jeg ikke får tilbud.. Men det er en jobb jeg har veldig lyst på!!

Skjønner godt du ble hjemme i stedet .. Hvordan gikk resten av kvelden og natten?

Spennende med eposten! Er det den jobben du snakket om?

Det er den jeg snakket om ja. Jeg skal på intervju på tirsdag!! :hoppe:

Natten gikk ganske greit. Hun sovnet som nevnt i 19-tiden, og sov til 8. Med matpauser da. I natt tror jeg hun spiste 4 ganger. Det er litt mer enn vanlig, og jeg er stuptrøtt i dag. Mannen har tatt med A ut på tur - håper han har mer hell med å få henne til å sove enn jeg hadde i går - mens jeg skal prøve å få meg en lur samtidig.

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye spennende på gang her da! :hoppe: Ny bil er alltid artig. Vi var litt vel kjappe vi, så kjøpte familiebilen for en stund siden. Håper ikke den blir utdatert før vi får fullt utbytte av den :fnise:

Håper dere finner en ganske raskt - ikke så lett å bestemme seg!

Og jobbplaner høres også spennende ut! Synes du er tøff som både søker og skifter jobb jeg! Lett å gro litt fast, som jeg gjør :roll: Håper intervjuet går bra, og at du får jobben!

Kos dere i det flott været med søte A! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, hvor ble sola av?? :klo: vi er ute og går tur nå, A har heldigvis sovnet i vogna, og mor har funnet en cafe der jeg kunne ta en pause for å kjøpe bolle og kakao, samt å snylte litt på bredbåndet..

A var vanskelig å få til å sove i går også. Mamma sa at kanskje det er pga vaksinene hun tok på tirsdag, og det har ikke jeg tenkt på før, men det kan kanskje stemme. Hun virker happy i dag da. Hun fikk en ny leke i babygymmen sin i dag, og det var så stas at mannen og jeg rakk å få oss en liten kosestund mens hun lekte med den. Det skal jeg huske på til en annen gang også!! :lur: Jeg syns fortsatt det er litt vondt i starten, men det virker som det vider seg ut etter hvert.

Ellers virker det som det er love in the air for flere i omgangskretsen; søsteren min som har vært single i over 10 år, har fått seg kjæreste nå. Hun omtaler han som sin soulmate, så det lover jo veldig godt!! Jeg er så utrolig glad på hennes vegne!! Fyren er hyggelig også, så han må gjerne få være sammen med henne og gjøre henne glad!!

I tillegg har bestekompisen til mannen også fått seg kjæreste. Hun virker rimelig klar for barn, for hun hadde visst gitt beskjed om at hvis de fortsatt er sammen til høsten, så vil hun slutte på pilla. Så hvis han ikke ville være med på det, fikk han si fra, for da kunne hun ikke være sammen med han. Bestemt dame med andre ord. Akkurat hva han trenger, for han er en treiging selv. Og han er jo over 40 år, så har burde kanskje begynne å tenke i de baner..

Jaja, da var bolla spist opp og jeg får tusle videre på turen min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love is in the air, du du du du du du.... Osv. hehe

Så morsomt at de har fått kjæreste begge to! Får håpe det holder og at de får det bra sammen alle sammen ;) Alltid moro når noen finner kjærligheten :rodmer:

Så spennende med intervju!! Da krysser jeg fingrene, så gleder jeg meg til å høre hvordan det gikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist :) Jeg vil ikke si at A skrek mesteparten av tiden da, så ille var det da ikke. Også kompenserer hun med å være utrolig nydelig da :hjerte: Forstår at du valgte å droppe bursdagen på kvelden. De trenger litt ro av og til, det kan jo lett bli mye for dem også når vi moderne mammaer farter både hit og dit.

Så spennende med intervju :hoppe: Heier på deg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes heller ikke hun skrek så mye. Og det er sant som jeg sa, jeg brydde meg ikke noe om bråket. Men vet at jeg hadde vært kjempestresset hvis det var Goffel som skrek ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nesten det er deilig når det er andre enn M som skriker ;) Godt å se at andre og kan vise diva-tendenser :fnise:

Så gøy med jobbintervju da. Jeg har vært så dum at jeg har hatt skyhøye forventninger til mitt intervju, men så snakket de og som om jeg hadde fått jobben. Har ikke hørt noe, så begynner å tvile nå.

Nei, nå skriker divaen her, men hun har klart å ligge en stund i babygymmen nå. Ikke lenge nok til hyrdestund desverre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervjuet i dag gikk bra tror jeg! Det var mer som en uformell samtale, det er først hvis jeg går videre at det blir full pakke med personlighetstest og intervju med folk fra HR-avdelingen og alt. Han skulle visst bestemme seg i løpet av uka, så det blir spennende!!!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Oj, så spennende! :duskedame: Håper du får positivt svar!! (selv om det høres skummelt ut med personlighetstester og HR-avdeling og hele greia, sånt har jeg aldri vært med på.... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ~Milla~

Du?

Hvilken helsestasjon sokner dere til? Går utifra at vi går til samme...

Har fått tilbud om å væe med på barselgruppen deres, har du valgt det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...