Gå til innhold

Herpes og graviditet

cypress

Anbefalte innlegg

Jeg har et sår i nesen som nekter å forsvinne. Jeg har hatt det mange ganger før, og det forsvinner etter lang tid, eller hvis jeg smører på salve mot herpes. Jeg har aldri vært til lege med det, så jeg VET jo ikke at det er herpes, men jeg syns det er veldig sannsynlig. Det er ganske irriterende, om ikke direkte vondt.

Nå har jeg en bolle i ovnen, og kan ikke ta salven jeg har brukt noen ganger tidligere som har fjernet det. Jeg lurer derfor på om noen vet om noen andre triks jeg kan prøve, som er gravid-trygge?? Kjerringråd eller noe?? :klø:

Setter stor pris på alle innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sår i nesen i perioder. Slimhinnene var tørre, såre og blødde for ingenting! Skikkelig grus-følelsen hele tiden og ikke så fine farger :eeh: beklager detaljene.. :roll: Til slutt måtte jeg på penicilinkur for å få bukt med det. Det har jeg forresten gjort to ganger med noen års mellomrom. Legen mente det ikke var herpes men at det var en virusinfeksjon (= han viste ikke..?) Uansett, det gikk bort med penicilinen. Jeg har nok bare skjøre slimhinner etter nesesprayoverdoser i en bihulevondtperiode. :)

Man kan få salver på apoteket for å holde det fuktig, samt skylle nesen med saltvann er lurt. Og bruke saltvannspray for å holde slimhinnene fuktige. Og ikke pille.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...