Pupsilure Skrevet 18. januar 2011 #2361 Del Skrevet 18. januar 2011 Ja, vi tar aker brygge vi! Sier fra til de andre, og hvis det er flere som vil være med så er det bare koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. januar 2011 #2362 Del Skrevet 18. januar 2011 Ok, Aker Brygge it is! Jeg skal prøve å komme i tid. Ting tar litt tid om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 18. januar 2011 #2363 Del Skrevet 18. januar 2011 Tror ikke jeg orker jeg. Murmel har begynt med en eller annen sær greie med å spise hver halve time og bare 2-3 minutter av gangen om formiddagene. Skjønner ikke helt hva han holder på med, men om jeg skal amme så ofte, blir det så mye styr med toget og på kafé og sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. januar 2011 #2364 Del Skrevet 18. januar 2011 Så meldingen din Cypress Var det slik at det blir treff imorgen klokken 12? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 18. januar 2011 #2365 Del Skrevet 18. januar 2011 Titter innom for å se om det har skjedd noe her ennå, men ser at du er fru tålmodig som fint venter på at den lille er klar Og etter å ha lest gjennom et par av dine innlegg her er jeg overbevist om at du kommer til å bli en fantastisk god mor Håper hun kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. januar 2011 #2366 Del Skrevet 18. januar 2011 Så meldingen din Cypress Var det slik at det blir treff imorgen klokken 12? Stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #2367 Del Skrevet 18. januar 2011 Peppes på Aker Brygge da, er det det som blir møtestedet? Jeg har fått booket om fotpleien min, så jeg kommer til å komme med silkemyke totter! Har aldri tatt det før, og de siste ukene har det vært så som så med å bøye seg for å slipe bort hard hud, så nå gleder jeg meg!!! Iril: Så synd hvis du ikke kommer!! Du må gjerne ombestemme deg!! Milla: Ser du alt har fått svar, men ja! Kom kom! Siebaeo: Skjønner det om du kommer for sent.. Er ikke alltid (nesten aldri egentlig... ) så presis selv, og jeg er jo bare meg... MaiL: TAKK!! For en koselig ting å si!!! Jeg får krysse fingrene for at du har rett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #2368 Del Skrevet 18. januar 2011 Tenk at jeg har termin i morgen... :dåne: Meldingene fra ymse folk har begynt å komme inn... Hva skjer, hvordan er formen, føler du på deg at noe skal skje...etc etc... Foreløpig er det ok hyggelig, men kan se for meg at jeg vil bli lei dersom dette drøyer lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. januar 2011 #2369 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg skal se om jeg orker vagge meg ut. Jeg har fått så vondt i bekkenet og symfysen siden søndag, så hvis det ikke slipper opp litt, har jeg rett og slett ikke ork til å vagge meg ut. Utrolig ubehagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. januar 2011 #2370 Del Skrevet 18. januar 2011 Tenk at jeg har termin i morgen... :dåne: Meldingene fra ymse folk har begynt å komme inn... Hva skjer, hvordan er formen, føler du på deg at noe skal skje...etc etc... Foreløpig er det ok hyggelig, men kan se for meg at jeg vil bli lei dersom dette drøyer lenge... Kan skrive under på at du blir lei ja Det verste var jo at mamma masa og da... hallo... akkurat som om ikke hun fikk vite det først. Blir i alle fall spennende å se hva som skjer fremover her Blir det den 26 tro? eller ønsker du deg en skikkelig bursdagsgave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #2371 Del Skrevet 19. januar 2011 Lurer litt på om kanskje vi har en presis liten en her jeg... Noe jeg mistenker sterkt er rier startet kl 4, og kommer nå ca hvert 7-8 minutt. Foreløpig holder jeg sengen og samler krefter mellom takene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 19. januar 2011 #2372 Del Skrevet 19. januar 2011 Oiiiiiiiiiii! så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. januar 2011 #2373 Del Skrevet 19. januar 2011 Oj!! Så spennende! Ønsker deg masse lykke til, nå er du uansett snart i mål. Du er så heldig som skal oppleve dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. januar 2011 #2374 Del Skrevet 19. januar 2011 Oj! Håper du må avlyse både fotpleie og møte, og at lille snuppa di kommer på termindagen sin :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. januar 2011 #2375 Del Skrevet 19. januar 2011 Så spennende nyheter på morgenkvisten!!!! :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. januar 2011 #2376 Del Skrevet 19. januar 2011 Oi, så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 19. januar 2011 #2377 Del Skrevet 19. januar 2011 Oi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. januar 2011 #2378 Del Skrevet 19. januar 2011 ÅÅÅÅååååå! :hoppe: Jeg missa tippingen min med 1 dag (eller toppen 2)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 19. januar 2011 #2379 Del Skrevet 19. januar 2011 Nei er det mulig?! Dette er kjempespennende!! Og dette må jo være et mønstersvangerskap altså! :dåne: Håper det står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. januar 2011 #2380 Del Skrevet 19. januar 2011 Så artig lesning på morgenkvisten her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg