Pupsilure Skrevet 14. februar 2011 #2741 Del Skrevet 14. februar 2011 Syns det er superskummelt! Men er nok lurest ja Hvis stoppet før eller etter ikke er langt unna, kan vi jo kanskje å av der? Sender deg pm om bane jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. februar 2011 #2742 Del Skrevet 14. februar 2011 Nei, det stoppet er rett ved, så det var nok lurt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2743 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg har forresten glemt å fortelle at vi har hatt visning på gamle leiligheten i går og i dag! Det er 13 stk som har satt seg opp på lista, så morgendagen blir veldig spennende!!! Antagelig kommer jeg til å være lettere distrahert på kinoen i morgen, for da kan i teorien budrunden være i sluttfasen eller akkurat være ferdig. Håper i hvert fall det blir en budrunde!!!! Spennende altså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 14. februar 2011 #2744 Del Skrevet 14. februar 2011 Oi, så spennende! Til info hadde vi også 13 på liste. Og dagen etterpå i halv-ett tia var leiligheten solgt godt over takst! Det er BRA tider å selge på og leilgheten deres så FRESH ut! Tror det kommer til å bli 1 stk hyper Cypress på kino i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2745 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg kommer nok til å være ganske på tuppa ja!! Eller alternativt veldig skuffa.. Alle sier jo at det er så bra marked nå. Taksten er ganske høy, men det er nesten ikke tilsvarende leiligheter i markedet, så hvis noen vil ha en toroms i det området, har de ikke mange å velge mellom. Håper det går bra, for vi trenger penger for å kjøpe stasjonsvogn.. Vi kjører jo cabriolet fortsatt! Ikke det mest barnesete-vennlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. februar 2011 #2746 Del Skrevet 14. februar 2011 Så spennende!! Håper den blir solgt fort som bare det så dere får kjøpt dere ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 14. februar 2011 #2747 Del Skrevet 14. februar 2011 Sånn tenkte jeg og.. Vi hadde fått en høy takst mente megler og tidene er så bra og bladi-bladi. Det skjer sikkert ikke oss osv. Men man trenger bare to som er veldig interresserte og så er man i gang! Krysser fingrene! Cabriolet ja Det er vel ikke akkurat familiebil nei. Kan ikke tenke meg det er så mye plass til bagasje heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2748 Del Skrevet 14. februar 2011 Ikke akkurat familiebil nei... :gjeiper: Vi begynte å tenke på å selge den så fort jeg fant ut at jeg var gravid i mai, men så ville vi så gjerne bruke den på sommerferien (kjørte til Italia), og da vi kom tilbake var vi treige med å legge den ut på finn, og så var det plutselig høst, og ingen kjøper jo cabriolet på høsten... Så nå venter vi med å selge til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 14. februar 2011 #2749 Del Skrevet 14. februar 2011 Sikkert lurt. Vi må ha ny bil snart vi og fant vi ut da vi skulle til svigers og skiene måtte utgå.. Hvilken bilhar dere lyst på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #2750 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg tror vi enten skal ha en Skoda Oktavia eller Superb, eller en BMW 5-serie hvis vi får råd. *** Jeg gir meg ende over!! For en natt!! Jeg fryktet denne natten, for A var veldig utilpass og grinete i går kveld. Jeg så for meg timer med byssing og lalling, men neida!! Hun sovnet ved puppen i halv 1-tiden. Så hadde vi en ørkort seanse i 4-tiden der hun drakk ca 4 dråper, og deretter har hun sovet nå til kl 7!! Nå har hun fått mat, og er rett tilbake til å sove!! Hurra!! Må forte meg og sove litt mer selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. februar 2011 #2751 Del Skrevet 15. februar 2011 Så bra! Lykke til med salg av leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. februar 2011 #2752 Del Skrevet 15. februar 2011 Vi har kjøpt Skoda Superb og jeg syns den er riktg så lekker (selvom jeg foreløpig kun har sett den på bilde), den er ikke så tung og deisete i hekken som jeg syns mange store stasjonsvogner er. Gleder meg til å få den. Vi importerer, så jeg håper den kommer til landet innen veldig kort tid. Mannen må nemlig noen timer avsted for å hente, og jo nærmere termin jo mer utilpass er jeg med den tanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. februar 2011 #2753 Del Skrevet 15. februar 2011 Vi hadde også lyst på Skoda Octavia ville vi har, men vi hadde ikke råd så da ble det en go gammal Subaru Legacy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. februar 2011 #2754 Del Skrevet 15. februar 2011 Så spennende med leilighetssalg Krysser fingrene! Var inne og tittet på leiligheten, altfor nyskjerrig , kjempe flott var den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #2755 Del Skrevet 15. februar 2011 Leiligheten er solgt med en pen fortjeneste, så nå kom mannen hjem her med en miniflaske champagne så vi får feiret litt!! Nå blir det bil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. februar 2011 #2756 Del Skrevet 15. februar 2011 Hurra! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. februar 2011 #2757 Del Skrevet 15. februar 2011 Gratulerer, så flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. februar 2011 #2758 Del Skrevet 15. februar 2011 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. februar 2011 #2759 Del Skrevet 15. februar 2011 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. februar 2011 #2760 Del Skrevet 15. februar 2011 Tusen takk for i dag Cypress og lille A Veldig koselig og ekstra bra at dere fikk solgt og at det gikk så fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg