Gjest ~Milla~ Skrevet 19. februar 2011 #2821 Del Skrevet 19. februar 2011 1mnd Håper dere får en fin hyttetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. februar 2011 #2822 Del Skrevet 19. februar 2011 Tenk 1 måned Og god bedring til lille A med øynene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. februar 2011 #2823 Del Skrevet 19. februar 2011 1 måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. februar 2011 #2824 Del Skrevet 19. februar 2011 Goffel hadde øyeinfeksjon i starten, og vi dro til lege med det, da det ikke ble noe bedre. Legen tok bakterieprøve, og sjekket for klamydia (Selv om jeg hadde ks ) Klamydia er noe man kan ha mange steder altså, jeg har hatt det i lungene blandt annet. Det har ikke egentlig noe med underlivet å gjøre. Cypress: Skyll øynene hennes med saltvann ofte, gjerne en gang i timen. Om det ikke går over etter noen dager da, kan du ta kontakt med fastlegen. Hurra for en mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. februar 2011 #2825 Del Skrevet 19. februar 2011 1 måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #2826 Del Skrevet 19. februar 2011 Nå er vi fremme på hytta, og jeg har inntatt det som nok blir helgens ammestol. Turen gikk veldig fint, A sover kjempegodt i bilen, så jeg og søsteren min som jeg kjørte med fikk litt kvalitets-skravletid. Jeg syns allerede øynene til A er blitt litt bedre heldigvis. Saltvann og melk i øynene har tydeligvis en effekt! Håper hun blir helt bra! Særlig nå som vi er på hytta, laaangt fra fastlegen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. februar 2011 #2827 Del Skrevet 19. februar 2011 Håper dere får en flott helg på hytta, og at du får slappet godt av og kose deg med god selskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 19. februar 2011 #2828 Del Skrevet 19. februar 2011 Så bra at øyet er bedre! Jeg blir ordentlig misunnelig på dere som er på hyttetur, jeg! Kos dere kjempemye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. februar 2011 #2829 Del Skrevet 20. februar 2011 Deilig med hyttetur Håper du koser deg masse og ikke minst hipp hurra for søte A som fylte 1 måned i går!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. februar 2011 #2830 Del Skrevet 20. februar 2011 Håper dere koser dere, og at øyet til lille A er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. februar 2011 #2831 Del Skrevet 20. februar 2011 Høres koselig ut med hyttetur, ihvertfall når A er så glad i å kjøre bil at det ikke er noe problem å forflytte seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. februar 2011 #2832 Del Skrevet 20. februar 2011 Tenk at A er 1 måned allerede! Så koselig med hyttetur da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 20. februar 2011 #2833 Del Skrevet 20. februar 2011 litt på etterskudd for en måned Håper dere koser dere på hytten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. februar 2011 #2834 Del Skrevet 21. februar 2011 Putin Innom for å oppdatere meg litt, og ser det har vært på sin plass å for at A er en måned allerede!!! Håper dere har det knallbra på hyttetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #2835 Del Skrevet 23. februar 2011 Hytteturen var kjempekoselig!! Lille A var stjernen i showet, og gikk fra fang til fang hele helgen.. Jeg hadde henne omtrent bare da hun skulle spise og om natten. Forsåvidt deilig med avlasting, selv om hun er såpass grei at det ikke er noe problem å passe henne alene heller. Jeg tror vi fikk vårt første smil da vi var på tur!! Det virket i alle fall veldig annerledes enn de luftsmilene vi har hatt hittil! Hun lå på stellebordet, noe det virker som hun generelt syns er skikkelig deilig, og så plutselig trakk hun opp begge kjakene. Hun er så søøøøøøt!!!! Kjipt for mannen som ikke var med, og ikke fikk se det, men... Hun gjør det vel snart igjen! I morgen må jeg kjøpe babygym! Meker at hun trenger litt mer underholdning nå. Hun er mer våken på dagen enn før, og jeg kan ikke ha henne på fanget hele tiden heller. Foreløpig har vi bare en stol som gynger, men hun kan ikke sitte i den i evigheter. Det beste er vel en babygym som underholder både mens hun ligger på magen og på ryggen. Lurer på den Lamaze-saken som snurrer. Nå skal vi prøve oss på en tur ut, selv om det snør. Jeg orker ikke bare være inne, og trenger å handle noe også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 23. februar 2011 #2836 Del Skrevet 23. februar 2011 Så koselig å lese Høres ut som om ting er som de skal være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. februar 2011 #2837 Del Skrevet 23. februar 2011 Så koselig med det første smilet God tur ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. februar 2011 #2838 Del Skrevet 23. februar 2011 Kjempe koselig med smil! Jeg smelter fortsatt hver eneste gang han smiler, selvom han har gjort det i flere uker nå. Nå er vi på vei mot latter vi da og det gleder jeg meg skikkelig til Bra dere koste dere på hyttetur og at du og søsteren din fikk litt kvalitets-skravletid Det trenger man i blant! Kos dere masse på shopping! Vi skal ut en tur etterpå vi også, men venter på mannen så vi kan kjøre og bytte noen klær.. Har masse i 62, og er jo litt alright å kunne bruke alt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. februar 2011 #2839 Del Skrevet 23. februar 2011 Så gøy med smil! Kommer nok flere snart ja Husker godt at Goffel drev med mange rare grimaser før han klarte å lage et ordentlig smil Lamaze-babygymmen er kjempefin! Angrer på at jeg ikke kjøpte den! Men det er ingen bøyle over den da, så da bør du muligens ha en til, eventuelt en løs bøyle som du setter over. Det var ved 6 ukers alder Goffel begynte å interessere seg for leker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #2840 Del Skrevet 23. februar 2011 Å ja, det er sant, det er jo ingenting å se på når hun ligger på ryggen på den babygymmen ja. Men det løser seg jo med en løs bøyle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg