Gå til innhold

Farge i stuen?

Azi

Anbefalte innlegg

Hei

Vi holder på å pusse opp og er litt i krise. Har valgt kjempe fin mørk blå farge på kjøkkene. Også har vi nydelig lys grå farge i gangen. Men stuen vil vi ha lys ett eller annen farge.. men hva da!?

Klarer ikke helt å bestemme oss. Siden stuen er veldig liten så hadde det vært fint med lyse farge. Fra før har vi mintgrønn farge og den fargen hater jeg nå... :-?

fargen ¨på møblene i stuen er : sofaen er mørk blå og nye høyskapen er i Mahogney.

Hva slags farge tror du det blir fint i stuen vår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten en fin kremfarge, eller lys toscana, kanskje?

Vi har nettopp malt veggene på kjøkkenet vårt i kremfarge, det ble knallfint! Loftsstua vår er i lys toscana, den er litt mørkere enn krem som er ganske lys. Lys toscana er en populær og fin farge! Begge disse passer nok godt til møblene dine! Det finnes utrolig mange nyanser å velge mellom, så det beste hadde kanskje vært om du så en farge du likte ett eller annet sted? Noen du kjenner som har en fin farge som du tror du kunne tenke deg?

Lykke til med fargevalg og oppussing, Perser!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremfarge eller en hvit med litt grått i kanskje? Siden du har lysgrå gang. Ønsker du en enda hvitere farge er lys antikk fin syntes jeg, for selv om den er hvit er den ikke kald.

Ønske du mer farge, men likevell lyst kan kanskje kafe latte være noe?

En venninne av meg har malt stuen sin i Lys Toscana iblandet 50% hvitt. Ble kjempefint! (det ble jo en kremnyanse av det da)

Lykke til, Perser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Never, den er i samme fargeleie som lys toscana, bare med litt mer varme i seg.

Må bare si at lys toscana er min favoritt. Har malt nesten hele leiligheten i den fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lys toscana er kjempefin....vi hae malt entreen vår med den, så vi fikk litt problemer da vi skulle male stua.....den ble malt i never. Fin og lys den og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi nå fikk jeg lyst å prøve lys toscana. Det høres lekkert ut.

Tusen takk for hjelpen. Skal ta så kjøpe fargeprøve og se hvordan det blir :)

Tusen for linken Ragnhild :)

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest :-) anna (ikke innlogga)

Anbefaler "Panama" fra Jotun.

Er en farge som har vært i fargekartet til Jotun siden starten faktisk.

(Har en svigerfar som er malermester som anbefalte den)

Den er beige, veldig nøytral, og passer bra til de aller fleste farger. (Rålekker til mørk blått og mahogny-farge i alle fall).

Har hatt den på stueveggene i fem år, og stortrives med den fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, hadde jeg vært deg ville jeg malt i Cafe Latte jeg.

Lykke til med opppussingen!!!

Vi har og Cafe Latte og er kjempefornøyde. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lys Toscana er lekker!!

Ja helt enig, men lys antikk er også fin (den er det litt gråtoning i). Vi har elfenben i stua vår, litt mer kremete, er i grunnen fornøyd, men skulle jeg valgt igjen, ville jeg satset på noe mer lyst :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...