cypress Skrevet 25. august 2010 Forfatter #901 Del Skrevet 25. august 2010 Ja, det blir nok til at vi beholder alle vegger hvite, og heller får inn farger på tekstiler og møbler. Det er jo så hvitt og fint i den nye leiligheten fra før, så det er både enklest og nok også penest å bare beholde det. Jeg har som tidligere nevnt store planer om å male sprinkelsengen vi har arvet rosa. Eller i hvert fall hvit, så vi kan ha rose sprinkelbeskyttere etc. Og så får vi kjøre på med tepper og gardiner og sånt stash! Zia: Jeg vet ikke hvordan de klistremerkene vil fungere på ruglete strie. De burde jo feste allikevel?? :klø: Jeg ville kanskje spurt i butikken først, men jeg syns det høres merkelig ut om det skal gå an å bruke dem på strie. Jeg kaster heldigvis ikke opp så ofte tross alt, men det er utrolig slitsomt når det skjer.. Jeg har ikke avtalt noen ny time med legen, og har ikke jordmortime før i slutten av september. Men jeg lurer litt på om jeg skal bestille time til legen allikevel. Jeg har to litt "pinlige" spørsmål som jeg gjerne skulle hatt svar på uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 25. august 2010 #902 Del Skrevet 25. august 2010 Stod en innredningsartikkel i Dagbladet her om dagen. Kanskje du får noen flere tips der Om man kan bruke merkene på strie, kommer litt an på strien og hvor mønstret den er. Det beste er selvsagt helt glatte vegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 25. august 2010 #903 Del Skrevet 25. august 2010 Kjenner til det med oppkast så sent i svangerskapet. Føler med deg, får krysse fingrene for at dette er siste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. august 2010 #904 Del Skrevet 25. august 2010 Wow, for en leilighet dere har kjøpt! :dåne: Terrassen deres er nesten like stor som leiligheten vår jo.. Måtte forresten le litt da jeg så det stod "walking closet".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2010 Forfatter #905 Del Skrevet 25. august 2010 Stod en innredningsartikkel i Dagbladet her om dagen. Kanskje du får noen flere tips der Om man kan bruke merkene på strie, kommer litt an på strien og hvor mønstret den er. Det beste er selvsagt helt glatte vegger. Oi, det var en fin arikkel! Den skal jeg kikke nærmere på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2010 Forfatter #906 Del Skrevet 25. august 2010 Kjenner til det med oppkast så sent i svangerskapet. Føler med deg, får krysse fingrene for at dette er siste gang! Ja stakkar, du vet vel alt for godt hva jeg snakker om... Jeg har jo sluppet billig unna i forhold til deg, så jeg føler meg litt pinglete når jeg klager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2010 Forfatter #907 Del Skrevet 25. august 2010 Wow, for en leilighet dere har kjøpt! :dåne: Terrassen deres er nesten like stor som leiligheten vår jo.. Måtte forresten le litt da jeg så det stod "walking closet".. Ja, du så linken på face? Jeg gleder meg skikkelig til å flytte dit!!! I know! :dåne: Jeg la merke til at det var blitt rettet til "walk in" i salgsoppgaven, men jeg husker jeg lo godt av det da jeg så finn-annonsen jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2010 Forfatter #908 Del Skrevet 25. august 2010 Nå har jeg laget to egne tråder om mine "pinlige problemer", men noen ganger har jeg mer tro på å få hjelp i dagbøkene enn ellers på forumet, så jeg linker til begge trådene her. Kanskje noen av dere som er innom her har noen smarte tips og triks til meg! http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=507847 http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=507844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. august 2010 #909 Del Skrevet 25. august 2010 Kan dessverre ikke hjelpe deg med noen av problemene jeg.. Men det er sikkert en eller annen luring som kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2010 Forfatter #910 Del Skrevet 25. august 2010 Kan dessverre ikke hjelpe deg med noen av problemene jeg.. Men det er sikkert en eller annen luring som kan Sikkert! Jeg stoler på KG-damene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. august 2010 #911 Del Skrevet 25. august 2010 Nu har jeg svart på nesetråden Digg med stor terrasse da! Vi får balkong på 18m2 når vi. Det er faktisk 18m2 mer enn vi har i dag.. Gjett om jeg skal ha puppe- og coctailparties der eller?? (som jeg kaller det) Alkoholfri variant da selvfølgelig.. Kan vel fort missforståes den der festen der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. august 2010 #912 Del Skrevet 25. august 2010 Gratulerer med leilighet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2010 Forfatter #913 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Nu har jeg svart på nesetråden Digg med stor terrasse da! Vi får balkong på 18m2 når vi. Det er faktisk 18m2 mer enn vi har i dag.. Gjett om jeg skal ha puppe- og coctailparties der eller?? (som jeg kaller det) Alkoholfri variant da selvfølgelig.. Kan vel fort missforståes den der festen der.. Takk for svar! Puppe- og coctailpatry?!!? Det hørtes veldig interessant ut!! Jeg er sikker på at min mann ville ha heiet veldig på at jeg inviterte til noe sånt! Hvordan arter puppe-delen seg egentlig?? :klø: Endret 25. august 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2010 Forfatter #914 Del Skrevet 25. august 2010 Gratulerer med leilighet!!! Takk!!! Nå er jeg fornøyd ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. august 2010 #915 Del Skrevet 25. august 2010 Takk for svar! Puppe- og coctailpatry?!!? Det hørtes veldig interessant ut!! Jeg er sikker på at min mann ville ha heiet veldig på at jeg inviterte til noe sånt! Hvordan arter puppe-delen seg egentlig?? :klø: Ammeparty tenkte jeg egentlig da.. Med (alkoholfrie) coctails! Litt glamour må man da unne seg i mellom bæsjebleier og gulpekluter mener nå jeg! (mange gode planer her ser du ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2010 Forfatter #916 Del Skrevet 25. august 2010 Ammeparty tenkte jeg egentlig da.. Med (alkoholfrie) coctails! Litt glamour må man da unne seg i mellom bæsjebleier og gulpekluter mener nå jeg! (mange gode planer her ser du ) Aaaaahhh... Så dum jeg er, den skjønte jeg ikke i det hele tatt... Jeg så for meg masse damer på coctailparty der dresscoden var dype utringninger... Dét tror jeg nemlig mannen min ville likt! Men ammeparty er kanskje ikke sååå interessant... Men gøy for de ammende da selvsagt! Jeg vil gjerne komme på puppefest til deg om noen måneder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. august 2010 #917 Del Skrevet 25. august 2010 Du er veldig velkommen på ammefest! På min svære balkånyyy! Og det er jo ingenting i veien for dype utringninger heller Selv om det blir litt mindre stilig med ammebh da.. Vet en (ganske mange!) som hadde kommet kjapt om jeg inviterte til puppeparty! Oi, så skuffa de hadde blitt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2010 Forfatter #918 Del Skrevet 25. august 2010 Nei, man får kanskje ikke den fresheste kløfta i en amme-BH.. De kommer vel ikke akkurat med særlig mye push-up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. august 2010 #919 Del Skrevet 25. august 2010 No need anymore.. :dåne: Men push up hadde vært fint så jeg kunne lagt haka på puppene og sovet litt på jobben nå om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. august 2010 #920 Del Skrevet 25. august 2010 amme bh er det nyeste innen sexy undertøy Det har jeg bestemt :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg