Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Ja, vi tar aker brygge vi! :jepp: Sier fra til de andre, og hvis det er flere som vil være med så er det bare koselig :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke jeg orker jeg. Murmel har begynt med en eller annen sær greie med å spise hver halve time og bare 2-3 minutter av gangen om formiddagene. Skjønner ikke helt hva han holder på med, men om jeg skal amme så ofte, blir det så mye styr med toget og på kafé og sånn.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom for å se om det har skjedd noe her ennå, men ser at du er fru tålmodig som fint venter på at den lille er klar :) Og etter å ha lest gjennom et par av dine innlegg her er jeg overbevist om at du kommer til å bli en fantastisk god mor :kose:

Håper hun kommer snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peppes på Aker Brygge da, er det det som blir møtestedet?

Jeg har fått booket om fotpleien min, så jeg kommer til å komme med silkemyke totter! :nigo: Har aldri tatt det før, og de siste ukene har det vært så som så med å bøye seg for å slipe bort hard hud, så nå gleder jeg meg!!!

Iril: Så synd hvis du ikke kommer!! Du må gjerne ombestemme deg!!

Milla: Ser du alt har fått svar, men ja! Kom kom! :)

Siebaeo: Skjønner det om du kommer for sent.. Er ikke alltid (nesten aldri egentlig... :sjenert: ) så presis selv, og jeg er jo bare meg...

MaiL: TAKK!! For en koselig ting å si!!! Jeg får krysse fingrene for at du har rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at jeg har termin i morgen... :dåne:

Meldingene fra ymse folk har begynt å komme inn... Hva skjer, hvordan er formen, føler du på deg at noe skal skje...etc etc... Foreløpig er det ok hyggelig, men kan se for meg at jeg vil bli lei dersom dette drøyer lenge... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Jeg skal se om jeg orker vagge meg ut. Jeg har fått så vondt i bekkenet og symfysen siden søndag, så hvis det ikke slipper opp litt, har jeg rett og slett ikke ork til å vagge meg ut. Utrolig ubehagelig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at jeg har termin i morgen... :dåne:

Meldingene fra ymse folk har begynt å komme inn... Hva skjer, hvordan er formen, føler du på deg at noe skal skje...etc etc... Foreløpig er det ok hyggelig, men kan se for meg at jeg vil bli lei dersom dette drøyer lenge... :fnise:

Kan skrive under på at du blir lei ja :fnise:

Det verste var jo at mamma masa og da... hallo... akkurat som om ikke hun fikk vite det først.

Blir i alle fall spennende å se hva som skjer fremover her :)

Blir det den 26 tro? :fnise: eller ønsker du deg en skikkelig bursdagsgave? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på om kanskje vi har en presis liten en her jeg... Noe jeg mistenker sterkt er rier startet kl 4, og kommer nå ca hvert 7-8 minutt. Foreløpig holder jeg sengen og samler krefter mellom takene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj! Håper du må avlyse både fotpleie og møte, og at lille snuppa di kommer på termindagen sin :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei er det mulig?! :hoppe: Dette er kjempespennende!! Og dette må jo være et mønstersvangerskap altså! :dåne: Håper det står bra til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...