Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg skjønte blir det kino på Ringen i morgen kl 12.30. Tror det var da det passet for flest. Usikker på hvem som r med, men i alle fall deg, meg og Siebaeo. Kanskje Pusla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også lyst å bli med, så prøver å flytte på avtalen jeg egentlig har i morgen og så gir jeg beskjed så fort jeg vet :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst å bli med, så prøver å flytte på avtalen jeg egentlig har i morgen og så gir jeg beskjed så fort jeg vet :Nikke:

:tommelopp: Håper du får det til!

Må man bestille billetter, eller er det ikke så populært at det er nødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge det ikke er altfor kaldt, så blir vi med :) Men hvor er Ringen kino? :sjenert: Jeg kommer antakelig med buss til Grønland, så hvordan kommer jeg meg da videre til Ringen? Dere bydamer vet kanskje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusla, kjører bussen din forbi carl berner?

Det er en liten kinosal, og det er best plass foran til vogner og slikt, men man blir ganske stiv i nakken av å sitte så nært også. Hvis vi skal sitte forrerst bør vi bestille på forhånd ja :jepp: Ellers er det lurt å sitte på venstre side, for der er det trapper, så har man et sted å sette vognbagen. (apropo vognbag, jeg bør vel bytte tilbake til liggedelen for anledningen jeg da! :jepp: ) Pleier ikke å være så veldig fullt, så man kan sette seg litt hvor man vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går en buss forbi der, men det er visst ikke raskeste veien, i følge trafikanten iallefall. Jeg finner nok ut av det, skal høre med privatsjåføren min også først ;)

Første rad var kjekt når jeg var på babykino i lillestrøm, men tulla slet med å sove når hun hadde skjermen så nærme. Så jeg tror nesten en annen rad er best for oss, for da kan jeg få det mer mørkt rundt henne,kanskje? Overtrøtt baby på kino er litt pes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På nettsiden står følgende: Hvordan komme seg dit: Trikk 11, 12 og 13 (holdeplass Birkelunden). Buss 21 (holdeplass Sannergata) se kart

Parkering i Ringnes-senterets parkeringshus i Thorvald Meyers gt.

Trikkene går i hvert fall fra Jernbanetorget, kanskje bussen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, for hvis du går av på Carl Berner kan vi ta bussen sammen til Ringen :) Kan eventuelt kanskje møte deg i sentrum og så tar vi trikken opp sammen. Men er en mulighet for at jeg tar bilen, og setter den igjen på jobben til mannen, for han jobber rett i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar 13-trikken hjemmefra, så hvis dere vil komme på den på Jernbanetorget (eller hvor det måtte passe) kan vi ta følge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Gleder meg til kino! Når kommer dere? Har dere lyst til å møtes litt før? Evt om noen har lyst til å ta en kaffe etterpå? Jeg bor nært så jeg møter dere der.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :)

Min skjønne samboer har fri denne uka og sa han kunne kjøre oss en vei. Så da velger jeg nok til og så kommer vi oss alltids hjem ;)

Og denne gangen skal jeg telle antall hjul til vogna før vi kjører :fnise:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så treig om "morgenen", så jeg stemmer for å ta en kaffe etter kinoen. Hvis det passer best for dere andre å heller møtes før kinoen, så er det også greit altså. Satser uansett på å komme 15-30 min før filmen, for å rekke å kjøpe billett etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da møtes vi ved kinoen ca i 12 tiden, og jeg er med på cafe etterpå :nigo: Hvis ikke lillegutt bestemmer seg for noe annet da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! Blir hyggelig! Det er som sagt et par steder rett ved som kan være alternativer. :) Jeg prøver å være der ca 12 jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med :nigo:

Skal du kjøre Pupsilure? I såfall kanskje vi kunne sitte på, så kan vi spleise på bensin og bommen? Gjør det mye lettere å komme seg dit, er så ekkel den busskanten..

Gleder meg til kino!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine: Mannen tar bilen til jobben, og så sitter jeg på med han hjem igjen. Vi skal innom å kjøpe indisk mat :sikle: Tviler på at vi hadde klart å få to vogner inn i bilen uansett :ler: Men vi kan ta banen/bussen bort dit sammen da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ses vi der i morra :) Skal forsøke å være der en halvtimes tid før sånn ca.

Er spent på tulla, for hun er ganske høylydt om dagen; ikke at hun gråter så mye, men hun hyler og roper og koser seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at dere blir med begge to, Dine og Pusla! (og Pupsilure og Siebaeo også selvfølgelig, men dere har jeg liksom visst om lenger :) )

Sees i morgen kl 12!

Nå skal vi feire mannens bursdag! Han har fått en GPS av meg, han virket fornøyd med det. :)

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei :) Mannen kan hente meg der evt, så det går så fint så ;)

Da bare avtaler vi hvordan vi kommer oss dit da :) Tør vi to vogner på bussen med den høye kanten er det det letteste, for den går jo rett dit.. Vi kan jo hjelpe hverandre av, så går det sikkert fint. Eller hva tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...