Pupsilure Skrevet 3. februar 2011 #2601 Del Skrevet 3. februar 2011 Vi sov sånn en periode vi også Jeg var heller ikke redd, følte jeg hadde full kontroll. Du kan bruke minifom før hvert måltid ja, selv om det er mange måltider Men du MÅ ikke. Ingen krise om du glemmer det. Den sprekker de store luftboblene, slik at lufta blir finfordelt og ikke like vond som en stor luftboble. Den kan også stå i romtemperatur i inntil en mnd, det står det på de svenske flaskene men ikke de norske. Ellers er produktet helt likt, jeg spurte på apoteket Goffel får en gang om dagen nå, i sviskemosen sin på morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 3. februar 2011 #2602 Del Skrevet 3. februar 2011 En til deg fordi jeg er så lei at jeg ikke klarer å finne på noe annet å skrive. Hvor er du, baby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 3. februar 2011 #2603 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Hvordan har du det, cypress? Edit: Litt for mange åpne faner, så det går litt i surr.. Endret 3. februar 2011 av GUNS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. februar 2011 #2604 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvordan gikk det på helsestasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #2605 Del Skrevet 3. februar 2011 Det gikk fint på helsestasjonen! A har gått opp ca 200 gram, som jo er . Jeg spurte om det med Minifomen, og hun sa det samme som deg Pupsilure, at det bare var å ta dem så lenge de funker. Takk for tipset om at de tåler å stå utenfor kjøleskap! Det har irritert meg litt at jeg liksom skal måtte stå opp flere ganger om natten og hente flasken i kjøleskapet, for da våkner jeg mye mer enn om jeg bare kan bli i varmen i sengen og gjøre alt der. Har hatt besøk av en venninne i dag. Det var hyggelig! Ble veldig trøtt etter hun dro, så nå har jeg og A sovet et par timer. Mannen kom akkurat hjem og lager middag til oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. februar 2011 #2606 Del Skrevet 3. februar 2011 Så flott med vektoppgang Ja jeg har skjønt det er viktig å sove når man først har muligheten, så det var jo flott dere fikk en god hvil begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. februar 2011 #2607 Del Skrevet 4. februar 2011 Så flott at A har gått opp i vekt!!! Det er deilig å vite at de har det bra og at melken gir nok næring til at de legger på seg Ha en flott helg Cypress, kos deg masse med baby og mann Og ps. Si fra hvis du finner noen fine ammeklær du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #2608 Del Skrevet 4. februar 2011 Så flott med vektoppgang Ja jeg har skjønt det er viktig å sove når man først har muligheten, så det var jo flott dere fikk en god hvil begge to Ja, nå er det bare å sove når man kan!! De første dagene var jeg ikke så god på det, men prøvde å beholde min gamle døgnrytme. Det går fint noen dager med lite søvn, men til slutt må man bare tilpasse seg babyens søvnmønster. Heldigvis er det koselig å sove sammen med henne da.. Så flott at A har gått opp i vekt!!! Det er deilig å vite at de har det bra og at melken gir nok næring til at de legger på seg Ha en flott helg Cypress, kos deg masse med baby og mann Og ps. Si fra hvis du finner noen fine ammeklær du også Ja, det er deilig å vite at de får i seg nok mat!! Jeg skal tilbake om to uker for å veie igjen. Jeg syns det er veldig greit å følge litt med på det, swelv om jeg hadde blitt veldig overrasket om hun ikke hadde gått opp. Hun spiser jo ørti ganger i døgnet, og har allerede vokst ut av de minste pysjene. Jeg skal si fra om jeg finner noe ammeklær! Foreløpig har jeg bare sjekket h&m og ellos, og fant ikke noe særlig. Jeg tror jeg foreløpig går for løsningen flere skrev i boken din, med en singlet under genseren. Når jeg er hjemme blir det mye til at jeg bare går rundt uten noe på overkroppen i det hele tatt, for å lufte puppene. Kan ikke holde på sånn når vi har besøk og sånn bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. februar 2011 #2609 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg for vektoppgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #2610 Del Skrevet 4. februar 2011 Nå har jeg bestilt time til 6-ukerskontroll av meg selv. Jeg ringte til gynekologen jeg gikk til for å få Pergotime og bestilte der, jeg tenker det må være bedre enn bare å gå til fastlegen. Jeg er litt i tvil om hva jeg skal gjøre ang prevensjon når den tid kommer at det blir aktuelt med sex igjen.. Jeg er faktisk littegrann der at vi bare skal droppe det, og heller prøve å få to tette... Er det veldig dumt?? Jeg vet at det er anbefalt å vente en viss tid før man blir gravid igjen, men jeg syns kroppen min har taklet graviditeten så godt at jeg tenker den vil klare det samme en gang til om ikke så lang tid. Og siden bi brukte et års tid på å bli gravide sist, kan det jo godt hende at det tar lang tid neste gang også? Jeg får høre hva gyn sier. I tilfelle jeg skal ta noe, tenker jeg i alle fall at det får bli en kobberspiral, så jeg ikke tøyser til ting med hormoner igjen. Selv om jeg GJERNE skulle begynt på Diane igjen, for å få orden på huden min igjen. Det er blitt så fæl de siste ukene at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med den... Tørr, rød og flassende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. februar 2011 #2611 Del Skrevet 4. februar 2011 Du? Jeg kom til å tenke på at for en stund tilbake siden var du skeptisk på amming siden du har en kul i ene brystet? (om jeg husker rett??) Hvordan går det med ammingen i fht den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. februar 2011 #2612 Del Skrevet 4. februar 2011 Når jeg er hjemme blir det mye til at jeg bare går rundt uten noe på overkroppen i det hele tatt, for å lufte puppene. Kan ikke holde på sånn når vi har besøk og sånn bare.. Dette gjør jeg også, er liksom ingen vits å kle på seg føles det ut som.. Men det er klart man må kle på seg når man skal ut eller får besøk Bestilte du 6 ukers kontroll hos gyn på egenhånd? Har ikke bestilt det enda og jeg fødte jo før deg.. Vet liksom ikke om jeg skal til fastlegen eller vanlig gynekolog.. (Jeg har ikke fast gyn., så vet ikke hvordan jeg skal gjøre det da isåfall..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. februar 2011 #2613 Del Skrevet 4. februar 2011 Hehe, jeg har hørt om de damene som glemmer at de ikke har noe på overkroppen, og så ringer det på døra Så står man der og flasher puppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. februar 2011 #2614 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Går dere rundt i bar overkropp liksom? Sikkert frigjørende og bra for puppene, men det blir nok ikke aktuelt for meg, for vi har vindu rett mot en videregående skole.. Endret 4. februar 2011 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #2615 Del Skrevet 4. februar 2011 Du? Jeg kom til å tenke på at for en stund tilbake siden var du skeptisk på amming siden du har en kul i ene brystet? (om jeg husker rett??) Hvordan går det med ammingen i fht den? Du, det går faktisk veldig fint! Jeg merker ingenting til den heldigvis. Det er litt rart, for den er litt øm når jeg klemmer på den med fingrene, men når A er hektet på, kjenner jeg ingenting. Så det er ! Dette gjør jeg også, er liksom ingen vits å kle på seg føles det ut som.. Men det er klart man må kle på seg når man skal ut eller får besøk Bestilte du 6 ukers kontroll hos gyn på egenhånd? Har ikke bestilt det enda og jeg fødte jo før deg.. Vet liksom ikke om jeg skal til fastlegen eller vanlig gynekolog.. (Jeg har ikke fast gyn., så vet ikke hvordan jeg skal gjøre det da isåfall..) Jeg bestilte det seg ja. Jeg visste ikke før i går at jeg måtte bestille det selv, det var venninnen min som fikk baby for 4 mnd siden som fortalte meg det. Det var også hun som anbefalte meg å ringe til gynekologen i stedet for til fastlegen. Jeg fikk jo henvisning til gyn fra fastlegen min før jeg ble gravid, men jeg var litt usikker på om den fortsatt gjaldt nå. Jeg ringte bare og spurte, og det var helt greit for dem at jeg kom dit. Hvis du ikke har henvisning vet jeg ikke hva du må gjøre... Det finnes vel private gynekologer du kan gå til uten henvisning også sikkert. Det koster antagelig bare litt mer. Ellers er det jo fastlegen det er vanlig å gå til for å ta den kontrollen. Så det er sikkert greit å gå dit også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. februar 2011 #2616 Del Skrevet 4. februar 2011 Det som er fint med å gå til gynekologen er at de kan ta ultrayld og se at alt er i orden. Jeg fikk jo det og da ble det jo oppdaget aktivitet i eggstokkene. Så om man ikke faktisk vil ha to tette kan det være lurt å finne ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #2617 Del Skrevet 4. februar 2011 Hehe, jeg har hørt om de damene som glemmer at de ikke har noe på overkroppen, og så ringer det på døra Så står man der og flasher puppen Haha, jeg har heldigvis ikke blitt så ille enda. Går dere rundt i bar overkropp liksom? Sikkert frigjørende og bra for puppene, men det blir nok ikke aktuelt for meg, for vi har vindu rett mot en videregående skole.. I bar overkropp liksom ja! Puppene mine lekker så innmari, så det er bare stress å ha på noe når jeg ikke må.. Så jeg går rundt med kluter som samler opp melken. Ganske ekkelt egentlig, når jeg tenker over det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #2618 Del Skrevet 4. februar 2011 Det som er fint med å gå til gynekologen er at de kan ta ultrayld og se at alt er i orden. Jeg fikk jo det og da ble det jo oppdaget aktivitet i eggstokkene. Så om man ikke faktisk vil ha to tette kan det være lurt å finne ut Å ja, det var lurt! Da skal jeg be om at han kikker med ultralyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. februar 2011 #2619 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg skal si fra om jeg finner noe ammeklær! Foreløpig har jeg bare sjekket h&m og ellos, og fant ikke noe særlig. Jeg tror jeg foreløpig går for løsningen flere skrev i boken din, med en singlet under genseren. Når jeg er hjemme blir det mye til at jeg bare går rundt uten noe på overkroppen i det hele tatt, for å lufte puppene. Kan ikke holde på sånn når vi har besøk og sånn bare.. Har du kikket på Boob mye fint og behagelig der, men ikke det billigste da. Bar overkropp, hehe *ler* for det gjør jeg til tider på kvelden, har jo lukket gardinene da, men er jo så godt for puppene Nå har jeg bestilt time til 6-ukerskontroll av meg selv. Jeg ringte til gynekologen jeg gikk til for å få Pergotime og bestilte der, jeg tenker det må være bedre enn bare å gå til fastlegen. Jeg er litt i tvil om hva jeg skal gjøre ang prevensjon når den tid kommer at det blir aktuelt med sex igjen.. Jeg er faktisk littegrann der at vi bare skal droppe det, og heller prøve å få to tette... Er det veldig dumt?? Jeg vet at det er anbefalt å vente en viss tid før man blir gravid igjen, men jeg syns kroppen min har taklet graviditeten så godt at jeg tenker den vil klare det samme en gang til om ikke så lang tid. Og siden bi brukte et års tid på å bli gravide sist, kan det jo godt hende at det tar lang tid neste gang også? Jeg får høre hva gyn sier. I tilfelle jeg skal ta noe, tenker jeg i alle fall at det får bli en kobberspiral, så jeg ikke tøyser til ting med hormoner igjen. Selv om jeg GJERNE skulle begynt på Diane igjen, for å få orden på huden min igjen. Det er blitt så fæl de siste ukene at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med den... Tørr, rød og flassende.. Her er det jo ikke vanlig å dra til fastlegen til 6uker kontroll, men jeg hadde dratt til gyn istedenfor legen om det ikke var tilbud her å gå til jordmor........ om du ønsker deg to tette ser jeg ingeting gærnt i å gå uten prevensjon, mange som gjør det! ellers ville jeg tatt kobbarspiral om du ikke ønsker hormoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. februar 2011 #2620 Del Skrevet 4. februar 2011 God kveld, Cypress! Nå har jeg lest meg opp på tips og triks i dagboka di! *Ryggklasking funker ikke....må huske å klaske på rumpa isteden* God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg