cypress Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3021 Del Skrevet 16. mars 2011 Hurra for 8 uker allerede! Hvor blir det av tiden Kos deg på trilletur. Ville byttet hjul ja Jeg vet!!! Tiden går så fort!!! Jeg fikk mannen til å bytte hjulene før han gikk på jobb, for de er så harde å ta av. Gleder meg til å trille med fronthjul som svinger. Det er så mye enklere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #3022 Del Skrevet 16. mars 2011 Hva skjer med sovingen til lille A egentlig?? Først 6 timer, så en kjapp mating, og så 3 timer til!! Puppene mine eksploderer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. mars 2011 #3023 Del Skrevet 16. mars 2011 Innom å oppdaterer meg. Høres ut som du storkoser deg! Hurra for A som er 8 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. mars 2011 #3024 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Hurra for A som er 8 uker allerede! Endret 16. mars 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2011 #3025 Del Skrevet 16. mars 2011 Hva skjer med sovingen til lille A egentlig?? Først 6 timer, så en kjapp mating, og så 3 timer til!! Puppene mine eksploderer snart! Kanskje hun har fått sansen for sammenhengende soving? Høres ikke dumt ut å endelig få en god natts søvn etter så lang tid! Kos deg på trilletur i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. mars 2011 #3026 Del Skrevet 16. mars 2011 8uker Kos dere ut på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. mars 2011 #3027 Del Skrevet 16. mars 2011 8 uker store jenta! Kos dere masse på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. mars 2011 #3028 Del Skrevet 16. mars 2011 6 + 3 timers søvn er veldig bra da Og tenk at hun er 8 uker alt, blir stor jente hun og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. mars 2011 #3029 Del Skrevet 16. mars 2011 Stor jenta jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3030 Del Skrevet 17. mars 2011 I natt sov Lille A 5+3 timer! Fantastisk!! Flinke jenta mi!!!! Jeg begynner nesten å føle meg uthvilt gitt!! Det var veldig koselig å være med barselgruppa i går. Vi var bare 5 stk (av 11), men det var litt hyggelig, for da fikk vi snakket sammen alle sammen. I dag skal vi en tur på senteret. Må på posten og hente wall stickersene mine som er kommet. Gleder meg til å klistre dem opp!! Hadde egentlig tenkt meg på trening i dag, men så brukte vi så lang tid på spising, så rakk vi plutselig ikke mer enn en halvtime avbarnepassen, så da droppet jeg det... Deilig med en dag uten noen store planer egentlig. Trenger det innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. mars 2011 #3031 Del Skrevet 17. mars 2011 Du.. jeg må spørre om en ting.... fikk opp en oppdatering på facebook, jeg tror sannelig du bor rett nedenfor oss..... trodde du hadde flyttet langt unna, men ifølge adressen så er det like ved meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. mars 2011 #3032 Del Skrevet 17. mars 2011 8 uker allerede! Så deilig at hun sover så lenge sammenhengende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3033 Del Skrevet 17. mars 2011 Du.. jeg må spørre om en ting.... fikk opp en oppdatering på facebook, jeg tror sannelig du bor rett nedenfor oss..... trodde du hadde flyttet langt unna, men ifølge adressen så er det like ved meg Gjør jeg det ja? Jeg har tenkt på det et par ganger at vi i hvert fall må bo på samme kant av byen, ut fra ditt valg av handlesteder etc.. Kanskje vi kan ta en trilletur sammen etter hvert da!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. mars 2011 #3034 Del Skrevet 17. mars 2011 Gjør jeg det ja? Jeg har tenkt på det et par ganger at vi i hvert fall må bo på samme kant av byen, ut fra ditt valg av handlesteder etc.. Kanskje vi kan ta en trilletur sammen etter hvert da!?! Jepp stemmer visst det... vi bor på oppsiden av motorveien for å si det sånn Trilletur hadde vært kjempe koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2011 #3035 Del Skrevet 19. mars 2011 Tenk at lille A er to måneder allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #3036 Del Skrevet 19. mars 2011 I dag skal vi fotograferes!!! Mest Lille A da, men noen familiebilder blir det også. Jeg gleder meg masse!! Håper A er litt blid og våken da. Tenkte å ta en trilletur så hun får sovet godt i forkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. mars 2011 #3037 Del Skrevet 19. mars 2011 Spennende å høre hvordan fotograferingen gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mars 2011 #3038 Del Skrevet 19. mars 2011 8 uker allerede! Så koslig med fotografering Noe dere kommer til å sette stor pris på i fremtiden vil jeg tro! Kanskje det blir en sniktitt på bildene på fb?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mars 2011 #3039 Del Skrevet 19. mars 2011 Takk for innspill jenter. Med to tette mener jeg vel at vi kan begynne å prøve igjen sånn ca når A er nærmere et år. Og blir jeg det tidligere, så gjør ikke det noe heller. Er vel i grunn ingen vits i å sette den inn da, siden jeg høyst sannsynlig ikke blir gravid så fort uansett. Ikke med PCO og hvis jeg fullammer noen måneder til. Kan kanskje bare avbestille timen da. Forresten, noen som vet om jeg må tilbake til fastlegen for å få ny henvisning til gynekologen neste gang vi skal prøve, hvis jeg trenger Pergotime da og? Eller kan jeg bare fortsette hos han jeg har gått til nå? Lurer altså på hvor lenge en henvisning "varer". Jeg er faktisk litt usikker på hvordan det blir her. Vanligvis vil man trenge en henvisning for hver "nye" sak, men på visse områder kan man bare henvende seg direkte til spesialisttjenesten... men som sagt, litt usikker på om dette er et slikt tilfelle. Hvis dere ikke bruker noen prevensjon nå videre, så kan du jo når lille A nærmer seg et år ringe til gynekologen og høre om du kan få en time. Hvis de da sier at du må ha en henvisning så skulle det vel ikke være noe problem å raskt få det av fastlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #3040 Del Skrevet 19. mars 2011 Sniktitt skal det bli selvfølgelig!!! Kommer om en uke eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg