Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst, men har en annen avtale onsdag. Men den må jeg kanskje avlyse fordi jeg muligens ikke har bil :jepp: Men hvis jeg skal møte dere tar jeg jo bare t-banen :nigo: Kunne godt tenkt meg kakao jeg :sikle:

Mmm, kakao! Ja kan du ikke avlyse da?? :jepp::fnise: Cypress, kakao er veldig bra for fødeklare kvinns også altså :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også dette draget, hehe. Og det var nok også vann her også - så ikke stol på den dama der..

Følger med spent, for nå er det jo bare 3 dager til termin :nigo:

Og uansett kommer hun snart - men jeg forstår så altfor godt frustrasjonen ved å ønske at babyen kommer snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammelign det med hvor langt svangerskapet er. Da innser du at det er STRAKS! Uansett hvor lang tid det tar :jepp: Anbefaler ellers å gjøre ting. Ikke sitt i sofaen som en tulling (les: meg) og vent ;) Mendet virker som du gjør det! Finner på ting altså. Flink! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må avlyse ja, har akkurat avtalt at bilen skal stå på verkstedet i ca to uker, for jeg ville ikke kjøre den opp og ned to ganger. Og da blir det så vanskelig å møte hun jeg egentlig har avtale med... Så da er jeg med på kakao :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også "fødeansikt", i to uker før snittet, og da snittet ble gjort, var det ingenting som tydet på at jeg ville ha født av meg selv med det første. Så det der tror jeg ikke på..

Om dere skal drikke kakao, kan jeg være med? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs litt hvor dere skal da, for jeg er ikke særlig godt kjent i Oslo. Men mannen vil på et eller annet som jeg ikke husker, men ikke vil være med på, så han vil gjerne at jeg finner på noe i Oslo en dag så jeg slipper å være alene hjemme en hel dag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lettest for meg om jeg kan ta banen dit, er ikke så komfortabel med buss og vogn enda :sjenert: Kanskje lettest om vi møtes i sentrum eller? Selv om kakaostedet var kjempekoselig og med supergod kakao. Tank at vi satt der i 4 timer :fnise: Får ikke alle tre vognene inn heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du... Cypress ?

*krysser fingrene* for at noe skjer snart :klem:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du... Cypress ?

*krysser fingrene* for at noe skjer snart :klem:

Jaaaa?? ;)

*ikke noe skjedd i natt i hvert fall....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere treffdamer:

Jeg kan både onsdag og torsdag, så det blir ett fett for meg. Jeg har ikke helt skjønt hvor dette kakaostedet dere snakker om er, men med en liten forklaring finner jeg det sikkert. Eller om vi tar det et annet sted. Jeg er jo bare meg, og kan både kjøre og busse, så det er ikke meg det skal stå på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig rart å se at det står "I should be here by now!" på tickeren... :dåne:

Jeg skal til jordmor senere i dag. Spent på hva hun sier i dag! Jeg vet liksom ingenting om hva som skjer fremover nå - når neste kontroll er og om den skal skje på helsestasjonen eller på sykehuset? :klø: Og om hun sjekker modning i dag? :vetikke:

I går kveld hadde jeg litt vondt i bekkenet faktisk, og det strålet litt nedover i det ene låret. Lurer på om det er tilfeldig, eller om det har noe med forestående fødsel å gjøre? Ellers føler jeg meg ganske lik som før. Ingen flere lekkasjer. Kynnerne kommer med jevne mellomrom, men er ikke vonde, så det er definitivt ikke rier.

Nei, nå må jeg stelle meg og komme meg ut. Skal møte en venninne til lunsj før jordmorbesøket. Snakkes senere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til hos jordmor i dag! Veldig spennende med kontroll i disse dager.. Kan jo være hun sjekker modning :)

Og kos deg på lunch med venninnen din :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...