Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Ja, det blir nok til at vi beholder alle vegger hvite, og heller får inn farger på tekstiler og møbler. Det er jo så hvitt og fint i den nye leiligheten fra før, så det er både enklest og nok også penest å bare beholde det. Jeg har som tidligere nevnt store planer om å male sprinkelsengen vi har arvet rosa. Eller i hvert fall hvit, så vi kan ha rose sprinkelbeskyttere etc. Og så får vi kjøre på med tepper og gardiner og sånt stash! :nigo:

Zia: Jeg vet ikke hvordan de klistremerkene vil fungere på ruglete strie. De burde jo feste allikevel?? :klø: Jeg ville kanskje spurt i butikken først, men jeg syns det høres merkelig ut om det skal gå an å bruke dem på strie.

Jeg kaster heldigvis ikke opp så ofte tross alt, men det er utrolig slitsomt når det skjer.. Jeg har ikke avtalt noen ny time med legen, og har ikke jordmortime før i slutten av september. Men jeg lurer litt på om jeg skal bestille time til legen allikevel. Jeg har to litt "pinlige" spørsmål som jeg gjerne skulle hatt svar på uansett... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, for en leilighet dere har kjøpt! :dåne: Terrassen deres er nesten like stor som leiligheten vår jo.. :ler:

Måtte forresten le litt da jeg så det stod "walking closet".. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod en innredningsartikkel i Dagbladet her om dagen. Kanskje du får noen flere tips der :)

Om man kan bruke merkene på strie, kommer litt an på strien og hvor mønstret den er. Det beste er selvsagt helt glatte vegger.

Oi, det var en fin arikkel! Den skal jeg kikke nærmere på! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det med oppkast så sent i svangerskapet. Føler med deg, får krysse fingrene for at dette er siste gang! :klemmer:

Ja stakkar, du vet vel alt for godt hva jeg snakker om... Jeg har jo sluppet billig unna i forhold til deg, så jeg føler meg litt pinglete når jeg klager... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, for en leilighet dere har kjøpt! :dåne: Terrassen deres er nesten like stor som leiligheten vår jo.. :ler:

Måtte forresten le litt da jeg så det stod "walking closet".. :hoho:

Ja, du så linken på face? Jeg gleder meg skikkelig til å flytte dit!!! :hoppe:

:skratte: I know! :dåne: Jeg la merke til at det var blitt rettet til "walk in" i salgsoppgaven, men jeg husker jeg lo godt av det da jeg så finn-annonsen jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg laget to egne tråder om mine "pinlige problemer", men noen ganger har jeg mer tro på å få hjelp i dagbøkene enn ellers på forumet, så jeg linker til begge trådene her. Kanskje noen av dere som er innom her har noen smarte tips og triks til meg! :)

http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=507847

http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=507844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dessverre ikke hjelpe deg med noen av problemene jeg.. Men det er sikkert en eller annen luring som kan :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dessverre ikke hjelpe deg med noen av problemene jeg.. Men det er sikkert en eller annen luring som kan :Nikke:

:klemmer: Sikkert! Jeg stoler på KG-damene!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu har jeg svart på nesetråden :opplyser::fnise:

Digg med stor terrasse da! :nigo: Vi får balkong på 18m2 når vi. Det er faktisk 18m2 mer enn vi har i dag.. :roll: Gjett om jeg skal ha puppe- og coctailparties der eller?? (som jeg kaller det) Alkoholfri variant da selvfølgelig.. ;) Kan vel fort missforståes den der festen der.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu har jeg svart på nesetråden :opplyser::fnise:

Digg med stor terrasse da! :nigo: Vi får balkong på 18m2 når vi. Det er faktisk 18m2 mer enn vi har i dag.. :roll: Gjett om jeg skal ha puppe- og coctailparties der eller?? (som jeg kaller det) Alkoholfri variant da selvfølgelig.. ;) Kan vel fort missforståes den der festen der.. :ler:

Takk for svar! :)

Puppe- og coctailpatry?!!? Det hørtes veldig interessant ut!! Jeg er sikker på at min mann ville ha heiet veldig på at jeg inviterte til noe sånt! Hvordan arter puppe-delen seg egentlig?? :klø:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! :)

Puppe- og coctailpatry?!!? Det hørtes veldig interessant ut!! Jeg er sikker på at min mann ville ha heiet veldig på at jeg inviterte til noe sånt! Hvordan arter puppe-delen seg egentlig?? :klø:

Ammeparty tenkte jeg egentlig da.. :fnise: Med (alkoholfrie) coctails! :jepp: Litt glamour må man da unne seg i mellom bæsjebleier og gulpekluter mener nå jeg! :nigo: (mange gode planer her ser du :lur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammeparty tenkte jeg egentlig da.. :fnise: Med (alkoholfrie) coctails! :jepp: Litt glamour må man da unne seg i mellom bæsjebleier og gulpekluter mener nå jeg! :nigo: (mange gode planer her ser du :lur: )

Aaaaahhh... :klaske: Så dum jeg er, den skjønte jeg ikke i det hele tatt... Jeg så for meg masse damer på coctailparty der dresscoden var dype utringninger... :flau: Dét tror jeg nemlig mannen min ville likt! Men ammeparty er kanskje ikke sååå interessant... Men gøy for de ammende da selvsagt! :jepp: Jeg vil gjerne komme på puppefest til deg om noen måneder!! :jepp:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er veldig velkommen på ammefest! :jepp: På min svære balkånyyy! :sexy: Og det er jo ingenting i veien for dype utringninger heller :fnise: Selv om det blir litt mindre stilig med ammebh da.. ;)

Vet en (ganske mange!) som hadde kommet kjapt om jeg inviterte til puppeparty! Oi, så skuffa de hadde blitt da... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Nei, man får kanskje ikke den fresheste kløfta i en amme-BH.. De kommer vel ikke akkurat med særlig mye push-up!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No need anymore.. :dåne: Men push up hadde vært fint så jeg kunne lagt haka på puppene og sovet litt på jobben nå om dagen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...